انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش نرم افزار Polysun

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار شبیه سازی سیستم های خورشیدی



نرم افزار شبیه سازی Polysun ابزاری ایده ال برای طراحی و فروش سیستم های خورشیدی و تاسیساتی است. این نرم افزار، مناسب ترین ابزار برای طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی، پمپ های حرارتی و ژئوترمال، و سلول های خورشیدی فتوولتائیك و همچنین تركیب همه این سیستم ها می باشد. با این نرم افزار می توان سیستم های خورشیدی و تاسیساتی را بصورت دقیق محاسبه و طراحی نمود و همچنین از ان برای انجام پروژه های پژوهشی مرتبط استفاده نمود.



در این نرم افزار فایل اقلیمی ساعتی كلیه نقاط جهان و از جمله ایران بصورت اتوماتیك با انتخاب شهر و یا هر نقطه با استفاده از جدیدترین ورژن نرم افزار تولید می گردد. بنابراین با این نرم افزار شبیه سازی انرژی، امكان مدلسازی دقیق سیستم ها برای همه شهرهای ایران با دقت بالا وجود دارد. با این نرم افزار می توان اندازه دقیق و بهینه جاذب های خورشیدی، منبع ذخیره حرارت (در سیستم های ابگرمكنی) و دیگر اجزای این سیستم ها و همچنین اندازه پمپ های حرارتی و دیگر سیستم ها را برای پوشش همه و یا بخشی از نیاز انرژی ساختمان محاسبه نمود.



نرم افزار مدلسازی پلی سان همچنین ابزاری بسیار مناسب برای شركت های تولید كننده و فروشنده و همچنین شركت های طراح سیستم های خورشیدی است تا اندازه مناسب سیستم مورد نیاز را برای مشتریان خود و خریداران این سیستم ها محاسبه نمایند. با محاسبات و گزارشات این نرم افزار همچنن می توان خریداران سیستم های خورشیدی را از كاركرد صحیح و اندازه مناسب سیستم قانع نموده، فروش این سیستم ها را با موفقیت بیشتری انجام داد.



نسخه ها :



Polysun 8.2.6.22454

Polysun 9.0.9.23229



نسخه كامل، بدون محدودیت

با پشتیبانی از شرایط اقلیمی ایران
آگهی دهنده
آرا اوحانیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 900341
بازدید : 1474
دسته بندی : برنامه نويسي
آگهی دهنده
آرا اوحانیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com