انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خشک کن

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 26 آبان 1401
دستگاه خشک کن دوار
ماشین الات خشک کن دوار
خشک کن دوار خشک کن
خشک کن دوار پودر
خشک کن دوار گرانول
از این نوع خشک کن معمولا برای خشک کردن پودرهای مختلف در صنایع غذایی ، شیمیایی و بهداشتی
استفاده میشود.
طرز کار ماشین روتاری درایر به این صورت است که پودر ضمن دوران بدنه خشک کن حرکت دورانی پیدا کرده و بعلت شیب خشک کن حرکت رو به جلو نیز دارد که تواما حرکت سه بعدی مارپیچی را ایجاد میکند.
این حرکت علاوه بر زیر و رو کردن پودر ضمن سقوط امکان خشک شده سریع و موثر در اثر مجاورت با هوای گرم را میدهد.
خشک کن دوار (ROTARY DRYER) کلیه قسمتهای در تماس با مواد از جنس استنلس استیل ، مناسب برای خشک کردن انواع پودر و گرانول در صنایع غذایی ، شیمیایی و بهداشتی . ماشین روتاری درایر دارای پره های حمل کننده داخلی(LIFT FLIGHT) برای زیر و رو کردن پودر و تقه زن (KNOCKER) برای جلو گیری از چسبیدن پودر مرطوب در ورود می باشد .
شیب ماشین خشک کن بین 1.5 تا 4 درصد قابل تنظیم می باشد .مواد پس از ورود از دهانه ورودی دستگاه روتاری درایر در اثر دمش هوای گرم رطوبت خود را از دست می دهد . مولد هوای گرم مورد نیاز همراه با ماشین تامین مـــــی گردد .
تئو ری خشک کن (محاسبه خشک کن) ها به زبان ساده:
وقتی بطور مثال میگوئیم میخواهیم رطوبت را از 80 درصد به 10 در صد برسانیم یعنی باید در نهایت 800 گرم آب در یک کیلو ماده خشک را برسانیم به 100 گرم آب توی یک کیلو ماده خشک.
فرمول:گرمای لازم=گرمای لازم برای افزایش درجه حرارت ار محیط به 100 سانتی گراد+گرمای نهان تبخیر آب البته میباید بسته به نوع خشک کن راندمان تقریبی را در نظر گرفت که برای خشک کن دوار یا روتاری درایر حدود 40 در صد است.بر اساس این محاسبات و در نظر گرفتن راندمان با مشعل220000 کیلو کالری در ساعت تقریبا 150 کیلو گرم آب در ساعت از مواد متصاعد خواهد شد.
برای دریافت قیمت دستگاه خشک کن دوار، روتاری درایر، rotary dryer ، ماشین الات خشک کن دوار، خشک کن دوار، خشک کن، خشک کن دوار پودر، خشک کن دوار گرانول با ما تماس بگیرید.
09113731850
آگهی دهنده
سمنان استیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 908112
بازدید : 257
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
سمنان استیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com