انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه لمپوست بنر - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
توليد و فروش استثنائي سازه بادگرد جديد و جذاب لمپوست بنر ویژه همكاران و شركتهاي فعال در زمينه تبليغات شهري و شهرداريهاي سراسر كشور
--- در حال استفاده در اكثر كشورهاي امريكايي و اروپايي----
اشغال فضاي كم - تاثير تبليغاتي زياد - متناسب با المانهاي شهري - نصب سريع و اسان - برگشت سرمايه كوتاه مدت و هزاران مزيت ديگر كه لمپوست بنر را از سازه هاي تبليغاتي ديگر متمايز نموده است .
لمپوست بنر ، گونه ي جديد از المان تبليغاتي است كه ميتواند امكان نصب بنر تبليغاتي يا پارچه سيلك را در ابعاد يك متر در سه متر را فراهم سازد اين سازه تكنولوژي جديدي در بحث تبليغات محسوب مي شود كه از مدتي پيش توسط سازمان زيباسازي در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته و امكان اجراي تبليغات در ابعاد محلي نيز فراهم مي‌كند. با توجه به كم هزينه تر بودن لمپوست بنر در مقايسه با انواع ديگر المان‌هاي تبليغاتي ، طيف بيشتري از افراد قادر به استفاده از اين فضاي تبليغاتي مي باشند تا جايي كه اشخاص با مشاغل خرد نيز به راحتي قادر به تبليغات خدمات و كالاهاي خود در مقياس هاي محلي خواهند بود. "لمپوست بنر يا بنر هولدر" ، سازه اي كارامد در عرصه تبليغات محيطي مي باشد كه براي اكران و نمايش بنر هاي فرهنگي و تبليغي موقت و ثابت در خيابانها و بزرگراهها استفاده مي شود. اين سازه ضمن افزايش توجه مخاطبان به تبليغات محيطي ، باعث ارتقاء زيبايي و جذابيت چشم انداز بصري شهري نيز مي گردد.
از مشخصات منحصر به فرد اين سازه ، تبديل نيروي باد به حركت دوراني و چرخش بنر همسو با جريان باد مي باشد كه ضمن كاهش بار روي پايه بنر ، از بنر در مقابل پيچ خوردن و پاره شدن محافظت مي كند. اين سيستم محافظتي شامل دو عدد بست مفصلي و بازوهاي جداشونده است كه به لحاظ ماهيت مفصلي و چرخشي خود مانع ايجاد فشار مستقيم بر روي بنر شده و با چرخش بازوها در فشار ناشي از باد ، موجب كاهش قشار باد تا 80 درصد بر روي پايه ها مي شود. اين بستهاي مفصلي مي توانند مطابق با سرعت و جهت باد بصورت افقي و عمودي عكس العمل نشان دهند بطوريكه در سرعت هاي بالاتر ، بازوها در امتداد دو محور در جهت باد خم مي شوند و با كاهش سطح مقطع بنر از شدت فشار باد مي كاهند. از انجاييكه بستهاي مفصلي اين سازه مجهز به فنر هاي كششي هستند با فروكش شدن شدت باد بازوهاي جدا شونده را به حالت اوليه خود بر ميگرداند.

* ويژگيهاي بارز اين سازه تبليغاتي : *
- ريخته گري با الومينيوم مقاوم الياژي
- داراي ضمانت 5 ساله
- قيمت مناسب
- قابليت دفع نيروي باد تا 80 درصد
- نصب سريع بنر
- داراي بازوهاي فايبر گلاس (در صورت درخواست)
- سطح شات و رنگ كوره اي جهت مقاومت بيشتر
- قطعات جانبي ابكاري شده و مقاوم در مقابل اكسيداسيون

قابل استفاده در : خيابانها - بزرگراهها - ميادين - ورودي مجتمعهاي تجاري ، اداري و تفريحي و ...
قابل نصب بر روي : تير چراغ برق ، ديوار ، تيرهاي روشنايي پارك ، تير مستقل ، تير چوبي و بتني و هر سطح ديگري كه بخواهيد!
سازه هاي ما در شهرهاي زير نصب شده اند : اهواز - قائن (خراسان) - دزفول - انديمشك - تبريز و ...

قيمت استثنائي و باور نكردني را از ما بخواهيد

شركت تبليغاتي هنرپارسه
با مجوز رسمي فعاليت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

توصيه مهم : همكاران محترم چندين فاكتور در انتخاب اين سازه مهم است كه در صورت عدم توجه به اين عوامل سازه دچار مشكل شده و تبليغات شما با شكست مواجه ميگردد ، جهت اطلاع از اين فاكتورها با ما در ارتباط باشيد . با تشكر
www.honar-parseh.ir

آگهی دهنده
مدیر فروش : امیر نورپور
  • قیمت : بسیار مناسب (تخفیف در تعداد)
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 851811
بازدید : 661
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
مدیر فروش : امیر نورپور
  • قیمت : بسیار مناسب (تخفیف در تعداد)
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com