انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی و اجرای استند های دیجیتالی benq

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استند های دیجیتالی برای ارتباط نزدیک و موثرتر با مشتریان در فضاهای کسب و کار بکار می رود. استفاده از تکنولوژی تاچ اسکرین امکان تعامل بیشتر با کاربران فضاهای مختلف را فراهم می سازد. کاربر می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را با تماس انگشت روی قسمتهای مختلف صفحه براحتی بدست آورد. شرکت کنز طراح و مجری در امر طراحی و ایجاد استند های دیجیتالی فعالیت مستدام داشته و توانسته با بکارگیری از نیروهای مجرب وتحصیل کرده در این زمینه فعالیت های چشم گیری داشته باشد.
راهنمای طبقات در سازمانها, مراکز بیمارستانی, مراکز خرید, هتل ها, مراکز عمومی, فرودگاهها و … از پرکاربردترین موارد مصرف این تجهیزات بشمار می روند. این استندها قابلیت پخش محتوای تبلیغاتی در قابل تصویر, ویدیو, موسیقی و ترکیبی از آنها را در زمانهای مشخص شده دارند. قابلیت wifi, امکان برنامه ریزی از طریق ارتباط wifi بوسیله لپ تاپ یا کامپیوتر را فراهم می کند. بدین ترتیب برای برنامه ریزی مجدد, نیازی به جابجایی کارت فلش نیست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره مشاوران ما ۰۹۱۲۱۹۴۱۷۳۶ – ۲۲۳۸۴۷۳۰ تماس بگیرید و یا به سایت www.benqiran.com مراجعه فرمائید.
آگهی دهنده
شرکت کنز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 945432
بازدید : 448
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
شرکت کنز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com