انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تدریس تضمینی ielts toefl مکالمه در2ماه - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اگر قصد يادگيري زبان انگليسي به منظور مهاجرت ، موفقيت در كسب و كار و تجارت ، موفقيت تحصيلي و يا گرفتن مدارك بين المللي همچون ايلتس IELTS و تافل TOEFL را داريد ؛ و به علت مشغله هاي كار و زندگي وقت كافي براي مطالعه ي طولاني مدت به منظور يادگيري زبان را نداريد و با كمبود وقت مواجهيد ؛ توصيه ي ما به شما افزايش كيفيت و بازدهي زمان محدود يادگيري خود از طريق بهره بردن از يك مدرس حرفه اي و داراي معلومات كافي مي باشد.

اين امر به مدد شركت در كلا س هاي خصوصي يا نيمه خصوصي با حضور مدرس با تسلط كامل به زبان انگليسي و با تجربه ي كافي در زمينه ي تدریس و اشنا به مسائل علمي روز دنيا در زمينه ي يادگيري زبان ميسر است. اين مدرس بايد علاوه بر تسلط كامل به موضوع تدریس كه زبان انگليسي است بايد داراي تسلط كامل بر راه هاي يادگيري زبان و چگونگي بر طرف كردن موانع ذهني و فيزيكي يادگيري ، روانشناسي ، متدولوژي تدریس ، فن بيان ، فنون ارتباطي ، فيزيولوژي و مكانيزم مغز انسان ، علم تغذيه و... بسياري از مسائل جانبي ديگر باشد تا بتواند روند يادگيري دانش اموز را سرعت بخشيده و مهمتر از ان باعث كيفيت بخشيدن به يادگيري شده و بازدهي وقت دانش اموز را ارتقا دهد.

شركت در چنين كلاس هاي با كيفيتي با شركت در كلا س هاي گروهي اموزشگاه هاي زبان به هيچ وجه قابل مقايسه نيست.چرا كه كلاس هاي اموزشگاه ها ي زبان عموما در زمان بسيار طولاني ، با تعداد بيش از حد دانش اموزان و كيفيت بسيار پايين برگزار مي گردد.چنين كلاس هايي بسياري را از يادگيري زبان به كلي مايوس كرده است.

مزايايي كه شما با شروع يكي از كلاس هاي نيمه خصوصي يا خصوصي ما كسب مي كنيد از اين قرار است:

1-هزينه كلاس هاي نيمه خصوصي بسيار ارزان و به مراتب پايين تر از هزينه ي اموزشگاه ها مي باشد.

2-اموزش نحوه ي صحيح مطالعه و يادگيري زبان علاوه بر اموزش زبان با تكيه بر علوم روانشناسي وپزشكي

3-پشتيباني و همكاري دائمي حتي پس از پايان كلاس ها تا اتمام مراحل مهاجرت(حتي در خارج از كشور) يا گرفتن مدارك بين المللي

4-استفاده از شيوه هاي جانبي همچون كاربرد فيلم ، موزيك ، داستان ، بازي هاي چند نفره به منظور تقويت جنبه ي ناخوداگاه يادگيري

5-امكان تغيير زمان كلاس ها وانعطاف پذيري بالا در برگزاري كلاس ها با توجه به مشغله هاي فردي شما

6-مشاوره و اصلاح موانع يادگيري مي شوند ؛ مسائلي چون خواب ، تغذيه ، داروها و غيره

7-ارائه متريال همچون كتاب ، فيلم ، موزيك و ويدئو كليپ براي تمرين و يادگيري بيشتردر كناركتاب اصلي در هر جلسه به صورت رايگان

8-تقويت تمامي مهارت هاي زبان همچون Speaking , Reading , Writing , Listening به صورت مجزا و به روش صحيح و اصولي

9-برگزاري ازمون هاي ازمايشي دوره اي به منظور سنجش ميزان پيشرفت به صورت منظم

10-اموزش روش هاي نوين در يادگيري گرامر Grammar و حفظ لغات و اصطلاحات

11-ارائه سرويس به تمامي مناطق تهران در اسرع وقت شمال تهران ، شرق تهران ، غرب تهران ، مركز تهران ، جنوب تهران

12-رايگان بودن مشاوره و تعيين سطح و جلسه ي اول ، در واقع با وجود تمامي محسنات كلا س ها ي ما در صورت عدم رضايت ، شما ملزم به پرداخت هيچ هزينه اي نخواهيد بود.



با امتحان رايگان جلسه ي اول كلاس هاي ما نه تنها چيزي از دست نمي دهيد بلكه بسياري معلومات ارزشمند كسب خواهيد كرد ؛ و در صورت تمايل با ادامه ي كلاس ها از يادگيري زبان خود و گرفتن مدارك بين المللي همچون ايلتس IELTS و تافل TOEFL اطمينان خواهيد داشت.



چرا خصوصي؟



به اعتقاد ما در امر يادگيري زبان ، كلاس گروهي فضايي مسموم به شمار مي‌ايد! وقتي با هم‌كلاسي خود تمرين مي‌كنيد خود را در معرض زبان غلط قرار مي‌دهيد. به همين دليل اكيدا توصيه مي‌كنيم كه اين كار را با مدرس انجام بدهيد.



كلاس شما از لحظه اول تا لحظه اخر ضبط شده و در پايان هر جلسه به شكل CD در اختيار شما قرار مي‌گيرد. بنابراين مي‌توانيد كليه جلسات را در مواقع نياز مرور نماييد.



از ديگر محاسن كلاس خصوصي اماده‌سازي دانشجويان براساس نياز انها به زبان مي‌باشد. به طور مثال استاد مي‌تواند براي افرادي كه قصد شركت در امتحانات IELTS, TOEFL, و غيره را دارند ، course جداگانه‌اي براساس توانمنديها و نقاط ضعف انها در نظر بگيرد.



جلسه اول براي مشاوره و تعيين سطح رايگان مي‌باشد.
آگهی دهنده
کاظم بابایی
  • قیمت : جلسه ای ۴۰ هزارتومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شمیرانات
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 879382
بازدید : 741
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
کاظم بابایی
  • قیمت : جلسه ای ۴۰ هزارتومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شمیرانات
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com