انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پیمانکاری ابنیه و تاسیسات شرکت اندیشه فضای ارمانی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت اندیشه فضای ارمانی متشكل از بهترين و مجرب ترين مهندسين متخصص در زمينه ابنیه، تاسیسات، روشنايي و نورپردازي مي باشد كه به طور تخصصي در زمينه پروژه هاي عمراني و تاسیسات فعاليت مي كنند. اين گروه فني و مهندسي با استفاده از دانش روز، خلاقيت و توانايي، محيط هايي كم نظير را ايجاد مي كند.

شرکت اندیشه فضای ارمانی موفق به اخذ رتبه ابنیه و تاسیسات از سازمان مديريت و برنامه ريزي و همچنين رتبه نورپردازي از سازمان زيباسازي شهر تهران گرديده است.



اين شرکت در زمينه اجراي پروژه هاي مربوط به ساختمان از بنا تا نما، كليه فعاليت هاي عمراني و ساختماني و خدماتي از قبيل طراحي، محاسبه، نظارت فني، مشاوره، مديريت و اجراي كليه پروژه ها و رشته هاي ابنیه، سيويل، راه و زيرسازي راه اهن و راهداري، انجام كليه پروژه هاي تاسیساتي و تجهيزات شامل نصب و راه اندازي و تعمير و نگهداري فني و اجراي كليه پروژه هاي صنعتي و نگهداري فني از تاسیسات و سازه ها و راه سازي و كليه تاسیسات راه و ساختمان، مشاوره و طراحي و نگهداري و نظارت فني و در امر پروژه هاي تاسیسات برقي و مكانيكي و الكتريكي و اتوماسيون، اجراي پروژه هاي مربوط به بندها، سدها و ساختمان نيروگاه ابي، سازه هيدروليكي و تونل هاي اب، مخازن اب و شبكه هاي توزيع اب، شبكه هاي جمع اور ي و انتقال فاضلاب، كانالهاي انتقال اب و شبكه هاي ابياري و زهكشي، سازه هاي دريايي و ساحلي، احداث حوضچه ها و استخرهاي پرورش و تكثير ابزيان و عمليات ساختماني تصفيه خانه هاي اب و فاضلاب، طراحي و اجراي محوطه سازي، فضای سبز، روف گاردن، ابنما و الاچيق فعاليت مي­كند.

گروه مهندسي شرکت اندیشه فضای ارمانی با استفاده از دانش علمي و روز ، خلاقيت و توانايي و تجربيات مهندسين خود محيط هايي بسيار زيبا را ايجاد مي كند.

تيم طراحي شرکت اندیشه فضای ارمانی با تكيه بر دانش فني بالا و سال ها تجربه و بر اساس اعمال نظرات و سلايق كارفرمايان و استفاده از نرم افزارهاي تخصصي سه بعدي طراحي ، قادر است تا فضارا به صورت اجرا شده ، پيش نمايش دهد.همچنين كارشناسان اجرايي گروه ، بانظارت مستمرو بهره گيري از تيم اجرايي فني و با تجربه ، فضایي زيبا و دل نشين را مهيا مي سازند.

شرکت اندیشه فضای ارمانی اماده همكاري در انجام پروژه هاي مختلف مي باشد.

تماس با ما:

09128702477

09122593160

09122837126

021-22811910

www.armaniland.com

info@armaniland.com
آگهی دهنده
شرکت اندیشه فضای آرمانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 921036
بازدید : 529
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت اندیشه فضای آرمانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com