انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فیلتر دستگاه تصفیه اب - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ست كارتريج پنبه اي،توري،كربني اكواپرو - AQUAPRO

ست كارتريج پنبه اي،توري،كربني اكواپرو AQUAPRO







شركت AQUAPRO ارائه دهنده مرغوبترين و با كيفيت ترين فیلتر هاي تصفیه اب يخچال هاي سايد باي سايد به استحضار كليه مشتريان محترم مي رساند كه در هنگام خريد، حتما به درج كد 285810 بر روي فیلتر دقت فرمايند تا از اصل بودن فیلتر نسبت به ساير فیلتر هاي تقلبي و چيني مشابه در بازار، اطمينان خاطر را كسب نمايند.



فیلتر پلي پروپيلن ( PP )

فیلتر پنبه اي معمولا به عنوان اولين فیلتر در دستگاه هاي تصفیه اب خانگي بكار مي رود. اين فیلتر از جنس الياف پلي پروپيلن است كه وظيفه ان حذف گل و لاي،شن و ماسه،رسوبات و ذرات فيزيكي مي باشد. عملكرد اين فیلتر به اين صورت است كه اب با فشار وارد اين فیلتر شده و از ديواره ان عبور مي كند،با اين كار ذرات درشت و نا خالصي ها در فیلتر مانده و اجازه عبور پيدا نمي كنند و به اين صورت تصفیه اوليه اب انجام مي شود. فیلترهاي اليافي در دقت هاي 1 ، 5 ، 10 و 20 ميكرون ساخته مي شوند. اكثر فیلترهاي PP مربوط به دستگاه هاي تصفیه اب خانگي داراي اندازه هاي استانداردي هستند تا در انواع سيستم هاي تصفیه اب خانگي قابل استفاده باشند. هرچه كيفيت ساخت، تراكم و دقت فیلتر بالاتر باشد، اب زلال تري نيز بدست خواهد امد.



سرويس و نگهداري



فیلترهاي PP را بايد پس از تصفیه مقدار مشخصي اب و يا پس از گذشت زمان معيني تعويض نمود.اين فیلتر قابل شستشو و استفاده مجدد نيست و در صورتي كه از زمان تعويض ان بگذرد، ناخالصي ها را از خود عبور داده و فیلتر هاي بعدي را خراب خواهد كرد. اين نكته را نيز توجه داشته باشيد كه گرفتگي فیلتر باعث فشار زيادي برروي پمپ دستگاه مي شود و عمر ان را كاهش مي دهد. هوزينگ فیلتر اليافي را معمولا شفاف مي سازند كه بتوان تغيير رنگ ان را زير نظر داشت. هرچه فیلتر خرابتر شود، رنگ ان نيز تيره تر مي شود. قبل از انكه رنگ فیلتر كاملا قهوه اي شود، ان را تعويض نماييد. عمر اين فیلترها بستگي به مصرف و كيفيت اب ورودي دارد و عموما بين 3 تا 6 ماه قابل استفاده است.



فیلتر كربن گرانول ( UDF or GAC )

معمولا پس از فیلتر اليافي در دستگاه تصفیه اب قرار داده مي شود. وظيفه اين فیلتر حذف كلر و تركيبات كلر، تري هالومتان ها، هالو استيك اسيدها، مواد شيميايي، افت كش ها و حشره كش هاي استفاده شده در كشاورزي، بو و طعم و مزه اب، كدورت و رنگ اب و ... است. از لحاظ ابعاد، فیلترهاي دستگاه تصفیه اب خانگي را معمولا به گونه اي مي سازند كه در بيشتر دستگاه هاي تصفیه داراي محفظه قابل نصب باشد. فرايند تصفیه با عبور اب از دانه هاي ريز كربن فعال شده انجام مي پذيرد. ناخالصي ها در كربن جذب مي شوند و اب تصفیه شده خارج مي شود. كربن داخل اين فیلتر بايد از كربني كه با بدن سازگار باشد (Food Grade) ساخته شود. بهترين كربني كه در حال حاضر استفاده مي شود كربن پايه گياهي است كه معمولا از پوست نارگيل بدست مي ايد.



سرويس و نگهداري



عمر فیلتر كربن پودري بستگي به ميزان مصرف و ميزان الاينده هاي موجود در اب دارد. اما غالبا حداكثر تا شش ماه قابل استفاده است. جهت نصب اين فیلتر مهم است و واشر لاستيكي حتما بايد در بالا قرار داشته باشد. فیلتر كربن نياز به شستشوي اوليه دارد. در غير اين صورت ساير فیلترها را خراب خواهد كرد. پس از شستشو و نصب، حدود ۲۰ ليتر اب اول عبور كرده از فیلتر را براي اشاميدن مصرف نكنيد. ممكن است در روزهاي اول حبابهاي هوا در اب تصفیه شده ديده شود كه طبيعي است.



فیلتر كربن بلاك ( CTO )

جنس فیلتر كربن جامد از كربن فعال مي باشد كه طي فرايندهايي به شكل يك بلوك جامد با منافذ ريز توليد شده است. اين فیلتر معمولا به عنوان فیلتر سوم در دستگاه تصفیه اب نصب مي گردد و وظيفه ان تكميل تصفیه فیلترهاي اليافي و كربن پودري است. بنابراين وظيفه ان حذف ذرات فيزيكي رد شده از مراحل قبل، كلر و مواد شيميايي باقيمانده، تكميل فرايند حذف رنگ و بو و مزه نامطبوع اب و... است. اين فیلتر معمولا داراي روكش اليافي براي محافظت نهايي و جلوگيري از عبور ذرات شكسته شده از فیلتر است. فیلترهاي مرغوب از كربن پايه گياهي (عموما از پوست نارگيل) ساخته ميشوند و هرچه درصد اين كربن بالاتر باشد، قدرت جذب فیلتر بالاتر است.



سرويس و نگهداري



عمر فیلتر كربن جامد در فرايند تصفیه اب بستگي به مصرف و ميزان الاينده هاي موجود در اب دارد، اما غالبا حداكثر تا شش ماه قابل استفاده است. پس از نصب، حدود ۲۰ ليتر اب اول عبور كرده
آگهی دهنده
aquaprofilter
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان آزادی خیابان بهبودی پلاک 31 فروشگاه گلچین www.aquaprofilter.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 954169
بازدید : 504
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
aquaprofilter
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان آزادی خیابان بهبودی پلاک 31 فروشگاه گلچین www.aquaprofilter.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com