انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قطعه شور و سیلندر شور

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 8 آبان 1396
دستگاه قطعه شور تولید کارخانجات ارابه ایلقار
امروزه اکثر کارگاه ها و کارخانه های صنعتی جهت تولید، بازسازی و رنگ آمیزی انواع قطعات از دستگاه های مدرن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت شستشو و آماده سازی سطوح و قطعات در مراحل مختلف فرآیند استفاده می کنند و با رعایت اصول محیط زیستی پاک ، قطعات را شستشو می دهند.
امروزه اکثر کارگاه ها و کارواش ها ، نمایندگی های خودور تراشکاری ها ، تعمیرگاه های مجهز و کارخانه های صنعتی جهت تولید، بازسازی و رنگ آمیزی انواع قطعات از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت شستشو و آماده سازی سطوح و قطعات، در مراحل مختلف فرآیند استفاده می کنند و با رعایت اصول زیست محیطی ، قطعات را شستشو می دهند.
* این دستگاه قطعات موتور اتومبیل های دیزلی، بنزینی و همچنین قطعات آهن ، آلومینیوم ، چدن را تمیز می کند. * دستگ��ه های قطعه شویی تولید ارابه ایلقار دارای مخزن آب بوده و از این آب به صورت مکرر استفاده می گردد و در نتیجه مصرف آب را بی نهایت کاهش می دهد .
مزيتهاي اجراي اين سيستم شستشو :
- امکان شستشوي قطعات در زمان بسيار کوتاه.
- آسيب نرساندن به قطعات ، اجزا و سطوح آن .
- نياز نداشتن به کار نيروي انساني .
- عملکرد دقيق و قابل اطمينان و شستشوي حفره ها، مجراهاي تنگ و نيز گوشه هاي غيرقابل دسترس با بازده زياد .
- کم مصرف بودن، هم از لحاظ انرژي و هم از لحاظ مواد شوينده و مصرفي.
- حداقل آلودگي براي محيط زيست.
- امکان انجام عمل شستشو در تمام محل هاي مورد نياز .
- امکان تنظيم سيستم براي شرايط کاري و قطعات مختلف.
- قابليت اتوماسيون.
- شکست باند اتصال پليسه هاي ظريف.
- قيمت مناسب .
پودر چربیگیر :
جهت چربیگیری و قطعه شوئی از قطعات صنعتی و همچنین سیلندر شوئی و موتور شویی جهت استفاده در کارواشمواد مخصوص چربیگیری جهت قطعه شوئی قطعات صنعتی و سیلندر شوئی های تمام اتوماتیک قابل استفاده در کلیه نمایندگی های ایران خودرو و سایپا یدک و تعمیر گاههای ماشین آلات سواری (مکانیکی های بزرگ ) و همچنین قابل استفاده برای ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و نمایندگی های دیزلی و موتوری شهرداری ها ، اتوبوسرانی ، راه آهن و پالایشگاه های کل کشور
تولید کننده ماشین آلات شستشوی میلنگ و شفت و چهار شاخه و تراشکاری شده شرکت ارابه ایلقار
دستگاه قطعه شو که مخصوص شستشو قطعات خودرو سبک و سنگین می باشد که در نمایندگی ها تعمیرگاهها و تراشکاریها برای شستشو قطعات خودرو مورد استفاده می باشد. - مجهز به سیستم تنظیم دمای آب - مجهز به جرثقیل جهت جا به جایی قطعات - سیستم گرمایشی آب با سوخت گاز و گازوئیل - مجهز به دو صافی جهت تصفیه آب - پاشیدن آب بر روی قطعات از 20 جهت - گنجایش مخزن آب 600 لیتر • دستگاه شستشوی صنعتی
• سیلندر شو
• قطعه شور
• قطعه شور صنعتی
• موتور شو
دستگاه های قطعه شویی صندوقی
- تی ال 1000 ((L1000 جهت شستشوی قطعات سبک تا خاور
- قابلیت ارائه به صورت تکفاز و سه فاز
- قابلیت ارائه به صورت مشعل دار و المنتی و یا هردو
- ظرفیت مخزن 200 الی 300 لیتر
- توان دستگاه 500 کیلوگرم
- استفاده از موتور موتوژن در ساختار دستگاه
شرکت ارابه ایلقار تولید کننده انواع دستگاه های نظافتی صنعتی با 20 سال تجربه برای شستشوی قطعات انواع ماشین های سبک و سواری و سنگین مانند تریلی و ماشین های راه سازی اقدام به تولید این دستگاه ها نمود و با مکانیسم راحت تری تمام قطعات ماشین توسط آبگرم و مواد شوینده مخصوص قطعه شویی شستشو و در زمان کمتری در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد امروزه اکثر کارگاه ها و کارواش ها ، نمایندگی های خودور ، تراشکاری ها ، تعمیرگاه های مجهز و کارخانه های صنعتی جهت تولید، بازسازی و رنگ آمیزی انواع قطعات از دستگاه های مدرن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت شستشو و آماده سازی سطوح و قطعات در مراحل مختلف فرآیند استفاده می کنند و با رعایت اصول محیط زیستی پاک ، قطعات را شستشو می دهند. این دستگاه قطعاتی را که شامل موتور اتومبیل های دیزلی و بنزینی و همچنین قطعات آهن ، آلومینیوم ، چدن تمیز و پاک نموده و شرکت ارابه ایلقار آمادگی خود را برای ارائه این دستگاه به کارگاه های صنعتی و خدماتی اعلام می نماید .
دستگاه های قطعه شویی دارای مخزن آب بوده و از این آب به صورت مکرر استفاده می گردد و در نتیجه مصرف آب را بی نهایت کاهش می دهد.
شرکت ارابه ایلقار CCWASH به شماره ثبت 16064 با 19 سال سابقه در امر تولید دستگاه های شستشوی صنعتی وسیستم های فول اتوماتیک قطعه شویی با بیش از 2000 رفرنس در خاورمیانه و همکاری با شرکت های بزرگی همچون تراکتورساز
آگهی دهنده
کارخانه ارابه ایلقار
  • قیمت : بسته به مدل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کارخانه : آذربایجان شرقی-تبریز- سه راهی فرودگاه- کوی صنعتی نیکنام -پلاک 95,
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 900128
بازدید : 845
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
کارخانه ارابه ایلقار
  • قیمت : بسته به مدل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کارخانه : آذربایجان شرقی-تبریز- سه راهی فرودگاه- کوی صنعتی نیکنام -پلاک 95,
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com