انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 26 دي 1400
فروش روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن و بتن ریزی کف توسط گروه پیمانکاری بتن سخت پارسا
روان کننده بتن چیست؟
روان کننده بتن یک افزودنی شیمیایی بتن است که به عنوان کاهنده آب و بالا بردن عدد اسلامپ بتن استفاده می شود. با بالا رفتن عدد اسلامپ بدون آنکه بتن خواص خود را از دست بدهد بتن روان تر شده و باعث می شود که به راحتی خلل و فرج محل ریخته شده را پر کند.
محاسن روان کننده بتن:
افزایش عدد اسلامپ و روانی بتن
کاهنده آب
کاهش عیار سیمان
افزایش مقاومت فشاری
قابلیت استفاده در بتن های با سنگدانه های نامناسب
قابلیت استفاده در قالب های نازک و پر میلگرد
قابلیت پمپاژ بتن
مزایا و معایب روان کننده های بتن :
مضرات روان کننده بتن: افزایش بیش از حد توصیه شده روان کننده‌ ها به مخلوط بتن معمولا باعث آب انداختن بیشتر، جداشدگی و کندگیری بیشتری میشود آب انداختن بیشتر باعث واپاشیدگی بتن می شود. مقادیر بیشتر استفاده از این افزودنی ها معمولا موجب کندگیری بتن می گردد. تعیین مقدار مطلوب استفاده از این افزودنی ها باید بر اساس مقادیر پیشنهادی توسط تولید کننده روان کننده بتن و با ساخت طرح اختلاط های آزمایشی با به کارگیری مصالح مورد استفاده در پروژه مورد نظر صورت پذیرد. استفاده از برخی از این افزودنی ها موجب ایجاد حباب هوا در بتن شده و این مسئله باید همواره در استفاده از این افزودنی های شیمیایی مورد توجه قرار بگیرد ترکیبات سازنده این افزودنی های بتن عمدتا ترکیبات آلی بوده که می توانند باعث ایجاد تاخیر در زمان گیرش بتن شوند. برای جبران چنین مشکلی در برخی از این افزودنی ها از مقادیر کمی ترکیبات تسریع کننده استفاده می شود.
فوق روان کننده بتن چیست؟
فوق روان کننده بتن ، ‌افزودنی قدرتمند بتن بر پایه نفتالین سولفونات می باشد که برای ساخت بتن کارا و خود متراکم مورد استفاده قرار میگیرد و در شرایط نرمال از نظر گیرش و ساخت بتنی با کاهش اساسی نسبت آب به سیمان و افزایش کلیه مقاومت ها خصوصاً‌ مقاومت های اولیه نسبتاً ‌بالا فرموله شده است . براساس استانداردهای جهانی و ملی افزودنی بتن فوق روان کننده بتن یا کاهنده شدید آب به ماده ای اطلاق می شود که بدون تغییر در اسلامپ و روانی ، ‌مقدار آب مخلوط بتن را به اندازه چشمگیری کاهش دهند و یا اینکه بدون تغییر مقدار آب ،‌ اسلامپ یا جریان روانی را به میزان چشمگیری افزایش دهند و یا اینکه هر دو خواص را به طور همزمان ایجاد کنند . خواص مذکور به عنوان اثرات اصلی افزودنی بتن فوق روان کننده بتن تعریف شده است و از خواص فرعی فوق روان کننده بتن به لحاظ ایجاد خاصیت دیرگیری در گیرش بتن و آغاز تغییر حالت بتن از حالت خمیری به سخت نام برد . از ویژگیها و خواص فوق روان کننده بتن به افزایش اسلامپ بتن ، ‌افزایش کارایی بتن ،‌کاهش نسبت آب به سیمان تا 25٪ ‌افزایش مقاومت فشاری و نفوذناپذیری بتن ، افزایش انسجام و سهولت عیار ، تسریع زمان باز نمودن قالب ها ،‌افزایش مقاومت فشاری بتن در سنین پایین ، ‌امکان بارگذاری و بهره برداری سریع سازه ،‌ سازگاری با انواع سیمان پرتلند و جلوگیری از خزش و انقباض بتن نام برد .
جهت اطلاع از قیمت روان کننده بتن و قیمت فوق روان کننده بتن با ما در ارتباط باشید
آگهی دهنده
مراد آراميده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 880399
بازدید : 797
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
مراد آراميده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com