انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین وای فای بیسیم خانگی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اگر در جستجوي يك دوربین هوشمند هستيد كه بدون نياز به نصب و راه اندازي و سيم كشي بتوانيد از راه دور خانه ، ويلا و يا هر جاي ديگر را نظارت كنيد و كنترل كامل صوتي و تصويري داشته باشيد ، اين دوربین سيم كارتي با قابليت اتصال به مودم وای فای را به شما پيشنهاد مي كنيم.



اين دوربیني كه مشاهده مي فرمائيد نسل جديد دوربین هاي هوشمند خانگی هستند كه افراد ميتوانند بدون داشتن دانش تخصصي به راحتي ان را نصب و راه اندازي كنند و از ان استفاده نمايند . در واقع اين دوربین هوشمند سيم كارتي تيوا از چند طريق انلاين ميشود مثل اتصال به مودم wifi منزل و يا از طريق سيم كارت 3G ,4G . بدين حالت كه اگر قرار است دوربین در محلي نصب شود كه مودم اينترنت در ان مكان وجود ندارد ، ميتوان يك سيم كارت3G و يا 4G ايرانسل ، همراه اول و يا رايتل داخل ان قرار داد و يك بسته اينترنتي براي ان فعال كرد ، دوربین به راحتي انلاين شده و از هر جاي دنيا از طريق موبايل ميتوان به ان كانكت شده و تصاوير و رويداد ها را بصورت انلاين مشاهده نمود . امكان گرفتن عكس و ضبط فيلم بر روي موبايل كاربر نيز وجود دارد . همچنين كاربر مي تواند تاريخ هاي گذشته را انتخاب و PLAYBACK نمايد .



قابليت مشاهده فيلم بصورت انلاين همراه با صدا و گفتگوي دو طرفه باعث شده است كه اين دوربین وایرلس يكي از پرطرفدارترين محصولات امنيتي باشد. اين دوربین هوشمند وایرلس ، رم خور مي باشد و بدون نياز به دستگاه مركزي ضبط تصاوير DVR يا NVR عمل مي كند . بدين صورت كه كاربر ميتواند از منوي نرم افزار موبايل به قسمت تنظيمات مراجعه كند و حالت ضبط را برروي حالت 24 ساعته و يا بر روي حالت motion detection قرار دهد. با قرار دادن يك مموري كارت از 4 گيگ تا 32 گيگ ميتواند تصاوير را بر روي ان ذخيره كرد. اين دوربین يك برنامه براي windows هم دارد و افراد مي توانند از طريق كامپيوتر هم به دوربین متصل شده و محيط خود را انلاين ببينند. در هنگام هشدار و وقوع رويداد مثل ورود افراد به منزل بصورت اتوماتيك 3 عدد عكس گرفته ميشود و بر روي موبايل كاربران ارسال كرده و افراد را مطلع از وقوع ان رويداد ميكند.



اين دوربین داراي يك باطري داخلي نيز مي باشد كه در زمان قطع و وصل شدن برق به مدت كوتاه خاموش نشده و به كار خود ادامه بدهد. محصول همراه با لوازم جانبي خود مثل كابل USB ، اداپتور همراه ، پايه ديواري و روميزي و دفترچه راهنماي انگليسي و فارسي و اپليكيشن موبايل وPC ارائه مي گردد. اين دوربین وایرلس سيم كارتي تيوا نيازي به سيم كشي و كابل كشي ندارد تنها كافي است اداپتور ان را به برق متصل نموده ، در اين حالت بعد از چند ثانيه دوربین روشن شده و مي توان از ان استفاده نمود . طراحي زيبا و مدرن ان امكان استفاده را در محيط هاي خانگی و اداري و تجاري براي كاربران فراهم نموده است . ضمن انكه بي نيازي ان به دستگاه ضبط باعث شده است كاربران بدون نياز به حضور نصاب در محل خود ان را بدون هيچ دغدغه اي نصب كنند.



اين محصول كه داراي گارنتي يكساله شركت تيوا ميباشد همراه با دفترچه راهنماي نصب فارسي و انگليسي به مشتريان عزيز ارايه مي گردد و افراد با مطالعه ان مي توانند به راحتي نرم افزار موبايل ان را نصب كنند و به دوربین متصل شوند . اين دوربین به نحوي طراحي شده است كه از امنيت بالايي برخوردار است و افراد مي توانند پسورد دلخواه خود را بر روي ان تنظيم كرده تا هيچ كس جز خود ايشان نتوانند به دوربین متصل شوند .



اين دوربین كه بصورت انحصاري توسط شركت تيوا وارد ايران شده است تمام رجيستر شده و با تمام سيم كارت هاي داخل ايران امكان استفاده را دارد . توصيه شركت تيوا اين است كه در هنگام خريد به برچسب گارانتي شركت تيوا توجه نماييد .



توصيه ميگردد جهت اشنايي بيشتر با اين محصول با واحد فروش شركت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح كنيد. همچنين امكان پرزنت حضوري اين دستگاه با هماهنگي قبلي در دفتر مركزي اين شركت وجود دارد. اين محصول داراي ميكروفون و اسپيكر بوده و چنانچه كاربر بخواهد ميتواند در هر لحظه دلخواه كه به دوربین متصل شده و صداي محيط را بشنوند و يا با افرادي كه در محل حضور دارند صحبت بكند بنابراين براي نظارت كودك ، سالمند و يا بيماران و كنترل كردن انها از راه دور ميتواند بهترين گزينه باشد.







مشخصات فني مدل TM101:



دوربین سيم كارتي 3G هوشمند تيوا مدل TM101

مموري خور و بدون نياز به DVR و سيم كشي

داراي اداپتور همراه

انتقال تصوير انلاين با كيفيت HD

از طريق مودم WIFI و يا سيم كار
آگهی دهنده
شرکت تیوا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 932310
بازدید : 668
دسته بندی : سيستم حفاظتي
آگهی دهنده
شرکت تیوا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com