انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیرات آیفون تصویری (تخفیف ویژه نوروزی)

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 13 آذر 1396
تعمیر آیفون کوماکس,نمایندگی کوماکس,تعمیر آیفون آلدو,تعمیر آیفون سیماران,تعمیر آیفون الکتروپیک,تعمیر آیفون تابا,آیفون کوماکس,نمایندگی آیفون کوماکس
به صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز تنها مرکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری خوش آمدید :
اکنون که صفحه تعمیرات و فروش آیفون تصویری را مشاهده می کنید از شما مشتریان عزیز خواهشمندم قبل از تماس تلفنی توجه فرمایید :
در صورتیکه سیستم نصب شده شما تحت مدت گارانتی شرکت نصب کننده ای می باشد، خواهشمند است حتما در وحله اول با همان شرکت و از طریق همان محل اقدام نمایید، زیرا به هیچ عنوان قصد دخالت در کار همکاران را نداریم.
بهینه ساز با بيش از 10 سال تجربه تنها نمایندگی تخصصی تعمیرات آيفون تصويري می باشد.همانطوركه مستحضر هستيد ومشاهده مي كنيد تقريباً اكثر آيفون هاي تصويري نصب شده در محل شما وحتي در تهران و ايران از محصولات كوماكس ( commax ) مي باشد و بقيه از مارك هاي ديگر ولي با همان ساختار، كه فقط نامشان تغيير يافته، لذا بعضي از مشتريان اين آیفون در هنگام بروز مشكلات اطلاعي ندارند كه با كجا تماس بگيرند.
صنایع بهینه ساز نمایندگی آیفون کوماکس را در اختیار دارد و با اطمینان به مشتریان عزیز این پیام را می دهد که تعمیرات آیفون کوماکس خود را به ما بسپارید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آیفون کوماکس شما اقدامات لازم انجام شود.
تعمیرات کوماکس تخصص خاصی می خواهد، دستگاه کوماکس خود را به نمایندگی کوماکس بسپارید و از دادن دستگاه خود به مراکزی که نمایندگی کوماکس نمی باشند جدا اجتناب کنید.
از جمله تعمیرات آیفون تصویری که توسط این نمایندگی انجام می گیرد به شرح زیر است :
1- تعمیرات دوربین
2- تعمیرات پنل های کدینگ
3- تعمیرات پنل های آنالوگ
4- تعمیرات آیفون های سیاه و سفید
5- تعمیرات مانیتورهای رنکی
6- تعمیرات برد های ال سی دی
7- تعمیرات بردهای سی آر تی
8- تعمیرات برد تغذیه
تمامی موارد ذکر شده برای آیفون تصویری کوماکس و همچنین آیفون تصویری آلدو، آیفون تصویری سوزوکی، آیفون تصویری هیوندای و آیفون تصویری کنوی و سوزوکی و همچنین برند های ایرانی شامل آیفون تصویری سیماران، الکتروپیک و تابا می باشد.
از جمله خدمات دیگر صنایع بهینه ساز فروش آیفون تصویری می باشد، شاید برایتان جای سوال باشد که برای خرید آیفون تصویری از کجا و چه برندی را خرید کنید، بهترین مشاور شما برای اینکه این مشکل شما برطرف شود مراکز تعمیرات آیفون تصویری مانند بهنیه ساز می باشند، چرا که آنها از زیر و بم تمامی قطعاتی که در آیفون های تصویری کار شده خبر دارند و می دانند که چه آیفون تصویری را به مشتری خود بفروشند یا پیشنهاد خرید چه نوع آیفون تصویری را بدهند.
همانطور که در بالا ذکر شد بهترین برند موجود در بازار آیفون تصویری کوماکس می باشد، که آیفون کوماکس کره بهترین جنس آن و آیفون کوماکس چین و برند های مشابه در درجه های پایین تری قرار دارند.
نصب آیفون تصویری :
جهت نصب آیفون تصویری خود از هر برند و از هر نامی که هست با ما تماس بگیرید بهینه ساز با کادری مجرب و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به نصب آیفون تصویری شما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
آگهی دهنده
علی طاهری
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب، خیابان طوس، نرسیده به خیابان زنجان جنوبی، پلاک 261
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 935987
بازدید : 839
دسته بندی : ساير موبايل و ارتباط
آگهی دهنده
علی طاهری
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب، خیابان طوس، نرسیده به خیابان زنجان جنوبی، پلاک 261
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com