انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار فرهنگ فارسی معین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اطلاعات جامع به همراه فرهنگ طيفي :



تلفظ لغات نا اشنا را به راحتي و با حركات كامل مطالعه كنيد . همچنين در كنار هر لغت ، اطلاعات كاملي شامل وضعيت دستوري با شرحي مختصر ، ليست ضرب المثل هايي كه از واژه در ان ها استفاده شده به همراه معني ، معادل پارسي عبارت و فرهنگ طيفي كه هر يك از واژه ها را به واژه هاي وابسته ، پيوند مي دهد ، نمايش داده مي شود تا نيازهاي تحقيقاتي شما را در اين زمينه رفع كند . علاوه بر اين ، برنامه با جستجوي هوشمند در معاني و مترادف ها ، به شما در دسترسي به مفهوم لغاتي كه در حتي در فرهنگ اصلي معین به ان ها اشاره نشده ، ياري خواهد رساند .



نسخه رقومي فرهنگ طيفي موجود در اين نرم افزار توسط جناب اقاي جمشيد فراروي نگارش و از وبگاه دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني به نشاني www.scict.ir دريافت شده است .



ويژگي هاي نرم افزار :



· دسترسي فوري : جستجوي همزمان با تايپ به نحوي كه معمولا نياز به تكميل تايپ واژه نخواهيد داشت؛ در صورت نياز، جستجوي هوشمند و جستجو در معاني نيز به ترتيب و به طور خودكار فعال مي شوند. براي راحتي شما، هميشه نزديك ترين واژه به لغت تايپ شده در ليست واژه ها انتخاب مي شود و مي توان معني ان را مشاهده كرد.



· جستجوي هوشمند : نگران فواصل بين حروف نباشيد و اگر اطمينان نداريد كه لغت مورد نظر شما با كدام حرف نوشته مي شود، نيازي نيست كه از كسي بپرسيد و يا هر دو حالت را ازمايش كنيد. جستجوي هوشمند نارسيس به شما كمك مي كند كه لغت مورد نظر را پيدا كنيد، حتي اگر املاي صحيح ان را نمي شناسيد.



· دسته بندي واژه ها : لغاتي كه جستجو كرده ايد در ليست سلبقه واژگان جستجو شده قرار مي گيرند و مي توانيد واژه هاي مورد نظر خود را به ليست علايق اضافه كنيد. در كنار هر يك از سر واژه ها يادداشت بگذاريد و تعداد دفعات مشاهده هر سرواژه را دكنار لغات مشاهده خواهيد كرد.



· سريع، ساده و كاربردي : براي دسترسي ساده تر، كافي است واژه مورد نظر خود را در كليپ بورد كپي كنيد و اجازه دهيد، برنامه بلافاصله معني و معادل هاي سره ان را نمايش دهد. همچنين با دو بار كليك روي هر يك از لغات نمايش داده شده در برنامه، خيلي راحت به معني ان لغت دسترسي پيدا مي كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر و خريد اين محصول به فروشگاه اينترنتي داده هاي طلايي به ادرس www.gdshop.ir مراجعه كنيد .
آگهی دهنده
موسسه داده های طلایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 882968
بازدید : 431
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
موسسه داده های طلایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com