انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی وب سایت حرفه ای مشاورین املاک با قیمت مناسب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
طراحی وب سایت حرفه ای مشاورین املاک با قیمت مناسب
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.
http://web01.ir/site-design/site-design/site-design-estate.html

وب سایت شرکت نرم افزاری صفرویک
www.web01.ir

فهرست امکانات مشاورین املاک
تقاضای ملک / سپردن ملک
تقاضای ملک: در صورتی که ملک مورد نظر مشتری در وب سایت شما موجود نباشد، می تواند در قسمت تقاضای ملک فرم را تکمیل نماید تا شما از درخواست مشتری مطلع گردید.
سپردن ملک: همچنین مالکین می توانند بصورت آنلاین ملک خود را در وب سایت شما ثبت نمایند تا درصورت تائید مدیر، در وب سایت به نمایش گذاشته شود.
2. شماره تماس فوری: در این قسمت نیز می توانید شماره های تماس خود را قرار دهید تا مشتریان به راحتی با شما در تماس باشند
3. لوگوی مشاور املاک شما: محل قرار گیری لوگوی مشاور املاک شما
4. منوی اصلی: این قسمت نیز جهت منوهای اصلی مشاور املاک شما تعبیه شده است که می توانید آنها را ویرایش، حذف و یا اصافه نمائید.
5. جستجوی سریع: در این قسمت تنها با یک کلیک قادر به جستجوی املاک بر اساس قیمت های دلخواه خواهید بود.
6. اسلایدر املاک: کلیه ی ملک های سفارشی خود را فقط با یک کلیک می توانید در این قسمت قرار دهید تا بیشترین بازدیدکنندگان را داشته باشند.
7. جستجوی املاک پیشرفته: در این قسمت می توانید املاک مورد نظر را به راحتی با فیلترهای مختلف (بر اساس قیمت، متراژ، نوع ملک و...) جستجو کنید.
8. منو های سریع: این قسمت نیز منوهایی تعبیه شده است تا بازدید کنندگان با روش های ساده تری با خدمات دفتر مشاور املاک شما آشنا شوند. همچنین می توانید این گزینه ها را ویرایش و یا حذف نمائید.
9. اکازیون هفته: در قسمت اکازیون هفته، مشاورین املاک ملک های اکازیون مورد نظرشان را که از اهمیت خاصی برخوردار است، را می توانند درج می کنند تا در کلیه ی صفحات وب سایت به نمایش گذاشته شود.
10. آخرین املاک: آخرین ملک های اضافه شده نیز در این قسمت به نمایش در می آیند. مشاورین املاک می توانند فیلترهایی از قبیل ملکهای فروشی و یا اجاره ای را در این قسمت لحاظ کنند تا دقیقاً موارد مورد نظر خودشان در این ماژول بصورت اتوماتیک قرار گیرد.
11. فوتر وب سایت: این قسمت تمامی اطلاعات از جمله معرفی، آدرس مشاور املاک شما و نیز پیوندهایی درج می شود که ه سادگی قابل ویرایش خواهند بود.
12. رسانه های اجتماعی: در قسمت رسانه های اجتماعی می توانید اکانتهای خود در اینستاگرام، تلگرام و... را درج نمائید تا مشتریان از این طریق بتوانند ارتباط بیشتری با شما داشته باشند.
آگهی دهنده
شرکت نرم افزاری صفرویک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 860845
بازدید : 672
دسته بندی : طراح وب
آگهی دهنده
شرکت نرم افزاری صفرویک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com