انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید و فروش کانکس و کانتیر نو و دست دوم مبین کانتین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مقدمه

به نام پروزدگار بخشايشگر مهربان

گروه صنعتي مبین کانتین از سال 1342 با نام مجموعه سعادت فعاليت خود را در زمينه ساخت انواع كمپ ها (تجهيز پروژهاي نظير پيچ امريكا و طرح و توسعه ) و انواع کانتینرهاي 20 و 40 فوت مسقف و چادري – اتاقك هاي تريلي و كفي تريلي با سرپرستي اقاي محمد داوري اغاز كرد ودر سال 1372 فعاليت خود را گسترده تر كرده و طراحي و ساخت انواع خانه هاي پيش ساخته و کانکس هاي ثابت و متحرك را در زميني به مساحت 20 هزار متر مربع اغاز نموده است . اين شركت با بهره گيري از پرسنل و نيروهاي كار ازموده و مجرب و گروه مهندسين و مشاورين در امور ساخت کانکس و خانه هاي پيش ساخته و تهيه بهترين مواد اوليه همواره كوشيده تا يكي از بزرگترين رقيبان محصولات خارجي و شركت ها ي بزرگ توليد كننده خارجي در ايران باشد .

اين مجموعه همكاري با ارگانها و شركت هاي دولتي و خصوصي نظير گروره مپنا ، ايران خودرو ، سايپا، سابير بين الملل ، كيسون ، پروژه ازاد راه تهران شمال ، پروژهاي مسكن مهر ، خطوط 1 و 2 و3 و 4 مترو تهران وزارت راه و ترابري ، سپاه ، ارتش، حلال احمر ، شركت نفت و پتروشيمي ، تونل نيايش و پل طبقاتي صدر ، فرودگاه امام خميني هتل 5 ستاره ،اتوبان امام علي جنوب به شمال ، تونل امير كبير، پروژه هاي نفتي و سكوهاي روي اب عسلويه ، ارائه کانکس هاي بازيافت و مجموعه هاي فرهنگي 22 گانه شهرداري تهران را در كارنامه افتخارات خود دارد .

هدف از گرد اوري و تهيه اين مجموعه چگونگي فعاليتهاي گروه صنعتي مبین کانتین در عرصه ساخت خانه هاي پيش ساخته و کانتینر هاي 20 و 40 فوت و سهيم شدن در چرخه هاي اقتصادي كشور مي باشد .

اميد است اين مجموعه باشعبه هاي فعال قدمهايي هر چند كوچك اين راه بزرگ و دشوار را با موفقيت پيموده و در نهايت از دوام ، زيبايي ، ايمني در مقابل حوادث طبيعي و همچنين دارا بودن عايق مناسب حرارتي ، صوتي ، امكانات رفاهي مناسب و شرايط راحت حمل و نقل در هر زمان و مكان از ويژگي هاي توليدات شركت مبین کانتین مي باشد. * ما تنها توليد كننده کانکس و کانتینر در ايران هستيم .

پيمانكاران نيروهايي مجرب و با تجربه تحت نظارت گروه كنترل كيفي و مشاورين با سابقه و كار ازموده و كارخانه با محوطه سر باز به مساحت 40000 متر مربع و محوطه سر پوشيده با مساحت 4000 متر مربع ، دپوي اجناس و مواد اوليه ، سيستم حمل و نقل .

- تمامي کانکس ها كه توسط مجموعه ( مبین کانتین ) حمل و نقل ميگردد داراي بيمه بر اثر خسارت و گارانتي مي باشند .

براي دريافت اطلاعات بيشتر ديدن نمونه محصولات و پروژه هاي انجام شده با مجموعه تماس حاصل فرماييد .

ادرس نمايشگاه : بزرگراه ازادگان غرب به شرق ( باند كندرو ) 4 كيلومتر بعد از اتوبان ساوه

شماره تماس : 2-55267001

شماره همراه : 09125500090

لينك كانال : https://t.me/kanexmobincantin
آگهی دهنده
mobincantin
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه آزادگان غرب به شرق ( باند کندرو ) 4 کیلومتر بعد از اتوبان ساوه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 957229
بازدید : 527
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
mobincantin
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه آزادگان غرب به شرق ( باند کندرو ) 4 کیلومتر بعد از اتوبان ساوه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com