انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیزل ژنراتور های cummins perkins deutz volvo - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه ايرانيان داراي گواهينامه رسمي كمپاني امريكايي Cumminsبا بيش از 4 دهه تجربه در توليد، پخش و خدمات پس از فروش دیزل و ژنراتور مي باشد و در سال 1977 ميلادي (1356 خورشيدي) به صورت رسمي ، در ايران اغاز به كار كرده است.

طي سالهای پياپي اموزش و همكاري با بهترين توليدكنندگان اين صنعت ، خود را پيشرو در اين پيشه دانسته و تنها نماينده كمپاني امريكايي Cummins powerlink و همچنين نماينده كمپاني Deutz-Weichai در ايران مي باشد.



با پيشرفت روز افزون صنعت در دنيا ، نياز صنايع به تأمين برق ايمن و داراي پشتوانه امري مهم و ضروري گرديده است . از اين رو ساخت نيروگاه های دیزلي در كشورهای پيشرفته صنعتي و هم چنين در كشور عزيزمان ايران رواج يافته است . روش عملكرد اين نيروگاه ها بدين صورت است كه اين نيروگاه با تمام توان همواره اماده برق دهي خواهد بود . با عنايت به اينكه ممكن است در برخي از صنايع و پروژه ها ، مصارف ساعات كم باري تا 10% ساعات پرباري شود ضروري است كه به تناسب توان مورد نياز و امپر مصرفي جهت بهينه بودن مصرف سوخت و استهلاك نيروگاه ( Load sharing ) ، تعداد بيش از نياز دیزل ژنراتورها خاموش وحالت Standby گردند . به محض نياز به توان بيشتر به ترتيب ساعت كار دستگاه ها و با توجه به برنامه زمانبندي داده شده ( Time sharing ) دیزل ها به مدار نيروگاه اضافه شده و به تأمين برق مورد نياز خواهند پرداخت . براي اين منظور از بردهای فوق العاده پيشرفته استفاده گرديده كه همه چيز را در كنترل اپراتور نيروگاه قرار خواهد داد . همچنين هر دیزل حدأكثر با 70% توان نامي خود توليد برق نموده كه امر فوق سبب افزايش ساعت كار بهينه دیزل بدون هيچگونه تغييرات فركانس و ولتاژ و در نتيجه راندمان بالا و مصرف سوخت كمتر مي گردد و عملاً استهلاك دیزل ها به دليل كاركرد در 70% توان نامي از بين خواهد رفت . علاوه بر موارد فوق نيروگاه با حدأقل دیزل ژنراتورهای مورد نياز جهت تأمين بار به كار خود ادامه داده كه اين خود سبب كاهش مصرف سوخت دیزل ژنراتورها و همچنين كاهش هزينه های نگهداري و استهلاك انها مي گردد . شركت سهند ژنراتور ايرانيان مفتخر است با در اختيار داشتن دانش فني احداث نيروگاه و با استفاده از كارشناسان صاحب نظر و همچنين استفاده از تجارب چندين و چند ساله در اين امر پيشرو در زمينه مشاوره ، طراحي ، ساخت و نگهداري اين نيروگاه ها باشد.
آگهی دهنده
سهند ژنراتور
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، بزرگراه ۶۵ متری فتح ، خیابان فتح ۲۹، پلاک۱
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 923739
بازدید : 595
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
سهند ژنراتور
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، بزرگراه ۶۵ متری فتح ، خیابان فتح ۲۹، پلاک۱
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com