انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درب و پنجره upvc دایاوین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه صنعتي دایاوین توليد كننده درب وپنجره هاي دو جداره يو پي وي سي UPVC فعاليت خود را از سال ٨٩ با اتكا به نيروهاي متخصص و كارامد اغاز نمود .

برخي از خدمات ما :

درب و پنجره دایاوین

توري پليسه و رولينگ

شيشه دوجداره

پارتيشن دوجداره

شيشه سكوريت

شيشه دكوراتيو

شركت دایاوین با هدف پيروي از فرهنگ بهينه سازي مصرف انرژي و حفظ منابع طبيعي تاسيس گرديد كه به لطف پروردگار در مدت كوتاه به موفقيت چشمگير در حوزه توليد درب و پنجره دو جداره رسيد.

حضور پرسنل متخصص در دفتر مركزي و خط توليد شركت و استفاده از تجربيات پيشكسوتان و متخصصان صنعت ساختمان از جمله عوامل پيشرفت و موفقيت اين مجموعه بوده است.

تمام تلاش و كوشش مديران و پرسنل اين شركت در راستاي كسب رضايت مشتري و انجام تعهدات اين شركت بوده و جهت تحقق اين امر استفاده از بهترين پروفيل هاي اروپايي و ايراني و همچنين استفاده از بهترين و پيشرفته ترين دستگاههاي توليد پنجره در خط توليد شركت در راستاي كار خود قرار داده است.

انجام پروژه هاي متعدد و چشمگير چه از لحاظ كيفي چه از لحاظ كمي در طول مدت تاسيس شركت و رضايت قابل قبول مشتريان نشان دهنده مسير صحيح اتخاذ شده از سوي پرسنل و مديران شركت ميباشد.

خداوند را سپاس ميگوييم كه با الطاف بيكرانش هميشه در راستاي جلب رضايت كامل مشتري و انجام پروژه ها به نحو احسنت ما را در تمامي مراحل ياري مينمايد.



مديريت :متين بيگلري فرد
آگهی دهنده
گروه صنعتی دایاوین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 869233
بازدید : 1730
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
گروه صنعتی دایاوین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com