انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اموزش زبان به روش پیمسلر - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
يادگيري زبان به روش پیمسلر



اموزش البانيايي، الماني، الماني (سوييس)، ارمني (شرقي)، ارمني (غربي)، اسپانيايي، اكرايني، ايتاليايي، ايرلندي، پرتغالي (برزيلي)، پرتغالي (پرتغال)، تايلندي، تركي، چيني ماندارين، چيني كانتوني، دانماركي، روسي، ژاپني، سواحيلي، عربي (شرقي)، عربي (مصري)، فرانسوي، كره اي، ليتوانيايي، هلندي و يوناني Ojibwe و Twi به روش پیمسلر



روش Pimsleur چيست؟

پیمسلر (درگذشته سال 1976) يكي از فعالان و افراد به نام در اموزش زبان و زبان‏شناسي كاربردي و از زبانشناسان و پژوهشگران دانشگاه يو سي ال اي بود. وي روشي را به نام سيستم اموزش زبان پیمسلر تهيه و تنظيم كرد و معتقد بود كه زبان دوم را بايد به همان شكلي به افراد اموخت كه زبان مادري خود را فرا گرفته‏اند.

توجه: زبان اصلي اموزش‏هاي Pimsleur انگليسي است. بنابراين اين اموزش‏ها براي افرادي مناسب است كه به زبان انگليسي اشنايي دارند.



اين سيستم اموزشي بر چه اساس است؟

دروس در اين سيستم اموزشي به صورت فايلهاي صوتي اماده شده است و شما براي يادگيري انها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد. در اين اموزشها با تكرارهاي هوشمندانه و برگشتي، لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت. شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي مي‏خواهد (تكرار برخي از جملات) كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود.

• اگر تا اندازه اي به زبان انگليسي مسلط باشيد، اين دوره اموزشي از سطح مبتدي تا عالي، بدون استفاده از كتاب، شما را در يادگيري زبان مورد نظرتان كمك خواهد كرد.

• در ابتدا مكالمه‏اي پخش ميشود، سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ انها اموزش داده ميشود.

• اموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و ياداوري انها در فواصل زماني تعيين شده باعث مي گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند .



دوره اموزشي در چند سطح مي باشد ؟

اين دوره اموزشي در سه سطح ارائه شده كه هر كدام شامل 30 درس جداگانه (هر درس 30 دقيقه) مي باشد :

(Level I) ، (Level II) ، (Level III)

در بعضي از زبان ها (Spanish,German) علاوه بر سه سطح مذكور ، دوره ديگري نيز فرهم شده ، (Plus Level) ، كه شامل 10 درس جداگانه (هر درس 30 دقيقه) مي باشد .



ساير دوره ها

اموزش الماني، اسپانيايي، ايتاليايي، پرتغالي، چيني ماندارين، روسي، ژاپني، عربي (مصري)، فرانسوي، لهستاني، هلندي و يوناني به روش ميشل توماس



اموزش الماني، اسپانيايي (امريكاي لاتين)، اسپانيايي (اسپانيا)، اندونزيايي، انگليسي امريكايي، انگليسي بريانيايي، ايتاليايي، ايرلندي، پرتغالي (برزيلي)، پرتغالي (پرتغال)، پشتو، تايلندي، تركي، چيني ماندارين، دانماركي، روسي، ژاپني، سواحيلي، سوئدي، عبري، عربي، فارسي، فرانسوي، فيليپيني (تاگالوگ)، كره اي، لاتين، لهستاني، هلندي، هندي و يوناني به روش رزتا استون



دريافت اطلاعات بيشتر درباره روش هاي اموزش زبان ميشل توماس، پیمسلر و رزتا استون در سايت http://zabankade.blog.com
آگهی دهنده
حمید جعفری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 923327
بازدید : 806
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
حمید جعفری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com