انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی تاسیسات الکتریکال سورنا صنعت بیستون - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پيمانكار تاسیسات برقي ساختمان

ما مفتخريم كه با بيش از20 سال تجربه به عنوان مشاور و پيمانكار تاسیسات برقي ساختمان به هموطنان عزيز ارائه خدمت مي نماييم. در اين راستا ما با بكارگيري نيروهاي متخصص و با اجراي پروژه هاي متعدد به عنوان پيمانكار تاسیسات برقي ساختمان تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات با بالاترين كيفيت بكار مي بنديم.

چاه ارت و همبندي

يكي از مهمترين مسائل در هر ساختماني تامين حفاظت الكتريكي براي ساكنين و تجهيزات مي باشد. احداث چاه ارت و همبندي مطابق استاندارد و نصب تجهيزات حفاظتي مناسب، اين هدف مهم را تامين مي نمايد. ما با استفاده از نيروهاي مجرب و اموزش ديده در احداث چاه ارت و همبندي الكتريكي ضمن ارائه مشاوره، شما را در اجراي صحيح و استاندارد چاه ارت و همبندي ياري مي نماييم.

ساختمان هوشمند BMS

انسان همواره بدنبال اسايش بيشتر بوده است. استفاده از تكنولوژيهاي نوين و تجهيزات كنترلي مدرن در صنعت ساختمان اين امر را با طراحی ساختمان هوشمند BMSمحقق مي نمايد. كنترل كليه تجهيزات با استفاده از دستگاه كنترل از راه دور، كليدهاي قابل برنامه ريزي و پنل تاچ اسكرين، قابل برنامه ريزي مي باشد. روشن و خاموش شدن لامپ اتاق ها بطور خودكار، باز و بسته شدن پرده اتاق ها براي تنظيم نور و … از جمله كارايي هاي ساختمان هوشمند BMSمي باشد. مديريت بر عملكرد كليه تجهيزات و همچنين هزينه مصرفي انها نيز از ديگر موارد قابل دسترس در ساختمان هوشمند BMSاست. ما با طراحی ساختمان هوشمند طبق نظر و خواست شما، سناريوهاي مورد نياز را طراحی كرده و با نصب تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري، ساختماني مدرن را براي شما به ارمغان مي اوريم.

اتوماسيون كارخانجات

برنامه ريزي تجهيزات، دستگاه ها، تنظيم و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز و نظارت بر انها از اتاق كنترل يكي از مزاياي مهم اتوماسيون كارخانجات بشمار مي رود. از طرف ديگر بكارگيري سنسورهاي هوشمند و بستر مناسب تبادل اطلاعات با بكارگيري شبكه كنترلي و پروتوكل هاي مناسب در تضمين داده هاي مبادله شده نقش بسزايي ايفا مي نمايد.اتوماسيون كارخانجات يكي از مهمترين روشهايي است كه منجر به افزايش دقت و بالا رفتن كيفيت محصولات و خدمات مي گردد.

خدمات انرژي و بهينه سازي مصرف انرژي

يكي از اساسي ترين مسائل ميهن ما ايران،بهينه سازي مصرف انرژي است. در اين راستا ما با ارائه خدمات انرژي در بخش ساختمان و كارخانجات شما را درجهت بهينه سازي مصرف انرژي ياري مي كنيم. ما با استفاده از نيروهاي متخصص و كار ازموده و بكارگيري روشهاي مميزي انرژي نسبت به ارائه مناسبترين خدمات انرژي جهت بهبود و ارتقاء سيستمهاي موجود براساس تكنولوژي هاي نوين (موتورخانه هوشمند و …)اقدام مي نماييم.

طراحی و اجراي سيستمهاي صوتي

طراحی و اجراي نورپردازي ساختمانها

طراحی و اجراي سيستمهاي PLC و مانيتورينگ

طراحی و اجراي سيستمهاي امنيتي و حفاظتي

توليد برق بوسيله انرژي هاي پاك و تجديدپذير

طراحی و اجراي موتورخانه هوشمند

اجرا و تعميرات تخصص ماست,ساخت,طراحی,مشاوره

اخرين قيمت را از ما بگيريد

شركت فني و مهندسي سورنا صنعت بیستون با بيش از 18 سال سابقه در صنعت برق

مهندس سيد حميدرضا حسيني كارشناس ارشد برق و كنترل

09122089098 – 09362089098 – 09102089098

02188247880 – 02644220797

SSB.CO@AOL.COMايميل :
آگهی دهنده
مهندس سید حمیدرضا حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 960811
بازدید : 444
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
مهندس سید حمیدرضا حسینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com