انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت استیاک (iranqnap) نماینده رسمی فروش محصولات qnap - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استیاک فعاليت خود را در سال 1388 در دو بخش فني مهندسي و بازرگاني با اتكا به كارشناسان مجرب و متخصصان داخلي خود اغاز نموده است. اين شرکت با توجه به تجربه بازرگاني و شركاي تجاري خود و همچنين كنترل كيفيت اقدام به عرضه محصولات با برند هاي معتبر در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات با معتبرترين برند هاي جهان نموده است.

به علاوه از افتخارات استیاک كسب عنوان نمايندگي رسمی فروش محصولات شرکت كيونپ در ايران مي باشد. استیاک در راستاي ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش و مشتري مداري، اقدام به ارايه ي خدمات متفاوت پس از فروش با گارانتي استیاک نموده است.

اطلاعات بيشتر ...

QNAP (Quality Network Appliance Provider)

شرکت كيونپ در سال 2004 تاسيس گشته و با طراحي سخت افزار و مهندسي نرم افزار بي نظير، فناوري هاي قابل توجه و محصولات بسيار زيادي را به صنعت ذخيره سازهاي تحت شبكه عرضه داشته است. شرکت QNAP سياست گذاري خود را بر ارائه حافظه هاي تحت شبكه (NAS) و دستگاه هاي ضبط تصاوير تحت شبكه (NVR) با ويژگي هايي نظير استفاده اسان، بازدهي و قابليت اطمينان بالا و همچنين ظرفيت ذخيره سازي قابل توجه قرار داده است. كيونپ با ادغام فناوري و هنر، محصولاتي ارائه ميكند كه بهره وري را در به اشتراك گذاري فايل ها، مجازي سازي، مديريت ذخيره سازي و سيستم هاي نظارت تصويري به طور چشم گيري بهبود مي بخشند و همچنين با ارائه تجربه اي جالب از مركز رسانه، سرگرمي هاي مالتي مدياي كاربران خانگي را اسان و لذت بخش مي نمايد. دفتر مركزي كيونپ در تايوان با خلاقيت و اشتياق مداوم، نواوري هاي اين شرکت را به بازار جهاني عرضه مي دارد.

اطلاعات بيشتر ...

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 02188462888-02188465526

واحد فروش : داخلي 101 – 102

واحد پروژه: 301 - 302

ايميل واحد فروش: sales@astiak.net

ايميل واحد پروژه: project@astiak.net

https://www.qnap.astiak.net

http://iranqnap.com

http://astiak.net
آگهی دهنده
آستیاک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 892964
بازدید : 4702
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
آستیاک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com