انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کباب ساز اسانگیر تک - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
حتما خيلي از شما براي به سيخ گرفتن کباب مهارت كافي نداريد و هر وقت کباب درست مي كنيد از روي سيخ جدا شده و بر روي شعله يا ذغال مي ريزد. شايد فكر كنيد كه تنها علت جدا شدن کباب از روي سيخ متعادل نبودن چربي و يا مواد كوبيده است در صورتي كه تحقيقات نشان داده كه عمده ترين دليل اين كار توزيع ناهمگون گوشت روي سيخ مي باشد. اين مشكل را با دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک براي شما حل كرده ايم. فقط كافيست مواد لازم را طبق دستور زير تهيه و درون محفظه دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک قرار داده و سيخ کباب را در جاي مخصوص بگذاريد و دستگيره دستگاه را بچرخانيد. با چرخاندن دستگيره ، سيخ کباب از دستگاه بيرون امده و مواد برروي سيخ بصورت يكنواخت چسبانده شده اند.

ويژگيهاي دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک :

داراي محفظه اي جهت قرار دادن گوشت و دسته اي داراي لولا

كاركرد دستگاه بسيار راحت بوده و شما به راحتي مي توانيد کباب درست نماييد

كافي است يكبار اين دستگاه کباب زن را تجربه نماييد تا هميشه براي پخت کباب از دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک استفاده نماييد



طرز تهيه کباب كوبيده :

يكي از پر طرفدارترين و اصيل ترين غذاهاي ايراني کباب كوبيده است كه حتي شهرت جهاني هم دارد. اما از مشكلات عمده کباب كوبيده اين است كه پخت ان فوت و فن خاصي دارد و هر كسي به خوبي نمي تواند کباب كوبيده اماده كند. اگر از جمله افرادي هستيد كه معمولا هنگام پخت کباب كوبيده دچار مشكلاتي مانند جدا شدن کباب از سيخ و ريختن مواد ان روي اتش مي شويد نگران نباشيد. در اين مقاله به فوت و فن هايي از نحوه پخت کباب كوبيده مي پردازيم اگر به نكات اين مقاله دقت كرده و عمل كنيد کباب خوشمزه اي را به دست پخت خودتون نوش جان خواهيد كرد و مي توانيد از دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک نيز استفاده نماييد.

مواد لازم براي درست كردن کباب جهت 6 نفر :

گوشت چرخ كرده : يك كيلوگرم گوشت گوسفندي و يا مي توانيد از تركيب گوشت گوسفندي و گوشت گوساله استفاده كنيد.

پياز: تقريبا يك عدد پياز درشت براي هر كيلو گوشت

زعفران: بهتر است از زعفران ساييده شده استفاده كنيد به ميزان حدود يك قاشق چايخوري

نمك و فلفل: به مقدار كافي با توجه به سليقه خود

نكات قابل توجه در خريد گوشت جهت تهيه کباب كوبيده :

1- مناسب ترين گوشت براي کباب كوبيده گوشتي است كه بين دنده هاي گوسفند وجود دارد كه به اصطلاح به ان گوشت قلوه گاه هم مي گويند.در صورتي هم كه مايليد از گوشت گوساله استفاده كنيد بهتر است از گوشت راسته گوساله استفاده كنيد زيرا چربي كمتري دارد.البته کباب كوبيده به تنهايي با گوشت گوساله خيلي خوب نمي شود زيرا گوشت گوساله فاقد چربي لازم است.همچنين دقت كنيد كه استفاده از قسمت هاي خيلي چرب گوشت گوسفند نيز براي سلامتي مناسب نيست.

2- دست كم بايد گوشت خريداري شده را چهار بار چرخ كنيد كه به ورز داده شدن گوشت كمك كرده و باعث مي شود كه گوشت متلاشي نگردد.

روش اماده سازي و عمل اوري :

1- دقت كنيد كه براي به سيخ كشيدن کباب بايد از سيخ هايي استفاده كنيد كه به اندازه كافي پهن باشند. استفاده از سيخ هاي باريك جوابگوي كار شما نيست.

2- قبل از شروع كار و به سيخ كشيدن کباب چند كار ديگر نيز بايد انجام شود. اول از يك كاسه كوچك اب داغ كنار خودتان قرار دهيد.سپس دست خود را در كاسه خيس كنيد و يك مشت از مايه را برداشته و به شكل دوك در بياوريد و بعد از اين كار سيخ را روي دوك بگذاريد و سعي كنيد سيخ را با مايه پوشش دهيد. در اخر دوباره بايد دست خود را در كاسه اب داغ خيس كنيد و روي سيخ قرار دهيد طوري كه جاي انگشتان شما روي سيخ باقي بماند. سپس ابتدا و انتهاي سيخ كه کباب به ان چسبيده است را مرتب كنيد و سيخ را براي کباب كردن كنار بگذاريد. البته دستگاه کباب ساز خانگي اسان گير تک اين مرحله را براي شما اسان كرده و شما ميتوانيد اين مرحله را با کباب زن پرديس انجام دهيد.

نحوه پخت کباب كوبيده :

حال بايد اتش شما اماده باشد پس اتش را بر پا كرده و سيخ ها را روي ان قرار دهيد. اگر اتش را با استفاده از ذغال و يا هيزم اماده كرده ايد بايد صبر كنيد تا اتش فروكش كند و ذغال و يا هيزم گداخته باقي بماند چرا كه اگر از مواد اتش زا مثل نفت استفاده كرده باشيد ممكن است کباب شما بوي نفت بگيرد. پس لازم است تا اتش فروكش كند. حال مي توانيد سيخ ها را به شكل مرتب كنار هم بچينيد.دقت كنيد كه بايد سيخ ها را در فواصل زماني به شكل مرتب بچرخانيد تا هيچ طرفي از کباب دچار سوختگي نشود. همچنين ممكن است كه به دليل خام ماندن يك طرف از کباب ان طرف
آگهی دهنده
محمد حاجی نصیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 952237
بازدید : 739
دسته بندی : حراج خانگي
آگهی دهنده
محمد حاجی نصیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com