انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ثبت شرکت و ثبت برند نیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
20 سال است در خدمت شما هستيم

عمري كه مثل باد گذشت …

جريان اين بود كه پس از گذراندن تحصيلات دانشگاهي روزي براي ثبت شرکتي به پارك شهر رفته بودم ، در شلوغي هاي ان روزگار و بوروكراسي هاي اداري اين نياز را احساس كردم كه سازماني تاسيس كنم تا خدمات اداري متنوعي در زمينه ثبت شرکت به مردم عزيزمان بدهم .

تا از اين راه ارتزاق كنم و روزي حلال بدست اورم.

ان روزگار فقط 25 سال داشتم ، از يك اتاق 10 متري شروع كردم و 2 خط تلفن و امروز 45 ساله ام و به لطف خدا 600 متر فضاي اداري در دفتر مركزي داريم و 22 شعبه در سراسر تهران .

حاصل تفكر ان روز ايجاد اين شغل در ايران و هزاران شاگرد كه بحمداله خودشان دفاتر مستقلي را مي گردانند عده زيادي زير سايه پروردگار روزي مي خورند و البته بعضي از شاگردان هم كم لطف و كم حافظه كه يادشان رفته اين شغل و اين كسب را از كجا اموخته اند و استادشان كه بوده است.

رسم روزگار اينچنين است و ما تسليم رسم ناخوشايند روزگار.

اكنون تصيم گرفته ايم گامي بلند را در جهت رضايت مندي شما مشتريان گرانقدر برداريم و بدين وسيله برند و نام جديدي را كه ماحصل تلفيق تجارب ارزشمند از ساليان متمادي فعاليت ما در زمينه ثبت با بروزترين سيستم هاي مكانيزه دنيا در اين حيطه مي باشد به شما معرفي نماييم.

نام برند را نیک نهاديم تا به نیکي در ياد شما بمانيم.



امتيازات ما

الف) حذف واسطه

در حال حاضر به لحاظ داشتن سيستم جامع و مكانيزه و تعداد نيروي بالا در واحد اداري اين سازمان ، كليه

واسطه ها و شرکتهاي همكار كار را از مشتري گرفته و به واحد اداري ما ارجاع و نسبت به تحويل به مشتري راسا اقدام مي نمايند.

ما با تبليغات وسيع و شناسائي بازار هدف خواهان دستيابي به مشتريان بدون واسطه هستيم و انتخاب ما از طرف شما اين مهم را براورده مي نمايد كه بتواند خدمات خود را با قيمتي 40 درصد زير قيمت بازار ابتياع فرماييد.

ب) حضور كارشناسان ما در دفتر شما

در عصر امروز به لحاظ ترافيك و بهره وري بهتر از زمان ايده ال ان است كه شما در دفتر كار يا منزل خود مستقر و كارشناسان متخصص ما در محل شما حاضر شوند ، اين مهم با سرويس رايگان اجرا و بهترين كارشناسان ممكن براي اين امر اماده خدمتگزاري مي باشند. شايان ذكر است كه كليه خدمات رايگان مي باشد .

ج) اموزش صحيح و علمي پرسنل

امروزه استخدام و اموزش و بكارگيري صحيح پرسنل و دغدغه ي اصلي تمام شرکتهاي خدمات اداري مي باشد ، ما با بهره گيري از تجارب گذشته و مطالعات به روز و استفاده از بهترين اساتيد فروش پرسنل خود را اموزش داده و طي كار و تماس با ما از همان ابتدا تفاوت را احساس خواهيد كرد.

د) مديران اموزش ديده و با تجربه

ثبت نیک مفتخر است با بهره گيري از با سابقه ترين مديران در زمينه امور ثبتي به شما اين اطمينان را بدهد كه تمامي پرسنل تحت نظر مديراني با سابقه كنترل مي گردند و سالها اموزش باعث اين مهم گرديده كه گاها مديران مياني اين شرکت توانايي تاسيس شرکتهاي مستقلي را دارا مي باشند و اين از افتخارات و امتيازات ما مي باشد .

ه) مدير شكايات پاسخگو

جهت شكايات شما نيز مدير خاصي برگزيده ايم تا هيچ كوتاهي از جانب كارمندان ما از ديد ما و شما پنهان نماند تلفن موبايل مدير شكايات ما 09121110616كه دائماً اماده پاسخگويي به شما مي باشند و مدير شكايات مستقيم ب مدير عامل و هئيت مديره موضوع را مطرح تا نسبت به حل مشكل بلافاصله اقدام مقتضي نمايد .

ما پاسخگو هستيم

و) امكانات اداري نوين

ما مدعي پر تعدادترين پرسنل و بزرگترين و قويترين تكنولوژي ممكن در زمينه خدمات اداري مي باشيم و 20 سال در صدر بودن گواهي اين ادعا مي باشد به گونه اي كه بارها موفق به اخذ جوايز ويژه اي در زمينه خدمات و

سيستم ها ي اداري گرديده ايم.



ز) بنيان گذار شغل و پيشه

همانطوري كه در پاراگراف درباره ما اشاره گرديد ما بنيانگذار اين شغل در ايران بوده ايم و بدون شك تمامي دفاتر و مراكز موجود ثبتي امروز روزي شاگردان اين مجموعه بوده اند و اين موضوع به سادگي قابل استعلام است حتي از خود رقيبان امروز يا همان همكاران و شاگردان ديروز مي باشد. با انتخاب ثبت نیک بدون شك شما استادان مسلم اين رشته را انتخاب نمود ه ايد.

ح) شفافيت مالي

با توجه به اينكه در موسسات خدماتي محوريت موضوع بر روي شفافيت خدمات مي باشد پروسه اي كه از درخواست خدمات تا صدور فاكتور ارائه خدمات طي مي شود و نيز رخدادهاي مالي متناظر با ان حائز اهميت بسيار مي باشد ، ي
آگهی دهنده
ثبت نیک
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ملاصدرا – بعد از پل کردستان – شماره 63 – ساختمان اختصاصی نیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 954545
بازدید : 276
دسته بندی : خدمات اداري
آگهی دهنده
ثبت نیک
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ملاصدرا – بعد از پل کردستان – شماره 63 – ساختمان اختصاصی نیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com