انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیاگ جی اسکن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 15 مهر 1402
قویترین و سریعترین دیاگ ایران با عیب یابی کامل خودروهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ایران خودرو، سایپا

برنامه اصلی دیاگ هیوندای و کیا و قابلیت استفاده به عنوان دیاگ اصلی‌ تویوتا، لکسوس، جی‌ ام، شورلت، بیوک، …


آموزش، پشتیبانی و گارانتی نمایندگی ایران

منوی فارسی مشتمل بر بیش از یک و نیم میلیون کلمه ترجمه شده

....

جی - اسکن را فقط از نماینده های رسمی کارخانه هیوندا (GIT) بخواهید.


افراد متعددی مدعی فروش این محصول هستند ، اما فقط یک نماینده فروش به عنوان نماینده رسمی GIT فعال هست و قادر به تهیه و فروش جی اسکن به شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر تهران به شماره 66197907 تماس حاصل فرمایید.



از سال 2013 شرکت GIT کره جنوبی شروع به تولید محصول جدید خود با عنوان جی اسکن 2 کرده که عملکرد و همه قابلیت های فوق العاده جی اسکن را داراست . همکاری مستمر تیم فنی ما و GIT در جهت پوشش عیب یابی تمامی خودروهای داخلی و ترجمه هر چه بیشتر متون فنی جی اسکن نیز مانند گذشته ادامه دارد تا همچنان این دیاگ به عنوان پرفروشترین دیاگ خارجی، ببیشترین رضایتمندی را نیز برای مشتریان فراهم آورد.



دیاگ جی اسکن 2 از لحاظ پوشش عیب یابی خودروها مثل جی اسکن1 است، اما از لحاظ کاربری و سهولت استفاده بسیار پیشرفته تر شده که در زیر به مهمترین مطالب اشاره میشود.



جی اسکن 2 می تواند به شبکه وای فای ( بی سیم ) اینترنت وصل شده و به صورت اتوماتیک آپدیتها را در اولین فرصت که روی سرور GIT قابل دسترس شود دانلود نماید. در صورتیکه عملکرد دیاگ روی هر خودرویی دارای کم و کاستی باشد، میتوانید مراتب را مستقیما از روی شبکه وایرلس به شرکت سازنده اعلام نمایید تا در اولین فرصت فایل تکمیل شده برای تست ارسال گردد.

……

جستجوی اتوماتیک ایسیو ها توسط دیاگ جی اسکن جستجوی اتوماتیک خودرو، سیستمها وکدهای خطا

دیاگ پیشرفته جی اسکن2 در اکثر خودروها این قابلیت را به شما امکان می دهد که بدون دانستن نوع و و مدل خودرو، فقط جی اسکن 2 را به خودرو وصل کرده و کلیه سیستم های نصب روی آن را شناسایی و بدانید که آیا کد خطا درهیچ یک از آن ها وجود دارد یا خیر .
بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که نوع خودرو را بدانید یا حتی بدانید خودرو به چه سیستمهایی مجهز است، با یک کلیک دیاگ جی اسکن به صورت هوشمند نوع خودرو و همه سیستمها را شناسایی و خلاصه ای از وضعیت هر ایسیو را به شما گزارش میدهد.

……

سرعت دیاگ جی اسکن 2 شما را شگفت زده خواهد کرد. ازجمله ویژگی های جی اسکن 2 حالت stand by آن است که به محض روشن کردن دستگاه، در کمتر از 1 ثانیه از حالت خاموش به حالت آماده به کار و عیب یابی خودرو خواهد رفت.
در ضمن منوی “علاقه مندی ها” یا همان Favorites که در صفحه اول ظاهر میشود، میتواند شما را بدون الزام به انتخاب مرحله به مرحله خودرو و سیستم هایش، بلافاصله به منوهای پر مصرف هدایت و در یک کلیک به عملیات عیب یابی مورد نظر در ایسیو خاصی ببرد که در نوع خود بی نظیر است و باعث راحتی و سادگی و سرعت استفاده از دیاگ جی اسکن2 میشود.



قابلیت استفاده به عنوان دیاگ اصلی‌ تویوتا، لکسوس، جی‌ ام، شورلت، بیوک، …

این قابلیت که J2534 نام دارد، این امکان را به شما می دهد که از برنامه اصلی عیب یابی اینخودروها استفاده کنید.

...

عیب یاب جی اسکن2 دارای پک باتری(VMI)است که به صورت اختیاری و مجزا قابل خریداری است و قابلیت های اندازه گیری مانند اسیلوسکوپ ، مولتی متر دیجیتال و شبیه سازی سنسور را میسر می کند.

این پکیج، ابزاری قدرتمند و بی رقیب را در اختیارتان خواهد گذاشت که دیگر از منشا هیچ عیبی بی اطلاع نخواهید ماند.



دیاگ جی اسکن 2 قابلیت وارسی کاملا اتوماتیک شبکه CAN را داشته و می تواند فقط با چند کلیک در صورت وجود عیب سخت افزاری یا ارتباطی روی شبکه CAN به صورت گرافیکی شما را مطلع سازد .



جی اسکن 2 یک مجموعه از ابزارهای محاسباتی و ماشین حساب های خودرویی را در اختیار شما می گذارد تا در تبدیل واحدها ، محاسبات محیط و مساحت ، محاسبات مقاومت و خازنهای سری و موازی، چرخش لاستیک ، کدهای لازم برای عملیات ویژه و به سرعت و دقت عمل نمایید .

تلفن :

02166197907
09193968834
آگهی دهنده
دیاگ جی اسکن
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 66197907 09193968834 HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/G_SCAN.IRAN HTTPS://TELEGRAM.ME/G_SCAN_IRAN
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 940110
بازدید : 1212
دسته بندی : تعميرگاه
آگهی دهنده
دیاگ جی اسکن
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 66197907 09193968834 HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/G_SCAN.IRAN HTTPS://TELEGRAM.ME/G_SCAN_IRAN
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com