انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خبر فوق العاده عالی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 آبان 1400
مدیریت محترم با سلام درخواست صرف چند دقیقه مطالعه خبر خوب ما را قبول فرمایید خبرهای بسیار فوق العاده عالی در رابطه با امور بنگاه اقتصادی شما برایتان به ارمغان آورده ام . تصور فرمایید در حال تماشای مسابقه فوتبال مابین دو تیم بسیار معروف باشید و در مقابل چشمان منتظر و مشتاق پیروزی شما و تماشاگران مستفر در استادیوم بی صبرانه برای اخذ نتیجه مطلوب به بوق های خود می دمند و در همین دقایق 90 مربی تیم پیروز یک بازیکن خیلی معروف را بیرون می کشد و بجای آن یک بازیکن ناشناس و شناخته نشده به حریف وارد زمین میکند و با ورود این بازیکن نتیجه گیری انجام میگیرد و مربی به مربی بازی را می بازد و نتیجه را وامیگذارد.
شما در آن لحظه به تمام لحظات 90 دقیقه گذشته دوباره نظاره می افکنید و بررسی های فنی در محافل ورزشی و حرفه ایی و سنتی و بین طرفداران شکل میگیرد .
حال خبر فوق العاده کجاست ؟
اینجاست که ما مدعی هستیم می توانیم در آخرین ثانیه ها نتیجه را برای شما و همکاران تلاشگرتان با روشهای آسان و راحت، بهترین راه حل را ارائه دهیم .
خبر خوش این است که با یک تماس، می توانید از مزایای یک مشاوره رایگان حضوری در محل آن مدیریت از طرف مشاورین این گروه بهره مند شوید.
گروه نوین محاسب سیستم، با بیش از 3 دهه فعالیت در امور مالی و اداری ، بازرگانی فروش و سرمایه گذاری با ترجمه متون و روش های جامع نوین جهانی، پیشرو این قلمرو باشد و با استفاده از بهترین روشها در بخش دولتی و در حوزه فعالیت های متعدد و با ماموریت متنوع و مختلف بنگاههای اقتصادی خصوصی با شخصیت حقیقی و حقوقی وظایف بروزرسانی کارگروه ها را در بومی سازی برآورده نماید.
شرکت های متخصص گروه با افتخار با سپری آزمون های مختلف در واحدهای متعدد اقتصادی آماده برای همکاری و همیاری با مسائل شما میباشد ما تضمین میکنیم تغییر را با ما کاملاً حس خواهید فرمود و این ادعا بر اساس موفقیت های بدست آورده میباشد .
به امید دیدار و حضور سبز شما در محافل اقتصادی با درخشندگی متوالی
رضا نوین
موسس گروه نوین محاسب سیستم
شنبه08/08/1395 29/09/2016
27محرم/1438
https://telegram.me/nmsgroup
آدرس کانال https://telegram.me/joinchat/A7rERAYcECZMiMLpfUNHIw
آدرس گروه http://novinmohaseb.blog.ir
http://parscenter.com/NOVINMOHASEB
http://parscenter.com/dj.novin
آدرس سایت
آگهی دهنده
رضا نوین
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - م ونک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 916162
بازدید : 308
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
رضا نوین
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - م ونک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com