انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گرافیک یاب ، مرجع فایل های گرافیکی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گرافیک یاب ، مرجع فایل های گرافیکی
تصاویر با کیفیت ، کارت ویزیت ، وکتور ، فایل لایه باز و …
ایده ی شکل گیری مکانی برای جمع آوری و انتشار فایل های گرافیکی توسط طراحان ، با هدف دسترسی آسان متقاضیان این ابزارها ، در خرداد ماه سال ۱۳۹۴ توسط سایت ” گرافیک یاب ” به حقیقت پیوست. این سایت یکی از زیر مجموعه های ” گروه طراحی و برنامه نویسی کافه وب ” است که به عنوان سایتی تخصصی برای علاقه مندان امور گرافیک و زیرشاخه های آن فعالیت می کند.

تیم گرافیک یاب حامی ایده های جدید می باشد و راه را برای پیشرفت کسانی که دوست دارند خلاقیت شان دیده شود ، باز کرده است. این سایت همچنین برای متقاضیانی که به دنبال انواع فایل های لایه باز ، تصاویر باکیفیت ، انواع کارت ها و طرح های لوگو و آیکون می باشند نیز امکانات ویژه ای فراهم کرده است تا بتوانند فایل های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و به آسانی دریافت نمایند. طرح های قرار داده شده مورد تایید تیم “گرافیک یاب” بوده و کیفیت مناسبی برای نمایش در سایت دارند.

در راستای حمایت از طراحان ، گرافیک یاب به کاربران خود از سراسر کشور اجازه می دهد تا طرح های خود را در سایت به فروش بگذارند. با این کار علاوه بر حفظ شدن حقوق مادی و معنوی طراحان ، به اثر آنان ارج نهاده و باعث می شود متقاضیان پس از طی مراحلی ساده و پس از پرداخت الکترونیکی قیمت ، طرح مورد نظر خود را به دست آورند. این امر جهت جلوگیری از دانلود غیرقانونی فایل ها راهی مناسب می باشد و توانسته است رضایت کاربران را به خود جلب کند.

همچنین گرافیک یاب برای کسانی که به دنبال یادگیری نکات بیشتری در زمینه گرافیک هستند نیز مطالب مفیدی را ارایه کرده است که با زبان ساده برای علاقه مندان نگارش شده است. این مطالب توسط گروه ” گرافیک یاب ” و سایر علاقمندان این حوزه تهیه شده اند و می توانند برای افراد علاقه مند بسیار مفید باشند.

ملحق شدن به گرافیک یاب به آسانی و پس از ایجاد یک حساب کاربری امکان پذیر است . بر این اساس از همان لحظه می توانید فعالیت مفید خود را در سایت آغاز کنید و از تجربه کار کردن با یک سایت تخصصی و تیم حرفه ای ” گرافیک یاب ” لذت ببرید.
آگهی دهنده
گرافیک یاب
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 868446
بازدید : 643
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
گرافیک یاب
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com