انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش کشک شتر

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 4 مرداد 1400
خرید کشک شتر و خامه شتر آسایش
تمام مصرف کنندگان کشک و خامه شتر بر این باورند که محصولات شرکت آسایش بهترین نمونه کیفی را در بین محصولات شتر ایرانی داراست. خرید کشک شتر هم اکنون در وبسایت آسایش به صورت آنلاین انجام شده و در کوتاهترین زمان محصول خود را دریافت می کنید.

کشک شتر از فرآورده هایی است که از قدیم به طور سنتی و از روی تجربه جزء برنامه ی غذایی مردم ترکمن بوده است و به علت داشتن اسیدهای آلی، ضد عفونی کننده دستگاه هاضمه ( معده، روده ی کوچک و روده ی بزرگ) می باشد. کلسیم بالا و فسفر موجود در کشک شتر می تواند در پیشگیری از پوکی استخوان موثر باشد.

خواص کشک شتر
آیا شیر شتر، سر شیر شتر (کشک شتر) و محصولات لبنی شیر شتر به من و خانواده ام مزیتی نسبت به دیگر انواع شیر ها نشان می دهد؟

برخی معتقدند که شیر شتر، سر شیر شتر (کشک شتر) و محصولات لبنی شیر شتر مزیت های درمانی و دارویی برای افراد مبتلا به اوتیسم دارد. آیا شیر شتر جایگزین نیاز به داروهای افراد مبتلا به اوتیسم می شود؟ و واقعا، کجا می توانم هر یک از این ادعاهای برتری سر شیر شتر (کشک شتر) و شیر شتر را بررسی کنم؟ شبکه خبری CNN از شیر شتر، سر شیر شتر (کشک شتر) و محصولات لبنی شیر شتر به عنوان “درمان” و یک “سوپر غذا یا فوق غذا” بعدی جهان یاد می کند.

مهم ترین و اصلی ترین موردی که سبب محبوبیت آن ها و معروفیتشان شده است این است که استفاده از کشک های شتر سبب جلوگیری و پیشگیری از سرطان میشود .
سر شیر و کشک شتر یک غذای کامل است که شامل اهن و ویتامین بی میشود که این دو ویتامین برای هر فردی اهمیت بالایی دارد و مورد استفاده برای خیلی از بیماری ها میشود . همچنین جدا از این دو مورد حاوی ویتامین های فوق العاده ی دیگری هم هست که انها را روز به روز محبوب کرده و این نکته هم بدانید که استفاده از کشک شتر برای بیماران دیابتی معجزه میکند و سبب میشود تا دیابت انها به زودی خوب شود.
آگهی دهنده
علی نجاتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 882619
بازدید : 334
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
علی نجاتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com