انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آند تیتانیوم پوششدار آبکاری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آندهای حمام آبکاری بر دو نوع هستند:
1. آند با قابلیت انحلال در حمام آبکاری (مانند مس، نیکل، نقره و ...) جهت اعمال جریان برق و برای تامین یون های حمام آبکاری برای نشستن فلز مورد نظر بر روی قطعه کار
2. آند خنثی و پایدار از لحاظ ابعادی (عدم انحلال آند در حمام آبکاری): این آندها به دو دسته تیتانیوم پلاتینایز و اکسید فلزی مختلط یا MMO تقسیم می‌شوند. شرکت برناگداز از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید آندهای مصرفی در صنایع تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی، نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد. با توجه به نیاز صنعت به آندهای تیتانیوم پوششدار (که اصطلاحا آندهای DSA یا MMOنامیده می‌شوند)، در سال 1390 پروژه ساخت این نوع آندها در گروه برنا شروع شد. با انجام تستهای آزمایشگاهی گوناگون در مراکز معتبر و همچنین تستهای میدانی کاملاً منطبق بر استانداردهای داخلی و بین المللی، در نهایت در ابتدای سال 1393 تولید صنعتی این آندها که قابل رقابت با محصولات اروپایی هستند، آغاز گردید. شرکت برناگداز درحال حاضر به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی آندهای آبکاری تیتانیم پلاتینایز و MMO، انواع این آندها در اشکال مختلف (ورق، مش، لوله، ریبون، سیم و.... ) را تولید می‌کند و طی دو سال گذشته بخش مهمی از نیاز شرکتهای دولتی و خصوصی توسط این شرکت تامین شده است.
آندهای تیتانیم پلاتینایز شرکت برناگداز در حمام آبکاری حل نمی‌شود. این آندها می‌توانند به عنوان آند کمکی در آبکاری کروم شش ظرفیتی نیز مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت تولید در شکل‌های مختلف این امکان را فراهم می‌سازد که نشست موضعی، علی الخصوص در مورد تجهیزات خورویی و تزئینی صورت پذیرد. از ویژگی‌های مثبت این آند می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
تخلخل بسیار کم پوشش پلاتینی، پایداری ابعادی بالا، قابلیت فرم پذیری به هر شکلی، قابلیت تولید با ضخامت‌های مختلف، طراحی بر اساس طول عمر و دانسیته جریان مورد نیاز، جلوگیری از ورود ناخالصی به کاتد، توزیع یکنواخت جریان در آبکاری مناطق فرورفتگی، ضخامت مناسب در آبکاری مس/ نیکل/ کرم و جلوگیری از ایجاد عیوب، صرفه اقتصادی بالا.
آند اکسید فلزی مختلط از اکسیدهای ایریدیوم، روتنیوم، تانتالوم، تیتانیوم، قلع و ... تولید می‌شود. محلول هایی از این فلزات در لایه های مختلف در یک فرایند چند مرحله ای اعمال می شود و در یک فرایند حرارتی به شکل کاتالیستی موثر خود تبدیل می‌شوند. آندهای MMO سبک هستند و از نظر هندسی انعطاف پذیرند، در نتیجه باعث اطمینان سهولت نصب، جایگزینی سریع و قابلیت نوسازی متعدد می‌شوند. از ویژگی‌های مثبت این آند می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
طول عمر طولانی در محلولهای اسیدی، کم هزینه تر از آند تیتانیم پلاتینایز، طراحی بر اساس طول عمر و دانسیته جریان مورد نیاز، جلوگیری از ورود ناخالصی به کاتد، جلوگیری از واکنش‌های نامطلوب آندی
لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر و هرگونه درخواست پیشنهاد فنی – مالی از طریق ذیل با شرکت ما در تماس باشید:
واحد دبیرخانه: 56232587-021
واحد فروش: 56233930-021
شماره فکس: 56230236-021
شماره همراه: 6538040-0919
پست الکترونیکی: sales@bornagodaz.com
کارشناس فروش: حامد صیادی
مدیر فروش: امیر اخلاقی شاد
آگهی دهنده
امیر اخلاقی اشد
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، جاده قدیم قم، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار نارنجستان، گلبرگ2، پلاک2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 906376
بازدید : 919
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
امیر اخلاقی اشد
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، جاده قدیم قم، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار نارنجستان، گلبرگ2، پلاک2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com