انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پودر کارواش

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 14 فروردين 1399
مواد روشویی نانو : www.glanzchemical.ir
اطلاعات پکیـــج :
پودر : 20Kg
شامپو مکمل واکسی : 10L
توضیــحات :
این محصول یکی از قدرتمند ترین و با کیفیت ترین شوینده های نانو تاچلس در بازار ایران می باشد که با قدرت جرم گیری بالا و چربی زدایی قوی جایگاه ویژه ای در بین کارواش داران عزیز پیدا کرده است.
PH این محصول در محدوده ی 8 الی 9 می باشد و دارای محیطی کاملا امن و استاندارد برای سلامت مصرف کننده ، رنگ خودرو و محیط زیست می باشد.
پودر و شامپوی Glanz Chemical علاوه بر اینکه باعث تمیز شدن و درخشندگی خیره کننده ی خودرو شما می شود ، باعث تشکیل یک لایه ی محافظ بر روی بدنه خودرو میشود که از رنگ آن در برابر اشعه های فرا بنفش نور خورشید و تا حدودی در مقابل عوامل طبیعی از جمله فضولات پرندگان محافظت کرده و باعث طولانی تر شدن عمر رنگ خودرو و سرزندگی بیشتر آن میشود.
نکته : از این محصول می توان برای شست و شو در تمام مصارف عمومی از جمله شست و شوی انواع خودرو های سبک و سنگین ، ادوات کشاورزی ، انواع دستگاه های صنعتی و … استفاده کرد.
روش مصـــرف :
روش اول بدون دخالت دست ( تاچلس)
*گام اول تهیه و آماده سازی محلول شوینده
ابتدا مقدار 1Kg از پودر Glanz را در یک سطل آب ( حدود 10 لیتر ) به آرامی اضافه نمائید و همزمان هم بزنید ( برای جلوگیری ازسفت شدن ، پودر به آرامی اضافه شود ) سپس مقدار 0/5L ( نیم لیتر ) از شامپوی مکمل Glanz را نیز در محلول اضافه کرده و کاملا هم بزنید تا محلولتان یک دست شود.
مخزن کف پاش 100 لیتری خود را پر از آب نمائید و در آخر محلول شوینده که از قبل آماده کرده اید را به آن اضافه نمائید و باد دستگاه کف پاش را برای شروع کار تنظیم نمائید.
*گام دوم نصب لانس مخصوص مواد پاش بر روی شیلنگ دستگاه کف پاش
*گام سوم استفاده از محلول شوینده ی نانو
روش صحیح شست و شوی بدون دخالت دست خودرو با استفاده از پودر و شامپوی Glanz :
1- 100 لیتر محلول شوینده ی Glanz طبق توضیحات از قبل آماده شده و درون کف پاش شما آماده ی مصرف می باشد.
2- با استفاده از لانس مخصوص مواد پاش محلول شوینده ی خود را بر روی بدنه خودرو اسپری نمائید. ( توجه فرمائید که بدنه ی خودرو حتما باید کاملا خشک باشد و نباید آب اولیه گرفته شود )
پس از اسپری کامل محلول شوینده بر روی بدنه خودرو ، حدود 2 دقیقه به محلول شوینده زمان دهید تا کاملا در کثیفی نفوذ کرده و سپس شروع به آبگیری نمائید. ( توجه فرمائید که محلول شوینده ی شما نباید آنقدر بر روی بدنه ی خودرو بماند که خشک شود زیرا خشک شدن محلول شوینده باعث کم شدن چشمگیر قدرت محلول می شود )
3- روش صحیح آبگیری:
بهترین روش برای شست و شوی بدون دخالت دست این است که شما بعد از گذشت 2 دقیقه و نفوذ کامل محلول در کثیفی ها ، از قسمت های پائینی بدنه خودرو شروع به آبگیری نمائید. یعنی اینکه شما از زیر رکاب ها شروع به شستن نمائید و به سمت سقف خودرو بروید و همزمان نازل لانس خود را به طور یکنواخت به سمت بالا-پائین و یا چپ-راست حرکت دهید.
نکته : دلیل اینکار این است که اگر شما از سقف خودرو شروع به آبگیری و شستن نمائید ، بر اثر آبی که از بالا به قسمت های پائینی بدنه خودرو می آید ، محلول شوینده ی قسمت های پائینی با فشار کم آب شسته شده و قدرت محلول کم میشود که همین عمل باعث میشود قسمت های پائینی بدنه خودرو که کثیف ترین قسمت خودرو هم می باشند تمیز نشوند.
روش دوم استفاده از پودر و شامپوی Glanz همچون شامپو های معمولی :
1- تهیه و آماده سازی محلول: طبق روش های بالا محلول خود را آماده نمائید با این تفاوت که در مخزن 100 لیتری کف پاش خود ، مقدار 0/5Kg (پانصد گرم) پودر و 250 ml شامپو استفاده نمائید.
2- روش مصرف: در این روش شما باید همچون شامپو های معمولی استفاده نمائید (یعنی اینکه بدنه ی خودرو توسط خز ، دستمال و … سابیده شود)
توجه فرمائید که در این روش هزینه ی محلول شوینده ی شما به قدری پائین است که حتی از مایع ظرف شوئی که جزو شوینده های پر مصرف و کاملا غیر استاندارد بعضی از دوستان عزیز کارواشی می باشد نیز کمتر است !!!
تلفن تماس:
09363840360
09906170381
مدیریت فروش : نصرتی
کانال تلگرام:
https://telegram.me/nanogostaran
پیج اینستاگرام :
Nanogostaran
آگهی دهنده
نصرتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 948078
بازدید : 789
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
نصرتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com