انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واردات و عرضه پروپیونات کلسیم - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پروپیونات کلسیم با فرمول مولكولي Ca(C2H5COO)2 ماده افزودني غذايي است كه نقش نگهدارنده را دارد. پروپیونات کلسیم در نان و فراورده‏هاي اردي، فراورده‏هاي گوشتي و محصولات لبني مورد استفاده است اما محدود به اين موارد نمي‏شود . پروپیونات کلسیم از رشد باكتري و قارچ جلوگيري مي‏كند. اين ماده به طور طبيعي در كره و بعضي از انواع پنير وجود دارد.

شكل ظاهري اين تركيب، جامد بلوري سفيد است.يك نوع افزودني غذايي است كه به عنوان نگهدارنده مواد غذايي و مواد خوراكي مورد استفاده قرار ميگيرد.

پروپیونات کلسیم در توليد نان ، كيك ، كلوچه و توليد انواع محصولات اردي مورد استفاده قرار ميگيرد البته برخي از توليد كنندگان لبني نيز در توليد محصول خود از پروپیونات کلسیم استفاده مينمايند . اين محصول مانع از رشد باكتري و قارچ مي شود. به علت انتي باكتريال و ضد كپك بودن بر روي باكتري بسيار موثر ميـبـاشد همچنين بـعـنـوان نگهدارنده طيف وسيعي از bacillus subtilis از نوع باكتري ها و كپك ها را كنترل مـيـكـند و در غلظت پايين مورد استفاده قرار گرفته و هر 49 گرم ان در 100ميلي متر اب صفر درجه حل ميشود ، ولي در الكل نامحلول است . قابليت انحلال كمتري نسبت به سديم پروپیونات دارد پي اچ موثر و مطلوبي كه موجب ميشود تاثير اين ماده به حداكثر برسد معادل با 5 است در پي اچ هاي بالاتر از 6 قدرت ان كم ميشود. در فراورده هاي نانوايي ، نان و خمير پيتزا از رشد كپك جلوگيري ميكند .

در پنيرهايي كه بصورت سرد بسته بندي ميشوند و فيلينگ هاي مخصوص كلوچه هاي ميوه اي مصرف ميگردد .

مقدار مجازمصرف ان حدود0/2 تا 0/3 درصد است بر اساس وزن ارد 0/1 تا 0/4 درصد به ان اضافه ميشود اين ماده به طور طبيعي در كره و بعضي از انواع پنير وجود دارد در طول زمان نگهداري ثابـت باقي مانده و هـيـچـگونه اثر مخربي بر روي قالب و تخمير نداشته وضمن اينكه بصورت خـشـك نـيـز قابل استفاده بوده و بخوبي در بدن مورد براي انسان مورد سوخت و ساز قرار مي گيرد پروپیونات کلسیم با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت فروش به دليل واردات مستقيم موجود است. براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا با شماره هاي زير تماس بگيريد:

88480545-88480546
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 931298
بازدید : 431
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com