انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه چاپ بنر و فلکس دستگاه چاپ فروش دستگاه چاپ - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دستگاه چاپ بنر و فلکس

بزرگترين عرضه كننده دستگاه هاي چاپ بنر و فلکس

ركورد با بيش از 3دهه سابقه درخشان در زمينه تامين دستگاه هاي صنعتي وبا تكيه بر تخصص و مهارت هاي تيم فني،افتخارخدمت گذاري در صنعت كشور را دارد. نام هاي بزرگ ماشين سازي ديلمي،تهران ماشين ابزار،نوين تاك و اكنون ركورد (نوين تاك سابق)، افتخار خدمت و اعتماد مشتريان را در سالهاي گذشته با خود به همراه اورده اند .تكيه بر اطلاعات فني واحد خدمات، صداقت و احترام تيم فروش ،خلاقيت و تجربه ي تيم بازرگاني و دور انديشي مديريت مجموعه، سرمايه و ارزشي است كه به نيروي محرك قدرتمند جهت حركت رو به جلوي مجموعه درتمامي سالهاي گذشته تبديل شده است.

پلاتينيوم 1300 با عرض چاپ 3*2 متر طراحي شده است براي چاپ بنر،فلکس،مش،استيكر و ساير مدياهاي چاپي با مركب پايه سالونت طراحي شده است.

4 رنگ و با حداكثر رزولوشن dpi 360*1440 ، نرم افزاري،قابليت چاپ با سرعت 70 متر مربع در ساعت را امكان پذير مي باشد. طراحي زيباي اين ماشين امكان چاپ با كيفيت بالا را فراهم مي اوردو همچنين امكان كنترل قيمت با توجه به سرمايه گذاري پايين در اين مدل از مزيت هاي اين ماشين مي باشد.

عملكرد ساده اين سري از دستگاه ها و راحتي كار كردن با انها باعث ايجاد ارامش خاطر اپراتور شده و همچنين باعثبالا بردن اعتماد به نفس كاربر در زمان كار با دستگاه مي شود. كيفيت چاپ بالا و رنگ هاي با وضوح بسيار زيبا از نتايج طراحي ساده و كاربردي اين دستگاه مي باشد.اين مدل با استاندارد جهاني از نظر طراحي و تجهيزات به كار رفته در ان كيفيت و اطمينان را براي شما در پي خواهد داشت.امكانات خاص و ويژه اين اين دستگاه از لحاظ كيفي و قيمت تمام شده براي هر متر مربع چاپ كه در هيچ يك از مدل هاي مشابه وجود ندارد، امكان پيروزي شما در استعلام قيمت توسط مشتريان را فراهم مي اورد.

ركورد

ادرس: بزرگراه جلال ال احمد- غرب پل ازمايش (300 متر به سمت غرب)- پلاك 279- طبقه 3- واحد 5 و6.

تلفن: 021-44208989

همراه:09128337922

وبسايت :www.recordmc.com
آگهی دهنده
رکورد
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 850527
بازدید : 731
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
رکورد
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com