انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش لسیتین

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 23 بهمن 1397
لستین با بهترین کیفیت وارد می شود.
لسیتین یک لغت یونانی و به معنای زرده تخم مرغ است و علت نامگذاری آن، وجود میزان فراوان لسیتین در زرده تخم مرغ و همچنین کشف این ماده برای اولین بار در زرده تخم مرغ بوده است.امروزه لسیتین یک افزودنی ارزشمند در فراوري و تولید خوراك در صنایع بوده و تعداد کاربردهاي آن در صنایع غذایی بسیار زیاد می باشد
لسيتين مايع خوراكي : لسيتين خوراكي مخلوط پيچيده ‏اي از استرفسفاتيديل‏هاي نامحلول در استن فسفاتيدها است كه عمدتأ حاوي فسفاتيديل كولين , فسفاتيديل اتانول آمين , فسفاتيديل سرين , و فسفاتيديل اينوزيتول در تركيب با مقادير متفاوتي از تري گليسريدها , اسيدهاي چرب و كربوهيدراتها است كه از دانه‏ هاي روغني خوراكي خصوصأ سويا و منابع حيواني مانند زرده تخم مرغ به دست مي‏آيد و از خميري تا مايع غليظ عسلي مي‏باشد .لسیتین به دوشکل مایع و جامد وجود دارد. شکل مایع آن در شکلات ، کیک و بیسکویت و مارگارین کاربرد دارد. شکل گرانولی لسیتین کاربرد مکمل غذایی دارد و شکل لسیتین پودری با محصولات پودری دیگر مثل بهبود دهند ه های نان ترکیب میشود و قابل پخش در آب هستند.لسیتین در گستره وسیعی از فرآوري غذا و کاربردهاي صنعتی قابل استفاده و مفید می باشد. به عنوان یک امولسیفایر غذا، لسیتین در کارخانه تولید مارگارین ، مواد غذایی گیاهی و لبنیاتی که جایگزین شیر فرموله نوزادان بوده استفاده می شود. لسیتین یک جزء فعال در بسیاري از عوامل رها کننده داراي گرید غذایی مانند روغن ماهی تابه ، روغن فر کیک پزي و پوشش از طریق پخش در هوا می باشد.لسیتین همچنین در محصولات شکلات و ترکیبات پوشش آن جهت مناسب نمودن ویسکوزیته آن استقاده می گردد. در پخت نان ، لسیتین در بهبود خمیر، حجم، همگن شدن و ماندگاري آن موثر است.

کاربردهاي لستين در صنايع غذايي
شكلات
در خلال فرآيند پيچيده اي كه براي توليد شكلات انجام مي گردد مهمترين اين فرآيند تغييرات ايجاد شده در شكر است.به طوريكه هرچه ذرات شكر بهتر كريستالي شوند ويسكوزيته افزايش مي يابد و آن هم به دليل افزايش نيروهاي اصطكاك داخلي بين كريستالها مي باشد.در برخي نقاط توده شكلات بخصوص زماني كه نقطه ذوب فاز چربي بالاست شكلات جامد مي گردد كه اين شكل با افزودن مقاديري كره كاكائو مرتفع مي شود.ولي به دليل گراني كره كاكائو از لستين استفاده مي شود كه مي تواند رفتار ويسكوزيته را اصلاح كند.
صنايع نانوايي
دومين محدوده استفاده از لستين در صنايع نانوايي است.بر اساس نوع محصولات لستين اثرات تكنولوژيكي متفاوتي را اعمال مي نمايد.در خميرها يي كه در آنها از مخمر استفاده مي شود لستين سبب افزايش قدرت كشش پذيري گلوتن مي شود.كه اين امر باعث بهتر شدن فرآيند جلوگيري مي گردد كه در مرحله بعد مقاومت در برابر تخمير را افزايش داده و در محصول نهايي نيز شاهد حجم بهتر و بافت مطلوبتر مي شويم.
در محصولاتي مثل كيك و بيسكويت لستين سبب پخش بهتر مواد در اين محصولات شده به طوري كه چربي بهتر پخش شده و در فرآيند قهوه اي شدن نيز ما شاهد يكدستي در اين قضيه خواهيم بود.
خميرهاي منجمد
در حال حاضر صنعت پخت محصولاتي توليد كرده است كه تخمير نمي شوند بلكه يك وقفه در تخمير آنها بوسيله فرآيند انجماد انجام مي شود و سپس اين محصولات فقط نياز به آماده سازي نهايي دارند.در توليد اين محصولات شكل نامناسب كريستالهاي يخ با توجه به آسيب رساندن به ديواره سلولي سبب بهم ريختگي در شبكه گلوتن مي شود كه پيامد اين وضعيت كم شدن توانايي خمير در طي تخمير مي باشد.
راه حل پيشنهادي استفاده از لستين هيدروليز شده است.خصوصيت امولسيفايري لستين باعث پخش مناسب آب در خمير مي گردد.كاهش فعاليت سطحي در ادامه سبب ايجاد كريستالهاي ريز شده و از تشكيل مجدد كريستال جلوگيري مي كند.

لسيتين سويا فسفوليپيدي است که که شامل فسفاتيديل کولين، فسفاتيديل اتانول آمين و فسفاتيديل اينوزيتول مي باشد.لسيتين به عنوان امولسيفاير يا استابلايزر استفاده میشود.
کاربرد:
شيريني و شکلات و نان
شکلات: 0.25-0.50%
روکش شکلات: 0.25-0.60%
کارامل/ فوژه :0.20-0.40%
تافي/ آبنبات:0.20-0.40%
آدامس :0.50-5.0%
شربتها/ تاپينگها:0.20-0.60%
لسیتین با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم برای فروش موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید: 88480545-88480546
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 852708
بازدید : 710
دسته بندی : خدمات بازرگاني
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com