انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی سوچی- روسیه لغایت 3 مهرماه 1395

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت آروین تجارت میانه مفتخر است به اطلاع کلیه فعالان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و دست اندرکاران فعال در زمینه صنایع غذایی برساند که پس از تلاشهای صورت گرفته و توافق بعمل آمده درنظر دارد با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت نسبت به برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در شهر سوچی، مروارید گردشگری کشور روسیه اقدام نماید.
با توجه به تحریم واردات برخی اقلام موادغذایی از اتحادیه اروپا به روسیه و حذف کشور ترکیه بدلیل تنش های سیاسی و منطقه ای و تلاش دولت ج.ا.ا برای ارتقای همه جانبه خصوصاَ تجاری و اقتصادی با کشور روسیه در حال حاضر چشم انداز بسیار مناسبی برای ورود و حضور در بازار مواد غذایی این کشور به وجود آمده است. و توصیه میگردد بعنوان یکی از فعالان صنایع غذایی کشور عزیزمان، حضور در این نمایشگاه را در برنامه کاری و صادراتی خود قرار دهید
محل برگزاری :نمایشگاه بین المللی سوچی و ساعت بازدید:10 الی 18 میباشد.
هزینه مشارکت به ازای هر متر مربع غرفه در فضای سرپوشیده نمایشگاهی مبلغ 350 دلار آمریکا می باشد که با کسر یارانه نمایشگاهی، مبلغ قابل پرداخت برابر با 220 دلار آمریکا می باشد که باید بصورت نقد به حساب شرکت آروین تجارت میانه واریز گردد.
(حداقل متراژ جهت غرفه 4 متر مربع می باشد.)
جهت ثبت نام با سرکار خانم مهندس گلزاری با شماره تماس 09158958675 ارتباط برقرار نمایید.
درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی نمایشگاه و کشور روسیه با جناب آقای مهندس گلزاری مدیر هماهنگی با شماره 09156923646 تماس حاصل فرمایید.
آگهی دهنده
الهام گلزاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 900697
بازدید : 558
دسته بندی : ساير بازار كار
آگهی دهنده
الهام گلزاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com