انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پنجره های دوجداره upvcشیشه های خاص اهواز پانیاپلاس

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 2 ارديبهشت 1398
در و پنجره upvc در سال های اخیر کاربرد غیر منتظره ای پیدا کرده است. و مخصوصاً در ایران از بازار خوبی برخوردار شده است. این رشد غیر منتظره بی دلیل نبوده و دارای ریشه های بسیاری است. در زیر ده دلیل از مهمترین دلایل رشد استفاده از پنجره های upvc را در ایران بر می شماریم.پانیاپلاس*(پنجره های دوجداره_شیشه های خاص)اهواز09362611415
1) استحکام و ماندگاری: در و پنجره upvc بسیار محکم هستند و از این لحاظ با همتای فلزی خود در یک مرتبه قرار دارند.
۲) عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ: پروفیل های upvc سفید هستند و در صورت بالا بودن کیفیت مواد اولیه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند، زنگ نمی زنند و جلای آن ها تغییر نمی کند.
۳)تنوع رنگی بالا: پروفیل upvc به دو صورت رنگی می شود:
الف) استفاده از پوشش های لمینت بر روی upvc- در این روش پوشش لمینت با ماندگاری بالا روی پروفیل چسبانده می شود و معمولاً طرح دار است، مانند طرح چوب و....
ب) رنگ آمیزی ماده upvc- در این روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شود.
۴) عایق بندی صدایی و گرمایی: یکی از دلایل رشد پنجره های upvc عایق کاری ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره های Upvc به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره و ... بستگی دارد که در پروفیل های با کیفیت بالا و عالی و استفاده از شیشه های چند جداره این عایق کاری به بهترین حال انجام می پذیرد.
5) افزایش امنیت: در پنجره های upvc به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره چندین برابر شده است.
6) ساخت پنجره به تمام اشکال هندسی: به علت امکان تغییر شکل پروفیل upvc با استفاده از دستگاه، می توان آن را به همه اشکال در آورد و خم های دلخواه را در آن ایجاد کرد. بنابراین بدون هیچ مشکلی می توان پنجره را به تمام اشکال هندسی دلخواه تولید کرد.
7) شیشه های چندجداره: بیشترین اتلاف حرارتی از شیشه های پنجره صورت می پذیرد که در صورت استفاده از این شیشه ها و جلوگیری از اتلاف حرارتی، میزان صرفه جویی انرژی به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
8) تنوع بسیار بالا در بازشو ها: یراق آلات پنجره های upvc حالت های بسیاری برای باز شدن پنجره ها را فراهم می آورند. مانند پنجره های بازشو از کنار و بالا و انواع کشویی و ....
9) امکان استفاده از قفل های اتوماتیک: در در و پنجره های upvc می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد. امکانی که در پنجره های قدیمی آهنی یا آلومینیومی ممکن نبود.
10) تعویض آسان با پنجره های قدیمی: پنجره های قدیمی را می توان بدون عملیات بنایی و یا به هم ریختن نما، به سادگی با پنجره های upvc تعو��ض کرد.
آگهی دهنده
پنجره دو جداره اهواز09362611415پانیاپلاس
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کیانپارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 947073
بازدید : 788
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
پنجره دو جداره اهواز09362611415پانیاپلاس
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کیانپارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com