انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دانلود رایگان منابع جدیدازمون زبان وزارت علوم msrt در سا - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
لينك دانلود:



http://pajhoheshi.lel.ir/



http://msrt.lel.ir



تغييرات عمده اي كه امسال در سوالات ازمون msrt رخ داده است قبولي در اين ازمون و دستيابي به نمره 60 را تا حدودي سخت و دور از تصور نموده است. كارشناسان زبان ما با حضور مستمر در ازمون هاي ماهانه MSRT و دستيابي به سوالات واقعي ازمون و تجزيه و تحليل سوالات ازمون msrt بصورت ماهانه، جديدترين و اصلي ترين منابع ازمون msrt را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهند تا بتوانيد با مطالعه منابع معرفي شده به راحتي اين سد مهم را از پيش پا برداريد. همچنين با توجه به اينكه از ازمون msrt بهمن ماه 94 دفترچه بخش هاي شنيداري و گرامر و ردينگ از هم جدا شده و دانشجويان ديگر نمي توانند زمان بخش شنيداري ازمون را صرف گرامر و ردينگ نمايند و در نتيجه نمره بخش ردينگ هم بسيار پايينتر از قبل مي شود. با توجه به شرايط جديد ازمون تنها راه موفقيت در ازمون اين است كه بتوان به منابع معتبر دسترسي داشته و با دسترسي به منابع جديد ازمون MSRT و يادگيري تكنيك هاي مهم زمان ازمون را به خوبي مديريت نمود.

منابع بخش شنيداري listening ازمون زبان msrt بهمن ماه سال 94 وزارت علوم منابع بخش شنيداري listening ازمون زبان msrt بهمن ماه سال 94 وزارت علوم با توجه به تغييرات زيادي كه در بخش سوالات شنيداري ازمون در چند دوره قبل مانند ازمون هاي ابان ماه، اذر ماه و بهمن ماه رخ داده است مي توانيد با اطمينان خاطر منبع واقعي سوالات بخش شنيداري listening ازمون زبان وزارت علوم در بهمن ماه سال 94 را همراه با پاسخ و متن مكالمات را از لينك زير داتلود نماييد و با شناختي كه بر روند سوالات پيد ...

منابع بخش شنيداري listening ازمون زبان msrt سال 94 وزارت علوم



جهت موفقيت در اين ازمون بهتر است زماني معادل يك يا دو روز را صرف حفظ نمودن سوالات همراه با پاسخ هاي ان نموده و مابقي وقت خود را صرف يادگيري تكنيك هايپاسخ گويي به سوالات اين بخش از طريق اسكريپت نمودن script متن مكالمات و نكته برداري note taking از متن مكالمات بنماييد تا مهارت شما در اين بخش تقويت شود.







اين منبع شامل بيش از 150 صفحه از سوالات ليسينينگ مشتمل بر 60 صفحه تكنيك هاي پاسخگويي به سوالات بخش بلند مكالمات و سوالاهاي اختصاصي ازمون براي هر تكنيك و دو سري ازمون به همراه متن مكالمات و جواب تشريحي تمامي سوالات مندرج در كل مجموعه است. با مطالعه اين مجموعه مهارت هاي مورد نياز براي پاسخگويي به سوالات اين بخش را پيدا كرده و با تسلط بالايي قادر به پاسخگويي به اين بخش هستيد همچنين با توجه به اينكه در ازمون هاي امسال و سال قبل از اين مجموعه در هر ازمون بيشتر از 10 سوال طرح شده است احتمال اينكه در ماه هاي اينده از اين مجوعه سوال طرح شود بسيار زياد است.



با توجه به اينكه از ازمون بهمن ماه دفترچه بخش هاي شنيداري و گرامر- ردينگ از هم جدا شده و دانشجويان ديگر نمي توانند زمان بخش شنيداري ازمون را صرف گرامر و ردينگ نمايند، در صورتي كه در ازمون هاي گذشته بيشتر دانشجويان زمان بخش شنيداري را به بخش ردينگ اختصاص مي دادند و مي تواننستند هر چهار ردينگ ازمون را پاسخ دهند ولي با توجه به اين روند جديد عملا 45 دقيقه از وقت را كه قبلا صرف ردينگ مي شد را از دست داده و در نتيجه نمره بخش ردينگ هم بسيار پايينتر از قبل مي شود. با توجه به شرايط جديد ازمون تنها راه موفقيت در ازمون اين است كه بتوان حداقل 20 تا 25 تا از سوال هاي بخش شنيداري را پاسخ داد.



همچنين با توجه به اينكه منابع بخش شنيداري ازمون MSRT در گذشته كتاب KIT و لانگمن بود و در سال هاي اخير منابع اين بخش از ازمون بسيار متغيير و تا حدودي غير قابل پيش بيني شده است و بصورت دوره اي هر چند ازمون يكبار از منابع جديد سوال طرح مي شود دسترسي به منابع جديد اين بخش و ميانبر زدن و حفظ سوالات و پاسخ هاي ان و صرفه جويي در وقت و زمان سبب موفقيت بيشتر در اين ازمون مي شود.



لينك دانلود:



http://pajhoheshi.lel.ir/



http://msrt.lel.ir/
آگهی دهنده
یارا یاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 870144
بازدید : 637
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
یارا یاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com