انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اولین چاپ افست روی سی دی و دی وی دیCD,DVD در ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آبنوس نگار فعالیت خود را از سال 1381 با ارائه ی کلیه خدمات مربوط به CD و DVD آغاز نمود و توانست در همین مدت کوتاه خدماتی نو و منحصر به فرد ارائه دهد.
آبنوس نگار برای اولین باربا به کارگیری فن آوری سال 2001 کشورآلمان که درنوع خوددرخاورمیانه منحصربه فرد است , مبادرت به چاپ افست روی CD و DVD با کیفیت عکس و دقت وسرعتی بسیار زیاد (5000 عدد در ساعت ) نمود. جوهرهای به کاررفته همگی جوهر UV ( ساخت شرکت SICPA فرانسه ) بوده وبه همین علت می تواند لایه محافظی برای اطلاعات در برابر خراش , نور, حرارت ورطوبت ایجاد کند . این رنگها شامل Template سفید و چهار رنگ CMYK می باشد .
خوشبختانه کیفیت چاپ این شرکت توانست استانداردهای جدیدی را در چاپ CD و DVD در ایران معرفی نماید .
با توجه به استقبال روز افزون مشتریان از کیفیت بالای چاپ این شرکت و در خواست برای ارائه بقیه خدمات CD و DVD با کیفیت بالا , در سال 1383 شرکت آبنوس نگار تصمیم به گسترش زمینه فعالیت خود نمود . در حال حاضر این شرکت تمامی خدمات مربوط به CD و DVD را با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می نماید .در کل به عنوان یک مشاور حرفه ای تبلیغات در زمینه CDو DVD خدمات ذیل در اختیار مشتریان عزیز قرارمی دهد :

تولید وچاپ افست CDو DVD , تکثیربه شیوه Duplication و Replication , تهیه CD خام , طراحی مولتی مدیا , ساخت تیزرهای تبلیغاتی ,VCD Mastering , DVD Authoring , بسته بندی وشرینک.
لازم به ذکر است مراحل VCD Mastering و DVD Authoring این شرکت که شامل Digital Remastering و Color Correction تصاویر می باشد،در نوع خود در ایران بی نظیراست.
آبنوس نگار این امکان را دارد تا هر فیلمی را با هر فرمتی به VCD با کیفیتی در حد DVD تبدیل نماید. خروجی تصاویر آبنوس نگار را باید دید تا به آنچه ذکر شد پی برد.
دوستان گرامی می توانند با مراجعه به سایت شرکت آبنوس نگار www.abnouse.com به اطلاعات جامعی درباره خدمات ذکر شده دست یابند.
آبنوس نگار تنها مجموعه ایست که توانسته تا به امروز بی رقیب باقی بماند.

ما بر این اعتقادیم که مشتریان ما بهترین تبلیغ ما هستند!
آگهی دهنده
شرکت آبنوس نگار
  • قیمت : 2500
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : پل سید خندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه حاج حسنی، ساختمان شماره 5، طبقه دوم،واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 85409
بازدید : 9499
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
شرکت آبنوس نگار
  • قیمت : 2500
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : پل سید خندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه حاج حسنی، ساختمان شماره 5، طبقه دوم،واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com