انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت زعفران ایرانیان تولید کننده زعفران رشته ای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت زعفران ایرانیان باستان تولید کننده زعفران رشته ای در ایران به شماره ثبت 478156 و شماره بهره برداري 34/1096 كه دارای سيب سلامت به شماره 1-34/1096 از سازمان غذا و دارو و استاندارد ملي ایران بوده و در تمامي محصولات خود از باركد ملي ایرانكد استفاده نموده و دارای بيش از 15 نوع بسته بندي صادراتي با برند ایراني ميباشد .



از اهداف این شرکت برند سازي با نام ایراني چه در داخل و چه در خارج از كشور بوده و همچنين تولید با كيفيت ترين نوع زعفران ایران ( قایينات ) و با بهترين كيفيت و رضایت مندي شما عزيزان كار خود را شروع كرده تا در تمام ایران و جهان اسم زعفران ایراني شناخته شود و تمام دنيا تولید با كيفيت ترين زعفران را از ان زعفران ایران ببينند و برند سازي با نام ایران از اهداف شرکت ميباشد اميد است تا بتوان در سر سفره های رنگين دنيا زعفران ایران مانند طلای سرخ بدرخشد و در همه عرصه ها بخصوص تولید ملي زعفران هميشه در جایگاه اول دنيا قرار گيريم.



تمام مراحل اندازه گيري دقيق بوده و توسط كارمندان مجرب اندازه گيري ميشود و تمام مراحل به صورت كاملا بهداشتي در محيط جدا و ایزوله با تمام رعایت اصول بهداشتي مانند كلاه – دستكش – روپوش يكبار مصرف - كيسه پا و ظروف استيل استفاده ميگردد.





محصولات زعفران ایرانیان باستان در بسته بندي های صادراتي







1 . زعفران يك مثقالي كاوري تكي يا پك

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 4.608 گرم كشيده شده و داخل نایلون با روكش كاوري مقوایي عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت مقوا يا پاكت زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شود و هم به صورت پك 20 عددي عرضه ميشود .



2. زعفران نيم مثقالي كاوري تكي يا پك

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 2.304 گرم كشيده شده و داخل نایلون با روكش كاوري مقوایي عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت مقوا يا پاكت زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شود و هم به صورت پك 20 عددي عرضه ميشود.





3. زعفران يك گرمي كاوري تكي يا پك

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 1000 صوت كشيده شده و داخل نایلون با روكش كاوري مقوایي عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت مقوا يا پاكت زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شود و هم به صورت پك 30 عددي عرضه ميشود.





4. زعفران يك مثقالي خاتم

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 4.608 گرم كشيده شده و داخل ظروف فلزي خاتم عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت قوطي زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شود و هم به صورت سيني زعفران موجود است.





5. زعفران نيم مثقالي خاتم

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 2.304 گرم كشيده شده و داخل ظروف فلزي خاتم عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت قوطي زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شودو هم به صورت سيني زعفران موجود است.





6. زعفران يك گرمي خاتم

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 1000 صوت كشيده شده و داخل ظروف فلزي خاتم عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد و استانداردهای ایران پشت قوطي زعفران نوشته شده تا بهترين بسته بندي و كيفيت حاصل شودو هم به صورت سيني زعفران موجود است.







7. زعفران يك مثقالي كريستالي نمكداني

در این نوع زعفرانها با بهترين ترازو ديجيتالي مخصوص طلا كه از طرف استاندارد مورد بازبيني قرار گرفته شده اندازبه گيري ميشود و وزن ان 4.608 گرم كشيده شده و داخل ظروف كريستالي نمكداني كه در جعبه مقوایي ميباشد عرضه ميشود كه تمام مشخصات اعم از باركد
آگهی دهنده
شرکت زعفران ایرانیان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران پارس ، خیابان استخر ، خیابان صاحب الزمان ، نبش بوستان دوم غربی ، پلاک 15 طبقه س
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 954312
بازدید : 575
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
شرکت زعفران ایرانیان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران پارس ، خیابان استخر ، خیابان صاحب الزمان ، نبش بوستان دوم غربی ، پلاک 15 طبقه س
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com