انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بخاری هیزمی باکسدار

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
.

بخاری هیزمی مدل(باکسدار #ويلامبل )علاوه بر زيبايي خاص فضاي كمتري را اشغال مي كند در عين حال به خاطر استوانه اي بودنش، سوختن هيزمها بسيار عالي ميباشد داشتن يك باكس كشويي در زير بخاری اين امكان را ايجاد كرده است كه با سوختن هيزمها خاكستر ايجاد شده همزمان بداخل ان هدايت شده وحتي از ان براي پختن سيب زميني و...با حرارت غير مستقيم ميتوان استفاده نمود . هم زمان باسوختن هيزمها لذت تماشاي شعله هاي اتش را ميتوانيد از شيشه سكوريت نصب شده بر روي درب ببريد . علاوه بر دوجايگاه دايره اي شكل زيبايي كه بر روي سقف بخاری نصب شده درداخل بخاری طبقه اي هم براي گذاشتن كتري و قابلمه غذا در نظر گرفته شده است . پس از فرو كش كردن شعله هاي هيزم و اماده گشتن اتش شما ميتوانيد پختن كبابها را اغاز نماييد . در اين بخاری هم براي اون دسته از كساني كه چايي اتشي را بر هر نوعش ترجيح ميدهند چنگكي در داخل بخاری نصب گرديده تا لذت خوردن كباب را براي انهادوچندان كند .

ارتفاع اين بخاری بدون احتساب پايه ها 60 و عمق و شعاع ان 60 سانتيمتر و وزن ان حدود60 كيلوگرم ميباشد

داشتن دو دستگيره و پايه هاي چدني زيبا و كنده كاري بودن اطراف ضلعهاي بالاي ان جلوه باستاني به اين بخاری بخشيده است

تمام شاسي كشي ان از پروفيل و بدنه ان از ورق فولادي نمره (2) و همگي بوسيله دست ساخته شده است كه با اطمينان ساليان سال شما از ان استفاده خواهيد كرد.

سيستم اكسيژن رساني از دو ضلع بوسيله دو ريل نامحسوس به داخل بخاری هدايت و قابل تنظيم مي باشد و علاوه بران دمپري هم در لوله خروجي براي تنظيم بخاری در نظر گرفته شده است

همچنين براي اين بخاری جاي ذخيره هيزم به طول 55 و ارتفاع 30 و عمق 60 سانت در نظر گرفته شده است كه علاوه بر افزايش زيبايي ميتوان هيزم هايي كه كاملا خشك نشده اند را ظرف چند روز خشك نموده و از انها به بهترين نحو استفاده نمود.

قيمت اين بخاری چند منظوره (1/100/000)يك ميليون و صدهزارتومان بوده وچنانچه شما مايل باشيد با پرداخت مبلغ (250/000)تومان سقف ان را با چدن ساخته و در بالاي ان( باكسي )به طول 40 و عرض 20 و عمق 20 سانت بصورت پرتابل نصب خواهد شد كه در داخل ان ميتوان پخت مرغ و ماهي و سيب زميني و........را با حرارت غير مستقيم انجام داد .

همراه با لفاف بندي رايگان و با هزينه (مختصري) ارسال ان به هرنقطه اي از كشور امكان پذير مي باشد.
آگهی دهنده
ویلا مبل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 921748
بازدید : 1106
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
ویلا مبل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com