انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

وان جکوزی سونا بخار کابینت دوش سرویس فرنگی روشویی ک - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه توليدي بازرگاني فناوري ساختمان ارمه ارائه کننده محصولات HOMEBASETEC و ARMEH با پشتوانه علمي و تجربي گروهي از مديران فعال در بخش صنعت ساختمان در سال ۱۳۸۵ فعاليت خود را شروع نموده و با اتکا به کيفيت بالاي محصولات، طراحي هاي به روز، خدمات پس از فروش منسجم و همچنين قيمت مناسب توانسته که در مدت زماني کوتاه به جايگاهي درخور و شايسته به عنوان يکي از تامين کنندگان عمده لوازم بهداشتي ساختمان دست يافته؛ بطوريکه در حال حاضر داراي يکي از گسترده ترين شبکه هاي پخش و توزيع محصولات بهداشتي در سراسر کشور بوده و همچنين صادرات به کشورهاي حاشيه خليج فارس و اسياي ميانه نيز از ديگر دستاوردهاي اين شرکت صنعتي مي باشد.

شرکت فناوري ساختمان ارمه هم اکنون يکي از توليدکنندگان و توزيع کنندگان عمده سيستمهاي وان، جکوزی، سونا، اتاق دوش، فول ست سرویس اينه باکس و چيني الات بهداشتي در کشور ايران بوده که از نظر طراحي و کيفيت منطبق با استانداردهاي بالاي اروپايي جهت گيري نموده و در اين راستا بسياري از محصولات ارايه شده توسط اين شرکت داراي استانداردهاي CE اروپا –تضمين کيفيت ISO و UKAS و همچنين ۵ سال گارانتي طلايي و بيست سال خدمات پس از فروش مي باشد.



مچنين مواد اوليه و تجهيزات بکار رفته در تمامي محصولات با دقت و کيفيت بالا در نظر گرفته شده و در زمينه طراحي و کيفيت توليد انها از مدرنترين و جديدترين تکنولوژي روز دنيا و بهترين تجهيزات کنترل کيفيت استفاده شده است.علاوه بر ان با استفاده از روشهاي نوين امروزي در مديريت بهره برداري و بهره وري و همچنين مديريت ارتباط با مشتريان،فناوري ساختمان ارمه به دنبال ايجاد روابط استوار و مداوم با مشتريان خود مي باشد.

با توجه به اهميت روزافزون منابع اب و انرژي مبناي طراحي محصولات اين شرکت بر اساس حداقل مصرف اب و برق و حداکثر بهره وري مي باشد به طوريکه براي مثال اب مورد نياز جهت استفاده در جکوزیهاي HOME BASE TEC با توجه به طراحي ان بر پايه صرفه جويي در منابع فوق الذکر تقريبا ۳۰ % کمتر از مدلهاي مشابه بوده و راندمان هيدروليکي سيستم هيدرو ماساژ در اين محصولات ۱۰ ال ۱۵ درصد بالاتر است که نتيجه ان به همين مقدار صرفه جويي در مصرف برق مي باشد .

شرکت فناوري ساختمان ارمه در طي دوران فعاليت خود در تلاشي مستمر بوده تا با ارايه برترين محصولات به هم ميهنان عزيزمان نقش و دين خود را در بهبود سطح کيفي زندگي و حفظ سلامت هموطنان گرامي ايفا نمايد.



به نظر شما چه چيز اطمينان يک توليد کننده را از کيفيت محصولات خود نشان مي دهد؟

شرکت ارمه امادگي خود را جهت تست رايگان محصولات گروه جکوزی HOMEBASETEC به مدت دو هفته اعلام مي دارد.

عزيزان علاقمند به تهيه جکوزی مي توانند پس از اين دوره تست با اطمينان کامل نسبت به کيفيت محصولات شرکت فناوري ساختمان ارمه اقدام به پرداخت وجه محصولات نمايند.



نکته:



عزيزان پيش از خريد فرم رسمي درخواست تست محصولات را پر نموده و سپس اقدام به استفاده از اين امکانات مي نمايند!



قابل توجه است که ضمانتنامه و گارانتي محصولات در صورتي معتبر خواهد بود که محصول مربوطه توسط بخش خدمات پس از فروش شرکت فناوري بناي ساختمان ارمه نصب گردند. در غير اينصورت ضمانتنامه مربوطه فاقد اعتبار مي باشد.





ايدي کانال: jakozzi@
آگهی دهنده
HOMEBASETEC
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 960321
بازدید : 530
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
HOMEBASETEC
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com