انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هافسل الکترود مرجع

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 اسفند 1402
هافسل الکترود مرجع
تکنوویرا مرکز تخصصی فروش و مشاوره فنی تجهیزات حفاظت کاتودیک اعم از انواع هافسل الکترود مرجع مس و نقره، آند، ترانس رکتیفایرو باند باکس شماره تماس
33965860، 33965861، 36055824، 40330230، 40330250
هافسل الکترود مرجع
روش غیرمخرب تست خوردگی فولاد در بتن نیازمند استفاده از سیستم نیم پیل و ولت متر با مقاومت ظاهری (امپدانس) بالا است. این سیستم قابلیت شناسایی جریان یون متحرک در بتن بین بخش های کاتدیک و آندیک را با اندازه گیری خطوط هم پتانسیل را دارا می باشد. بتن مانند یک الکترولیت عمل می کند و خطر خوردگی به اختلاف پتانسیل اندازه گیری شده بستگی دارد. تست پتانسیل خوردگی روشی ست برای شناسایی محل های فعال و محتمل برای خوردگی. توصیه می شود تست کربناتاسیون و یون محلول کلرید برای کسب نتایج دقیق تر انجام گیرد. برای اطلاع از استانداردها و دستورالعمل های مربوط به تست خوردگی فولاد یا نیم پیل می توانید به منبع زیر مراجعه نمایید:
ASTM C876-91: استاندارد تست پتانسیل خوردگی نیم پیل برای آرماتور بدون روکش در بتن
پتانسیل خوردگی فولاد در بتن مسلح را می توان با اندازه گیری اختلاف ولتاژ بین فولاد و یک الکترود مرجع در سطح بتن به دست آورد. اندازه گیری با روش نیم پیل روش ساده ایست که با کاربرد یک ولت متر با مقاومت بالا و یک الکترود مرجع استاندارد نظیر مس- سولفات مس صورت می گیرد. ولت متر فولاد را به الکترود مرجع به نحوی متصل می سازد که فولاد به قطب مثبت ولت متر وصل گردد. باید دقت کرد که اتصال بین الکترود مرجع و بتن برقرار گردد. این روش در سالهای اخیر توسعه یافته و وقتی خوردگی آرماتور محتمل باشد با موفقیت بطور گسترده بکار می‌رود و معمولاً شامل اندازه‌گیری پتانسیل فولاد آرماتور تعبیه شده نسبت به یک نیم پیل ( هافسل ) مرجع واقع در سطح بتن است. از پتانسیل اندازه گیری شده در روش نیم پیل می توان برای بررسی احتمال خوردگی فولاد در بتن مسلح استفاده نمود. با حرکت الکترود مرجع روی سطح بتن می توان منحنی های پتانسیل را رسم نمود و محل های احتمالی خوردگی فعال در سازه بتنی را معین کرد. این روش بخصوص برای برنامه ریزی تعمیر و یا پایش حفاظت کاتدیک روش مناسبی است.
تئوری، ابزار و روند کار نیم پیل ( هافسل )

قابلیت اطمینان، محدودیت‌ها و کاربردها
مطالعات اولیه در مورد پتانسیل نیم پیل ( هافسل ) در درجه اول مربوط به عرشه های پل مرتفع در آمریکا است که در هر زمستان مقدار زیادی نمک ضد یخ به بتن‌های غیر ضد آب اضافه می‌شود. در شرایطی که دسترسی فراوانی به اکسیژن وجود دارد و آلودگی کلریدی از سطح وارد می شود، دستورالعمل های تفسیری را می توان برای ارزیابی خطر وقوع خوردگی ارائه کرد. در اعمال این دستورالعمل‌ها در شرایط محیطی مختلف باید دقت کرد. مطالعات بر روی عرشه پل اروپایی که در آن غشاءهای ضد آب بکار رفته یا نمک های ضد یخ اغلب کمتر بکار می‌رود، مجموعه متفاوتی از دستورالعمل های تفسیری را در پی دارد.
با اینکه تماس مرطوب بین نیم پیل ( هافسل ) و بتن مورد نیاز است، مرطوب کردن کامل سطح بتن می تواند نتایج بالقوه بسیار منفی تری تا 200 میلی ولت به بار آورد در حالی که بتن کاملاً اشباع از آب ممکن است قحطی اکسیژن را در پی داشته به مقادیر احتمالی منفی‌تر از 200- میلی ولت منجر شود.
شرکت و فروشگاه تکنوویرا اولین مرکز تخصصی در زمینه طراحی و فروش سیستم و تجهیزات حفاظت کاتودی می باشد
هافسل این شرکت به صورت پرتابل فیکس و سولفات مس قابل ارایه است
هافسل
الکترود مرجع
هافسل پرتابل
هافسل سولفات مس
الکترود مرجع سولفات مس
الکترود مرجع پرتابل
الکترود پرتابل سولفات مس
فروش هافسل
فروش هافسل الکترود مرجع
فروش هافسل سولفات مس
فروش هافسل پرتابل
فروش الکترودمرجع
تولید کننده هافسل
تولید کننده هافسل سولفات مس
پخش عمده هافسل سولفات مس
تولید کننده هافسل پرتابل
نماینده رسمی هافسل
هافسل تایید پتروشیمی
شماره تماس:
33965860، 33965861، 36055824، 40330230، 40330250 -09125487817
آگهی دهنده
تکنوویرا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 918283
بازدید : 1269
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
تکنوویرا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com