انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اسکراپ لایه بردار صورت مای سالن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اسکراپ صورت مای سالن ، پوست را زیبا و جوان کرده و درخششی زیبا به آن می بخشد.در نتیجه با این همه مزایای فوق العاده اسکراپ صورت امری ضروریست .با این کار از شر سلول های مرده ای که روی پوست شما جا خوش کرده اند خلاص می شوید و راه را برای جایگزینی سلولهای جدید باز می کند طلا با شکست نور بر روی پوست به آن ظاهری جوانتر می دهد.و برای از بین بردن چین و چروک های موجود بر روی پوست مفید است.
اسکراپ طلای مای سالن درخشش و شادابی یه پوست بخشیده و میکرو چروکهایی که برروی پوست ایجاد شده اند را از بین می برند .همچنین باعث افزایش انعطاف و قابلیت ارتجاعی پوست و بهبود پف و تیرگی دور چشم می شوند.باعث باز سازی سلولهای پوست و در نتیجه حذف چین و چروک می شود و علاوه بر آن لک و التهابهای پوستی را از بین می برد و پوست را جوان سازی کرده و با تقویت جریان خون و استحکام ساختار پوست روند پیری را کاهش می دهد.

ویژگی های اصلی:
جوان سازی پوست

لایه بردار

از بین برنده لک و جوش

سفت کننده پوست

برای چه افرادی مناسب است:
برای تمامی پوستها که جای لک و جوش دارند و می خواهند جوانسازی را انجام دهند مناسب است . به ویژه افرادی که پوست چربی دارند.

نحوه استفاده:
پس از یک بخور یا داخل حمام یا بعد از کمپرس حوله آب گرم یک لایه نازک از اسکراپ مای سالن بر روی پوستتان قرار دهید سپس به صورت دورانی یه مدت 1 دقیقه به آرامی ماساژ دهید سپس با آب سرد شستشو دهید برای نتیجه بهتر 2 بار در هفته استفاده نمایید
آگهی دهنده
فروشگاه تیپ تاپ کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 872383
بازدید : 864
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
فروشگاه تیپ تاپ کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com