انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چسپ ابندی چسپ رزین چسپ z90 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ADO90(Z90)

مايعي شيري رنگ با خاصيت اب بندي ۱۰۰ % است كه پس از استفاده روي سطح يا تركيب در ملات كاملاً بيرنگ ميشود. اين ماده كه بر پايه رزین هاي اكريليك و با بهره­گيري از تكنولوژي نانو ساخته شده است، قابليت تركيب در هر نوع دوغاب را به راحتي دارا بوده و پس از اجراء، پيوند مولكولي قوي را با سازه پديد­ اورده و داراي نفوذ بسيار عالي در انواع سطح (حتي اهن و چوب) مي باشد.

ADO90دماي ۷۵- الي ۳۵۰+ درجه سانتيگراد را تحمل نموده و سازگار با محيط زيست مي باشد. در مقابل مواد شوينده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبك و باكتري بوده و اجازه رشد و تجمع اين مواد را در سطح نميدهد. فشار هاي منفي و مثبت اب را به را حتي تحمل نموده و به عنوان ماده اي همه كاره در صنعت ايزولاسيون شناخته مي شود.

اين ماده اب بندي، الاستيسيته و نرمي بالايي دارد و در لايه هاي ملات زير ۵ ميليمتر كاربرد دارد.

عايق نانو ADO90 كه بر پايه رزین هاي اكريليك وبا بهره گيري از تكنولوژي نانو ساخته شده است قابليت تركيب در هر نوع ملات را براحتي دارا بوده و پس از اجراء پيوند مولكولي قوي را با سازه پديد مي اورد، همچنين داراي نفوذي بسيار عالي در انواع سازه ها حتي اهن و چوب ميباشد. با انواع رنگ هاي اكريليك و پايه اب نيز قابل تركيب مي باشد. اين ماده اب بند دماي بين ۳۵۰ + الي -۷۵ درجه سانتيگراد را براحتي تحمل نموده و غير قابل اشتعال و نيز سازگار با محيط زيست مي باشد. در مقابل مواد شوينده و اشعه UV و گاز CO2 بشدت مقاوم است. ضد خزه، ضد جلبك و باكتري بوده و اجازه رشد و تجمع اين مواد را در سطح نمي دهد. اين ماده اجازه تنفس سازه اي را فراهم نموده و فشار هاي منفي و مثبت اب را براحتي تحمل نموده و بعنوان ماده اي همه كاره در صنعت ايزولاسيون و اب بندي تمام نقاط ساختمان شناخته مي شود.

از عايق ADO90 اغلب به عنوان (روپوش)TOP COAT استفاده ميشود . يك لايه به ضخامت ۳۰۰ ميكرون تا ۳ ميليمتر از ان قادر است هرسطحي را كاملا اب بندي نمايد .

ADO90 با توجه به قدرت بالاي واترپروفي و مقاومت در برابر فشارهاي منفي و مثبت ان، اين محصول اب بندي بالاترين مصرف در بخش لاينينگ را دارد.

ADO90 مشخصات فني عايق رطوبتي:

• بدون بو، رنگ و عوارض شيميايي

• ضد خزه، جلبك و باكتري

• تحمل دمايي بين -۷۵° الي +۳۵۰° سانتيگراد

• غيرقابل اشتعال و سازگار با محيط زيست

• مقاوم در برابر انواع مواد شوينده، اسيدي و قليايي

• مقاوم در برابر اشعه UV افتاب و گا ز CO2

• مقاوم در برابر فشارهاي منفي و مثبت اب

• سازگار با انواع رنگ هاي اكريليك (پايه اب) و پلاستيك جهت ضد اب نمودن رنگ

• فناوري شده با تكنولوژي نانو و داراي نفوذ بسيار بالا در تمامي سطوح ساختماني



موارد مصرف ADO90

بر روي كليه سطوح سيماني، بتني، سنگي، گچي، اجري، چوبي و ... قابل اجراء بوده و در موارد زير كاربرد دارد:

الف : استفاده در ملات نرمه كشي و دوغاب هاي سيماني

اين ماده اغلب به عنوان topcoat جهت پوشش نهايي و عايق نمودن سطوحي مثل استخر، نماهاي سيماني، مخازن بتني اب شرب يا فاضلاب، پشت بام ها، سرويس هاي بهداشتي، تراس، پاركينگ و .... استفاده مي شود. يك لايه به ضخامت ۳۰۰ ميكرون تا ۵ ميليمتر از ان (ضخامت نهايي لايه ايزولاسيون تا ۵ ميليمتر مي­باشد) قادر است هر سطحي را كاملاً اب بندي نمايد.

ب : استفاده به صورت خالص جهت رزین

اين ماده را ميتوان به صورت خالص و بدون تركيب با دوغاب سيمان جهت رزین نمودن كليه مكان ها و نماهايي كه رنگ و ظاهر كار نبايد تغيير كند، با نسبتي از اب (بسته به نوع كار) با قلمو يا پيستوله اجراء نمود.

بديهي است كه استفاده محصولات برروي سطوح نفوذ ناپذيري مانند سنگ هاي صيقلي و رزین شده، كاشي و سراميك به علت داشتن لعاب، درب و چوب غير خام و كليه سطوحي كه با رنگ يا افزودني هاي پايه نفتي (انواع تينر، قير، ايزوگام و ساير مشتقات نفتي) از قبل كاور شده اند، بصورت مستقيم امكان پذير نمي­باشد. لذا قبل از اجراء مي بايست اين لايه ها برداشت شوند.

با توجه به قدرت بالاي واترپروفي و مقاومت در برابر فشار هاي منفي و مثبت اب، محصول ADO90 بالاترين مصرف و كاربرد را در بخش ايزولاسيون هاي تخصصي دارد.

اماده سازي محل اجراي ADO90

از محكم بودن سطح نهايي، عدم نشست و عدم وجود تركهاي سطحي يا عمقي درلايه زيرسازي، اطمينان حاصل نماييد. (ترميم ترك هاي سازه با استفاده از محصول ADO50 و قبل از انجام مراحل اب بندي صورت مي­گيرد)

سطح سازه را از
آگهی دهنده
با مدیریت اقای محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 959762
بازدید : 755
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
با مدیریت اقای محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com