انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تور اروپا نوروز 96 تور ایتالیا تور فرانسه تور اسپانیا - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
امسال هم با تورهاي اواي بورالان از عيد نوروز لذت ببريد جهت ايام نوروز هر سال تورهاي نوروزي ويژه اي به اروپا (ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، يونان، المان) را طراحي و به علاقمندان به سفر عرضه مينمايد:



* تور ایتالیا (تور رم) تور نوروز 96

اروپا را نوروز امسال با تور ارزان ایتالیا تجربه كنيد، اواي بورالان با طراحي پكيج تور ارزان اروپا اين امكان را فراهم اورده تا علاقه‌مندان تور نوروز اروپا، اين سفر را تجربه كنند



* تور اروپا (2 شب تور رم + 7 شب تور كشتي كروز)

يكي از لوكس‌ترين روش‌هاي سفر به اروپا، سفر با تور كشتي كروز است. در اين سفر فوق‌العاده جذاب شما سوار بر كشتي برخي از زيباترين و مهم‌ترين بنادر اروپا را مي‌بينيد. شما در تور كشتي كروز شب‌ها سفر كرده و هر صبح در يك بندر جديد هستيد.



* تور ایتالیا و تور يونان نوروز 96

تور اروپاي باستاني را بدون ديدن تور ایتالیا و تور يونان نميتوانيد تجربه كنيد، سفري استثنايي ان هم وقتي كه در اين تور، تور رم و تور اتن وجود داشته باشد. در اين تور تركيبي اروپا كه برايتان فراهم كرده‌ايم، شما تاريخ، مدرنيته و طبيعت را با هم تجربه مينماييد. در بازديد از تور اتن از اثار تاريخي باقي‌مانده از همسايه ايران ديدن خواهيد نمود. 4 شب در تور رم اقامت مينماييد، شهري با بي‌نهايت ديدني. اين تور ارزان اروپا را به تمام عاشقان سفر توصيه مي كنيم.

با تور ارزان يونان (تور ارزان اتن) و تور ارزان رم ما همراه شويد.



* تور كشتي كروز اروپا (ایتالیا + مالتا + يونان+ قبرس) 11 شب

شركت خدمات مسافرتي اواي بورالان در سال 1391 موفق به اخذ نمايندگي رسمي يكي از قديميترين شركتهاي كشتي كروز دنيا به نام كاستا كروز (COSTA CRUISE) ایتالیا گرديد. كمپاني كشتي كروز كاستا كروز كه قدمت تاسيس ان به سال 1854 ميلادي باز مي‌گردد يكي از شركتهاي بزرگ كشتي كروز در دنيا و بويژه در اروپا مي‌باشد.

به خاطر خدمات رفاهي كروز و نحوه سفر كشتي كروز، تور كشتي كروز از تورهاي معمولي نيز بسيار مقرون به صرفه‌تر ميباشد. در اين تور كشتي كروز شما در مدت 11 شب از كشورهاي ایتالیا، مالتا، يونان و قبرس بازديد خواهيد نمود. سفر به شهرهاي رم، جنوا، اتن و جزيره رودس و چندين شهر و بندر ديگر در اين تور كشتي كروز نويدبخش يك سفر رويايي هستند.



* تور دور اروپا (تور ایتالیا + تور اسپانیا + تور فرانسه) 11 روز

در تور اروپا 11 روزه ارزان قيمت شما به كشورهاي ایتالیا، اسپانیا و فرانسه رفته و از شهرهاي پاريس، رم و بارسلون ديدن مينماييد. شما ميتوانيد پاييز و زمستان امسال را در چند تا از بهترين و ديدني‌ترين شهرهاي دنيا سپري نماييد. فرصت را از دست ندهيد و امسال را در تور اروپا براي خودتان خاطره‌انگيز كنيد.

شروع قيمت تور اروپا: 8990000 تومان

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري

هتلهاي 4 و 5 ستاره



* تور ایتالیا (تور رم + تور فلورانس + تور ونيز) 8 روز نوروز 96

در تور اروپا ارزان شما فرصت بازديد از اروپا و ایتالیا را در يكي از بهترين زمان‌هاي سال يعني نوروز خواهيد داشت. در نوروز هواي اروپا و ایتالیا معتدل بوده و به شما اجازه مي‌دهد به دور از گرما و شلوغي گردشگران تابستاني تور اروپا، از سفرتان لذت ببريد.

شروع قيمت تور اروپا: 5990000 تومان

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري

هتلهاي 4 و 5 ستاره رم، فلورانس، ونيز



*تور ایتالیا + تور فرانسه (تور رم + تور پاريس) نوروز 96

رفتن با تور اروپا با ويزاي شنگن، بازديد و اقامت در دو تا از بهترين شهرهاي اروپا و اقامت در هتل هاي 4 ستاره با بهترين و ارزان ترين قيمت ها، ويژگي‌هايي است كه مي‌تواند تصميم اين سفر را برايتان اسان كند

پاريس يكي از ثروتمندترين مناطق اروپا است، پاريس در قرن سوم قبل از ميلاد توسط مردمي از سلت كه پاريسي ناميده مي‌شدند بنا گذاشته شد

ایتالیا اين كشور شگفت انگيز كه در جنوب اروپا واقع شده است، شكلي شبيه به چكمه دارد و يكي از محبوب‌ترين مقصدهاي گردشگري در سراسر دنيا به شمار مي‌ايد



* تور ایتالیا + تور اسپانیا (تور رم + تور بارسلون) نوروز 8 روز

يك سفر ارزان را با تور اروپا تجربه كنيد و تمدن و مدرنيته غرب را در يك مجموعه گلچين شده از اروپا تجربه نماييد. در تور ایتالیا 4 شب در شهر تاريخي رم و و در تور اسپانیا 3 شب در بارسلون؛ تركيبي است كه يك تور هيجان انگيز اروپا را ندا مي دهد.

شروع قيمت تور اروپا: 6990000 تومان

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري
آگهی دهنده
آوای بورالان
  • قیمت : 5990000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، بلوار میرداماد، خیابان حصاری، مجتمع تجاری راز، طبقه سوم، واحد 26
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 933645
بازدید : 745
دسته بندی : خدمات مسافرتي
آگهی دهنده
آوای بورالان
  • قیمت : 5990000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، بلوار میرداماد، خیابان حصاری، مجتمع تجاری راز، طبقه سوم، واحد 26
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com