انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه درمان میگرن سفالی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
جدیدترین دستگاه براي درمان میگرن ، درمان سردرد و براي ريلكسيشن از بلژيك
يك درمان جديد با سفالي ( Cefaly ) مي تواند زندگيتان را تغيير دهد .
ازمايشهاي متعدد و مطالعات باليني نشان دهنده تاثير فوق العاده سفالي هستند كه گوياي موفقيت 85% استفاده كنندگان از سفالي ميباشند: http://sardard.ir/03e_statments_fa.htm
سفالي با اثر تحريك كننده اش از درد جلوگيري ميكند و اضطراب و فشار را ارامش مي بخشد .
سفالي يك سيستم ثبت شده است و داراي CE Medical , ISO و مجوز از وزارت بهداشت ايران ميباشد .
جدیدترین تكنولوژي كه با میگرن ، سردردهاي خوشه اي ، سردردهاي ناشي از سينوزيت پيشاني و سردردهاي ناشي از استرس كار و زندگي مبارزه ميكند .|
استفاده بيش از حد از دارو هاي ضد میگرن و سردرد مي تواند دراز مدت اثرات منفي داشته باشد .سفالي باعث كاهش مصرف دارو مي شود
سفالي چيست ؟
سفالي يك وسيله پزشكي براي جلوگيري و تسكين دادن سردرد از طريق
تحريك هاي الكتريكي فوق العاده دقيق به شاخه اصلي عصب Trigeminal ميباشد.
اكنون سفالي براي اشخاصي كه از سردرد هاي شديدي رنج مي برند يك سيستم فوق العاده راحت و ساده براي مبارزه با اين سردرد ارائه مي كند .

مزيت هاي سفالي:
براي تسكين درد ، پيشگيري از سردرد ، براي جلوگيري از مصرف دارو ، براي مبارزه با استرس ، براي ريلكسيشن ، سفالي قابل حمل است (استفاده در محل كار و مسافرت) و استفاده از دستگاه سفالي براي خانمهاي باردار كه دچار سردردهاي شديدي ميشوند. سفالي عوارض جانبي ندارد.
میگرن یکی از شایعترین سردرد های اولیه است و بر اساس داده های اپدمیولوژیک اخیر یکی از ناتوان کننده ترین بیماری ها در کل دنیا می باشد.تاکنون داروهای درمان و پیشگیری ضد میگرن، اثرات ناکافی داشته و بسیاری از آن ها همراه با عوارض جانبی سنگین می باشند. به همین دلیل بسیاری از مبتلایان به میگرن ، از استفاده ی این دارو ها اجتناب می ورزند.
باتوجه به مطالب عنوان شده همواره پزشکان بیماران و مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا، به دنبال درمان هایی با اثر بخشی مناسب و عوارض جانبی کمتر بوده اند. در این میان تحریک اعصاب محیطی ( PNS ) ، اثرات امیدوار کننده ای در پیشگیری میگرن های دوره ای و مزمن نشان داده است. در گذشته PNS اثر خود را از طریق تحریک الکتریکی شاخه های اعصاب محیطی زیر پوست، به وسیله ابزار های کاشتنی اعمال می کرد. اما با تکنولوژی جدید دستگاه سفالی ( دستگاه درمان میگرن ) PNS اثر خود را از طریق الکترود هایی که بر روی پوست قرار می گیرتد و به یک منبع تحریک عصبی خارجی متصل هستند، اعمال می کند.
تحریک اعصاب محیطی (PNS) از طریق پوست امتیاز غیر تهاجمی بودن را دارد و بدین ترتیب حتی برای کسانی که از میگرن های دوره ای با شدت کمتر رنج می برند، مناسب می باشد.
سفالی تکنولوژی ( Cefaly Technology ) یک شرکت تحقیق و توسعه در زمینه ساخت و نواوری دستگاه ها و وسایل الکتریکی و بیوالکتریکی برای مصارف پزشکی است.
این کمپانی دستگاهی برای تحریک اعصاب سه قلو و پس سری تولید کرده است.تحریک اعصاب جمجمه ای به صورت غیر تهاجمی یا تحریک اعصاب از طریق پوست (TNS) در سر به این دلیل که معمولا برای بیماران دشوار بوده و همراه با درد است، همواره یک چالش تکنیکی است.
کمپانی سفالی تکنولوژی به لطف مهندسی الکترونیک بسیار پیچیده و در عین حال کوچک شده، قادر به ایجاد ایمپالس های الکتریکی بسیار دقیقی شده است که می تواند در اعصاب آغاز کننده پتانسیل عمل با اثرات تحریکی کم بر روی جمجمه ( Periosteum ) باشد و بنابر این، بیمار به راحتی آن را تحمل نموده و دردی احساس نمی کند.
سفالی تکنولوژی همچنین قادر به ثبت پتانسیل های عمل عضلات صورت به طور بسیار دقیق شده است.این تکنولوژی الکترونیک به اندازه ای پیشرفته است که حتی می تواند پتانسیل عمل یک پلک زدن را اندازه گیری کند. سفالی اولین دستگاه الکتریکی تحریک اعصاب از طریق پوست می باشد که اختصاصا به منظور استفاده پیشگیرانه قبل از شروع سردرد های میگرنیمورد استفاده واقع می شود.تحریک این اعصاب باعث افزایش تولید اندورفین می شود که در نتیجه آستانه درد در فرد بالا می رود و باعث مسدود شدن ورود بخشی از درد به سیستم عصبی می شود.همچنین سفالی اولین دستگاه از نوع خود می باشد که موفق به دریافت گواهی از سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) به منظور پیشگیری و درمان سردرد های میگرنی بدون تقریبا هیچ عارضه ای و بهبود قابل توجه در دفعات تکرار و شدت سر درد ها می باشد.
آگهی دهنده
شرکت سفالی
  • قیمت : بهترین قیمت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران.خیابان مطهری.خیابان میرزای شیرزای شمالی.خیابان نعیمی.پلاک 10 .واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 901412
بازدید : 1115
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
شرکت سفالی
  • قیمت : بهترین قیمت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران.خیابان مطهری.خیابان میرزای شیرزای شمالی.خیابان نعیمی.پلاک 10 .واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com