انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رزرو اجاره سوئیت منزل اپارتمان و ویلا در شیراز 09115300699

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مسافران عازم شهر شیراز براي اجاره منزل سوئیت، اپارتمان، خانه ویلا و اقامتگاههاي بومي، از خدمات مشاوره اي ويژه و رايگان ما براي سير و سفر در منطقه خوش اب و هواي شیراز بهره مند شويد.



كمترين نرخ تضميني براي اجاره ویلا. بهترين راه مقايسه كردن است.



اعتماد شما سرمايه ما است ما به اعتماد شما ارزش مي دهيم.



يكي از جاذبه هاي ديدني و گردشگري استان فارس اقامتگاه هاي بومي واقع در شیراز و حومه ميباشد. كه سالانه تعداد بيشماري توريست هاي داخلي و خارجي را به سمت خود مي كشاند و خاطره اي متفاوت و ماندگار از شهر باستاني شیراز را در ذهن خود و همراهيان انها به ثبت ميرساند.

بسياري از افراد هم هستند كه از سبك هاي منازل اپارتماني خوششان مي ايد و ميخواهند سوئیت يا اپارتماني تكخوابه، دوخوابه، سه خوابه و غيره... در قلب شهر شیراز و با امكانات اپارتماني خاص ان بصورت ماهانه و سالانه انهم بصورت خانه مبله اي اجاره كنند.

اما افرادي ديگر كه تحمل فضاي بسته خانه اپارتماني را ندارند و همچنين سبك هاي اقامتگاه هاي بومي گردي و سنتي را نمي خواهد، ما به اين افراد خانه ویلا دربست پيشنهاد ميدهيم. تا در فضايي خصوصي براي خود و همراهيانشان، در شهر شیراز اقامت كنند.

بهترين اپارتمان هاي مبله و با نازلترين قيمتها را در اختيار شما مسافران گرامي كه قصد سفر و اقامت كردن در شهر باستاني علم و فرهنگ شیراز داريد، ميگذاريم تا خاطره اي خوش در ذهنتان به يادگار بگذاريم.

اگر شما شخصي هستيد كه ميخواهيد در هزينه هاي سفرتان صرفه جويي كنيد ميتوانيد يك منزل اپارتمان مبله با قيمت ارزان كه مقرون به صرفه تر از هتل و مسافر خانه است، اجاره كنيد.

اگر شما در جستجوي خانه ویلا، سوئیت و اپارتمان و ديگر منازل با امكانات كامل و مورد نيازتان در شهر شیراز بصورت ماهانه و سالانه هستيد كافي است با ما در تماس باشيد تا شما را در انتخاب بهترين و مناسب ترين منزل مسكوني مبله جهت اجاره راهنمايي كنيم.

اگر شما به دنبال اجاره سوئیت و منزل اپارتماني دربست و در قلب شهر و نزديك مراكز خريد و اثار باستاني هستيد يا در جستجويي خانه ویلايي با ويژگي خاصي مانند ویلا باغ يا ویلا استخردار هستيد تا اقامتگاهتان خصوصي تر و در محيطي ارامتر باشد با ما در تماس باشيد

براي اجاره اين اقامتگاه هاي خاص و ارامش بخش ميتوانيد از طريق تماس با ما علاوه بر رزرو براي اجاره اين سوئیت، اپارتمان، خانه ویلايي و اقامتگاههاي بومي براي چند روز يا چند هفته و يا چند ماه در شیراز، از خدمات مشاوره اي ويژه و رايگان ما براي سير و سفر در مناطق خوش اب و هواي شیراز بهره مند شويد.

محمد بيوسنده

09115300699

09301336568



.تضمين در پايين ترين نرخ براي اجاره بهاء اپارتمان مبله در شیراز.



بهترين و خوش قيمت ترين واحد هاي اجاره اي را از ما بخواهيد



اجاره منزل مبله شیراز، اجاره سوئیت، اپارتمان، ویلا و اقامتگاههاي بومي شیراز

كرايه خانه مبله در شیراز، كرابه سوئیت، اپارتمان، ویلا و اقامتگاههاي بومي شیراز

اجاره واحد شيك در شیراز، اجاره لوكسترين اپارتمان شیراز، اجاره واحد تميز شیراز

اجاره ویلا لوكس شیراز، كرايه منزل دربستي شیراز، اجاره خانه با تمامي امكانات شیراز

اجاره هتل اپارتمان ارزان شیراز ، اپارتمان با تمامي امكانات شیراز با قيمت مناسب و ارزان، رزرو و اجاره منزل مبله در شیراز، كرايه منزل مبله لاكچري در شیراز، خانه اجاره اي در شیراز، خانه مبله با امكانات كامل در مركز شهر شیراز، اجاره سوئیت و اپارتمان مبله با كليه امكانات براي چند روز يا چند هفته يا چند ماه در شیراز، كرايه منزل مبله با قيمت مناسب شیراز، كرايه منازل مسكوني مبله با قيمت مناسب، اجاره ویلا باغ لاكچري شیراز. اجاره سوئیت و اپارتمان مبله شیراز. اجاره منزل مبله شیراز.

اجاره هتل اپارتمان شیراز. اجاره خانه مبله با امكانات كامل شیراز. اجاره واحد يكخوابه شیراز. اجاره اپارتمان دو خوابه مبله شیراز

اجاره اپارتمان سوپر لوكس و لاكچري شیراز. اجاره اقامتگاه سنتي با صبحانه رايگان شیراز. اجاره اپارتمان دولتي شیراز.

اجاره پانسيون در شیراز

كرايه منزل مبله با تمامي امكانات در شیراز.

منزل مبله فول امكانات با ترانسفر رايگان در شیراز.

اجاره هتل اپارتمان و پانسيون هاي دولتي در شیراز.

اجاره اپارتمان با قيمت مناسب در شیراز.

اجاره منزل مبله در بهترين نقاط شهر شیراز.

رزرو جهت اجاره سوئیت و اپارتمان
آگهی دهنده
محمد بیوسنده
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهر باستانی علم و فرهنگ و ادب شیراز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 957757
بازدید : 710
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
محمد بیوسنده
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهر باستانی علم و فرهنگ و ادب شیراز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com