انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نسل جدید جارو برقی صنعتی elsea x15 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه بازرگاني تاراني با بيش از سي و سه سال سابقه در زمينه تامين تجهيزات نظافتي و لاكچري، با محوريت ارتقاء كيفيت و خدمات پس از فروش و توجه به اپشنهاي كارامدي و خوشنامي، نمايندگي انحصاري بيش از بيست برند اروپايي موفق را دارا مي باشد.

جارو برقی هاي صنعتی : در انتخاب يك جارو برقی صنعتی براي مصارف هتلي، كارگاهي، اموزشي، صنعتی و پروژه هاي تجاري و اداري بايد به فاكتورهايي مانند قدرت بالاي مكش ، سر و صداي ناچيز، طراحي مناسب ، كلاس مصرفي A و بالاتر، رعايت اصول ارگونومي در طراحي جهت حداقل خستگي اپراتور حين كار، الارم دادن هوشمندانه به اپراتور در مواقعي كه موتور تحت فشار ميباشد و با حجم مخزن جارو برقی پر شده است ، ظرفيت مخزن مناسب ، استفاده از پلاستيكهاي مهندسي در ساخت بدنه كه با گذشت زمان تغيير رنگ ندهد و از جلوه دستگاه كم نكند، استفاده از تبديلهاي مختلف جهت دسترسي به سطوح مختلف، طول مناسب سيم جهت استفاده حداكثري از زمان، لوله خرطومي مناسب و مقاوم به پارگي و ضربه، استفاده از لوله فلزي سبك و مستحكم با ابكاري مناسب جهت مقاومت در برابر عوامل جوي و خوردگي، استفاده هوشمندانه از ابزارهاي كمكي جهت سهولت حركت دستگاه مانند چرخهاي كمكي راهنما كه قابليت مانور فوق العاده اي به اپراتور بدهد، استفاده از جاروبكهاي مناسب جهت سهولت پاك كنندگي در محيطهاي مختلف،

بر اين مبنا گروه بازرگاني تاراني با تكيه بر سالها تجربه و ازمودن برندهاي مختلف اروپايي، محصول فوق العاده اي را بنام ELSEA X15 را كه نسل جدیدي از اپشنها را داراست به شما معرفي مي كند.

اين محصول فوق العاده كه شركت ايتاليايي اسپانيايي ELSEA ان را براي بازار اروپا در سال 2015 معرفي كرده داراي كلاس مصرفي A+ بوده و ضمن كوچكي و چابكي فوق العاده داراي وزن 7.7 كيلوگرمي! ميباشد. موتور تك سرعته با داشتن اپشن ديمر كه قدرت موتور را بسته به شرايط كم و زياد ميكند داراي توان واقعي 580 وات بوده و قدرت مكش اب ان طبق تاييديه ازمايشگاههاي استاندارد اروپا تا 1900 ميليمتر اب ميباشد.

قدرت جابجايي هوا كه شاخص قدرت موتور ميباشد معادل 30 متر مكعب در ساعت ميباشد و حداكثر سر و صداي ان فقط 54 دسيبل ميباشد كه واقعاٌ در اين زمبنه بي رقيب مي باشد. مخزن ان از جنس پروپيلن ميباشد كه در عين سبكي استحكام فوق العاده اي دارد و در عين حال مانند اكثر پلاستيكهاي مصرفي محصولات ديگر در اثر مجاورت با هوا و عوامل مخرب ديگر تغيير رنگ نداده و در عين حال ضد خش و مقاوم به ترك ميباشد. ظرفيت مخزن 11 ليتر ميباشد كه نسبت به جثه فوق العاده كوچك اين محصول ظرفيت بالايي است.

تجهيزات جانبي و مصرفي ان استاندارد بوده و با قطر 36 ميل تمامي مواد مصرفي ان براحتي قابل تهيه از بازار ميباشد. لوله تلسكوپي فلزي با ابكاري زيبا و شكيل با جنس استيل ضد زنگ ميباشد و وجود چرخهاي كمكي در كنار چرخ بزرگ دستگاه قدرت مانور بي نظيري به اپراتور براي حركت با حداقل مصرف انرژي ميدهد.

اين محصول فوق العاده داراي تبديلهاي جاروبكي و مقطع پروفيل جهت سهولت نظافت در محيطهاي مختلف ميباشد.

پاكت جارو برقی داراي ده ليتر ظرفيت مي باشد كه در صورت پر شدن از طريق چراغ ال اي دي به اپراتور الارم ميدهد.

طول سيم اين محصول 12 متر ميدهد كه شعاع عمل اپراتور را نسبت به مدلهاي قبلي تا حد زيادي ارتقاء داده است.

موتور اين محصول فوق العاده هوا خنك ميباشد و تطبيق پذيري ان با هر شرايط اب و هوايي از شاخصه هاي ان مي باشد.

اين محصول عليرغم معرفي در سال 2015 فروش فوق العاده اي داشته و گروه بازرگاني تاراني بعنوان نمايندگي انحصاري شركت ايتاليايي اسپانيايي ELSEA ان را به هتل داران و صاحبان پروژه هاي تجاري و اداري و همچنين بيمارستانها و مراكز اموزشي كه بدنبال يك محصول با قابليتهاي بالا هستند پيشنهاد ميكند.

همچنين مدلهاي QUIET و ESTRO110 و ESAT شركت ELSEA هم با قيمت هاي ويژه قابل ارائه مي باشد.

براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

گروه بازرگاني تاراني - تهران - خيابان وليعصر ، نرسيده به پارك ساعي، برج تجاري شهاب ، شماره 2149 ، طبقه 5، واحد 507

تلفن: 14-88711613 و فكس 88728030 www.taranico.com, EMAIL:info@taranico.com
آگهی دهنده
گروه بازرگانی تارانی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر نرسیده به پارک ساعی - برج تجاری شهاب - طبقه 5 - واحد 507
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 847478
بازدید : 1148
دسته بندی : لوازم مهندسي
آگهی دهنده
گروه بازرگانی تارانی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر نرسیده به پارک ساعی - برج تجاری شهاب - طبقه 5 - واحد 507
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com