انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش تجهيزات توزين و نصب براي انواع مخازن افقي و عمومي ، سيستم توزين مخازن ، سيستم توزين هاپر ،

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 27 اسفند 1402
توزین مخزن و تانکر ازجمله توزینهای با دقت و ثبات بالا به شمار میرود که هر چند در بسیاری از صنایع در بالا بردن راندمان کار وکیفیت محصول میتواند بسیار راهبردی واقع شود ولی شاید به علت عدم ارائه اطلاعات کافی در زمینه فوید آ‌ن متأسفانه در صنعت ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است .
اجرای توزین مخزن علارغم اینکه در ابتدا ساده مینماید از جمله توزینهایی است که شیوه نصب حرفه ای و اصولی و مبتنی بر تجربه در آ‌ن نقش مهمی را ایفا میکند. جهت انتخاب شیوه مناسب توزین ، مشخصات مخزن بایستی کاملا مورد توجه قرار گیرد برای مثال جنس مخزن ، شکل مخزن ، ابعاد مخزن ، ارتفاع مخزن ، ‌ ظرفیت و وزن تقریبی مخزن ، نوع پایه ها ، ‌ تعداد و ��طر و فاصله پایه ها باید مورد توجه قرار گیرد . همچنین اینکه مخزن تک جداره ، دو جداره یا چند جداره باشد ، دارای میکسر یا همزن باشد ، ‌ثابت یا دارای لرزش باشد ، برای کاربرد پرکن یا بچینگ از آن استفاده شود ، نوع فیدر و فرمولاسیون مواد به چه صورت باشد ، دارای بار با توزیع متقارن یا غیر متقارن باشد و سایر مشخصات نیز باید لحاظ گردد . شرایط محیطی همچون نویز محیط ، دمای محیط ، رطوبت محیط ، فاصله اندیکاتور(نمایشگر) تا مخزن و سایر شرایط محیطی نیز در انتخاب شیوه و نوع و کلاس تجهیزات به کار گرفته شده مؤثر میباشد . مثلا برای انتخاب لودسل ابتدا ظرفیت و دقت توزین در نظر گرفته میشود و سپس با توجه به سطح مقطع مخزن و تعداد و موقعیت پایه ها تعداد و تناژ لودسل تعیین میشود . برای انتخاب نوع ، دقت و کلاس لودسل باید به دقت توزین و دما و رطوبت محیط توجه کرد.
در صورت لزوم میتوان سیستم را به PLC و کامپیوتر متصل نمود و با کنترل مواد ورودی و خروجی در صورت نیاز از کارکرد سیستم گزارش و پرینت نیز تهیه کرد .
متخصصان شرکت توزین با سالها تجربه در زمینه انواع مخازن افقی و عمودی و انجام این پروژه برای بسیاری از شرکتهای صاحب نام کشور در صنایع لبنی ، آرایشی و بهداشتی ، ‌غذایی ، خوراک دام و غیره برای همکاری با شرکت محترم شما برای تأمین کالا و ارائه خدمات فنی اعلام آمادگی مینماید .
تلفن هماهنگي : 09122020544
آگهی دهنده
رضاهاشمي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 919136
بازدید : 865
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
رضاهاشمي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com