انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش خط تولید زغال فشرده

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خط تولید زغال ( ذغال ) فشرده شامل 10 دستگاه می باشد که عبارتند از:
1. آسیاب
2. میکسر
3. اسکرو کانوایر
4. سرند(الک ویبره)
5. مشعل دمنده+دیگ حرارتی
6. لوله های سینوسی اهنی
7. مکنده توربینی
8. سیکلون گریز از مرکز
9. اکسترودر(با موتور 30 اسب بخار)+ماردون و سیلندر ضد سایش
10. کوره صنعتی (فیلتر دار)
11. فیلتر مادر کاهنده دود
12. تیوا ماشین برای خط تولید زغال فشرده از کوره های مدرن استفاده می کند که مخصوصا برای پخت بریکت استفاده می شود. در این صورت در کوره مدرن تمام قطران بریکت خارج شده و دیگر بویی نخواهیم داشت و محصول با کیفیت بالا به بازار عرضه می گردد.
توضیح: مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه های موجود فشرده شده و به حالت چوب صنعتی در می اید و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق می شود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با ان بوده و ریز دانه های چوب از داخل شهر و کارگاها جمع اوری شده و در نتیجه مواد اولیه ارزان و مجانی در دست داریم که می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.
از زغال تولید شده از خاک اره و خاک ذغال برای صفره خانه ها و رستوران ها و کبابی ها می توان استفاده کرد .طبق تحقیقات انجام شده تیوا ماشین در بسیاری از کشور های اروپایی از زغال به عنوان سوخت استفاده می گدد مثلا در کشور ترکیه از زغال برای پخت نان استفاده میشود چون سوخت دستگاه ذغال می باشد یا کشور ارمنستان به دلیل عدم وابستگی انرژی از روسیه دستگاه های زغال سوز وارد می کند .سوخت اکثر نیروگاه ها و کارخانه های فرو سیلیس زغال فشرده می باشد.
و اما پیش بینی تیوا ماشین این است که تا سال 2050 سوخت اکثر کارخانه ها در اروپا و کشور هایی که مشکل انرژی دارند زغال فشرده می باشد .
کوره های صنعتی زغال لیمو و کبابی:
کوره صنعتی با برق تکفاز کار می کند
زغال لیمو: بهترین زغالی است که ماندگاری بالایی دارد و تا اخر بدون خاموشی می سوزد .که دانش پخت در زمان های خاص در کوره صنعتی دارد .
بنام خدا
واحد تحقیقات تیوا ماشین(شرکت دانش بنیان)
کوره صنعتی زغال لیمو-قلیان-کبابی
کوره صنعتی که برای زغال لیمو-قلیان –کبابی ساخته شده حاصل چندین سال تحقیقات در مورد نحوه پخت زغال بوده .اجداد ما برای اینکه چوب را تبدیل به زغال کنند.زمین را می کندند و به روش سنتی زغال تولید می کردند :این روش مشکلاتی از قبیل عدم کنترل کوره و راندمان پایین . الایندگی زیاد . زمان نیاز برای تولید حداقل ده روز و سختی کار زیاد و غیره ....این روش تولید توجیه اقتصادی ندارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست . برای اینکه از نظر تجاری و تجارت برای صادرات و فروش بیشتر گزینه مناسبی برای پول در اوردن یا پول پارو کردن نیست . برای راحتی تولید کوره های صنعتی را پیشنهاد میکنیم این کوره های صنعتی حاصل چندین سال تحقیق علمی و عملی در مورد دانش فنی زغال بوده که حاصل ان تولید ذغال با کیفیت بالا توسط این شرکت می باشد.که دانش فنی و تجربه تولید باهم جمع گردیده در راستای سوددهی بیشتر و مقرون به صرفه بودن.
آگهی دهنده
تیوا ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 946582
بازدید : 818
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
تیوا ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com