انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تور زمینی ارمنستان با 15 سال سابقه نوروز95 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تور ويژه ارمنستان نوروز95

شركت خدمات توريستي و گردشگري ارسيمابرگزار كننده ي مستقيم تور ارمنستان ، تورهاي خود را به دو صورت زير برگزار مي نمايد:

770000

3ستاره990000

زمینی‌:

1) اقامت ۳ شب و ۴ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از ترمينال به هتل محل اقامت.

2) اقامت ۴ شب و ۵ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از ترمينال به هتل محل اقامت.

3) اقامت ۵ شب و ۶ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از ترمينال به هتل محل اقامت.

خدمات: وسيله نقليه توريستي، مترجم و راهنماي فارسي زبان، برگه شامل لغات پركاربرد ارمني، سيم كارت رايگان و كارت تخفيف مراكز خريد.

حركت همه روزه از تهران با اتوبوسVIP اسكانيا. به محض رسيدن به گمرك ارمنستان با پرداخت مبلغ ۳۰۰۰ درام معادل ۷ دلار مي‌توان ويزاي ۲۱ روزه توريستي دريافت نمود.

هوايي:

1) اقامت ۳ شب و ۴ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل محل اقامت.

2) اقامت ۴ شب و ۵ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل محل اقامت.

3) اقامت ۵ شب و ۶ روز در هتل با صبحانه به همراه سه گشت كامل با ناهار، يك شب شام در رستوران پروانه و ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل محل اقامت.

 خدمات: وسيله نقليه توريستي، مترجم و راهنماي فارسي زبان، برگه شامل لغات پركاربرد ارمني، سيم كارت رايگان و كارت تخفيف مراكز خريد.

حركت همه روزه به جز سه شنبه ها از فرودگاه امام خميني تهران به مقصد فرودگاه زوارتنُت; (zvartnots) ايروان. به محض رسيدن به فرودگاه ارمنستان با پرداخت مبلغ ۳۰۰۰ درام معادل ۷ دلار مي‌توان ويزاي ۲۱ روزه توريستي دريافت نمود.09120149115--55336351
آگهی دهنده
farahbakhsh
  • قیمت : 770000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران سهروردی شمالی روبروی پمپ بنزین پلاک261واحد1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 877971
بازدید : 678
دسته بندی : خدمات مسافرتي
آگهی دهنده
farahbakhsh
  • قیمت : 770000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران سهروردی شمالی روبروی پمپ بنزین پلاک261واحد1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com