انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اخذ دیپلم گردشگری در تبریز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دروس مهارتی رشته گردشگری:

۱-راهنمای عمومی گردشگری

۲-راهنمای موزه

۳-راهنمای طبیعت گردی

۴-راهنمای محلی

ساعات آموزشی : ۱۱۳۸ساعت ( ۳۴ واحد)

تبریز – سه راه امین – روبروی پاساژ امت – طبقه فوقانی عکاسی علیرضا

پست الکترونیکی : info@doorandishan.ir

سامانه پیام کوتاه : ۳۰۰۰۸۸۱۰۰۲۰۲۰۲

تلفن : ۳۵۵۷۰۰۹۷_۰۴۱



معرفی رشته گردشگری:

توانایی فارغ‌التحصیلان

•صنعت گردشگری بزرگ ترین، گسترده ترین و متنوع ترین صنعت دنیاست. در بسیاری از کشورها، این صنعت منبع اصلی درآمد، ایجاد اشتغال، رشد بخش خصوصی و عامل توسعه زیر ساخت هاست.
•گردشگری امروزه یکی از بهترین ابزارهای تبادل و تعامل فرهنگی است و سیاحت و گشت و گذار در سرزمین های مختلف از روش های موفق گذراندن اوقات فراغت می باشد.
•گردشگری در هزاره سوم را ارزنده ترین صنعت پول ساز در جهان می دانند که دولت مردان کشور باید با یک عزم ملی در این راه بیش تر تلاش کنند .

نحوه اخذ دیپلم و دروس رشته گردشگری

دانش‌آموزان پس از گذراندن ۶۲ واحدعمومی و۳۴ واحد مهارتی با گذراندن ۹۶ واحد موفق بهاخذ دیپلم گردشگری با کد رایانه ای ۶۲۲۰ از آموزش و پرورش می‌شوند.

دروس مهارتی رشته گردشگری

۱-راهنمای عمومی گردشگری

۲-راهنمای موزه

۳-راهنمای طبیعت گردی

۴-راهنمای محلی



راهنمای عمومی گردشگری

در مهارت راهنمای عمومی گردشگری با مفاهیم کلی راهنمایی سفرهای داخلی و خارجی، شناخت کافی از صنعت سفر و گردشگری، زبان تخصصی سفر و گردشگری، آداب و رسوم قومیتهای مختلف کشور، روحیات ملل، ویژگیهای تاریخی، و جغرافیایی و معماری ایران، سخنوری و فن بیان، الگوهای رفتاری بین المللی، نحوه بکارگیری فناوری اطلاعات، کاربرد قوانین مرتبط با صنعت گردشگری، مذاهب گوناگون و کمکهای اولیه در سفر آشنا و مهارت آموزی می نماید.

راهنمای موزه

در دوره مهارتی راهنمای موزه گردشگری کارآموزان با مفاهیم کلی راهنمایی سفرهای داخلی و خارجی، موزه و موزه داری، ویژگیهای موزه های مختلف، تقسیم یندی موزه های بر اساس موضوع نحوه معرفی اقلام موزه، موزه های نویتو عوامل حفاظتی و امنیتی موزه ها، شناخت کافی از صنعت سفر و گردشگری، زبان تخصصی سفر و گردشگری، آداب و رسوم قومیتهای مختلف کشور، روحیات ملل، ویژگیهای تاریخی و جغرافیایی و معماری ایران، سخنوری و فن بیان، الگوهای رفتاری بین المللی، نحوه بکارگیری فن آوری اطلاعات، کاربرد قوانین مرتبط با صنعت گردشگری، مذاهب گوناگون و کمکهای اولیه در سفر آشنا و مهارت آموزی می نماید.

راهنمای طبیعت گردی

آموزش مهارت راهنمای طبیعت گردی ، تشکیل شده از دروس شناخت اکوسیستم ، اکوتوریسم، حیات وحش ، اقلیم شناسی و هواشناسی ، گونه های گیاهی ، روحیات ملل ، اقوام و عشایر ایران ، فنون راهنمایی تور ، شناخت ورزشهای مرتبط با طبیعت گردی ، شناخت مناطق حفاظت شده و ….

راهنمای محلی

آموزش مهارت راهنمای محلی ، دانش آموزان با ویزگی های تاریخی ، جغرافیایی ، فرهنگی ، طبیعی ، گونه های زیستی و اقلیمی ، صنایع دستی استان و منطقه ، بازدید از مناطق استانی و … آشنا می شوند.

زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته گردشگری

همه دوست دارند شاهد دنیایی باشند سرشار از مردمان گوناگون با نژاد ، رنگ ، زبان ، آیین و باورهای متفاوت در سرزمین هایی با طبیعتی بکر، سالم ، پاک و زیبا . صنعت گردشگری سرزمینها و مردمان جهان را در بر می گیرد و جوانان علاقه مند می توانند با فراگیری آموزشهای تخصصی ، در این صنعت حضور داشته باشند . یعنی : اشتغال در تمام قسمتهای : آژانس ، هتل ، هواپیما ، فرودگاه ، قطار و … ادامه تحصیل در تمام رشته های مرتبط .
آگهی دهنده
مجتمع آموزشی و فنی دوراندیشان
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه امین – روبروی پاساژ امت – طبقه فوقانی عکاسی علیرضا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 931678
بازدید : 445
دسته بندی : فني و حرفه اي
آگهی دهنده
مجتمع آموزشی و فنی دوراندیشان
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه امین – روبروی پاساژ امت – طبقه فوقانی عکاسی علیرضا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com