انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نوار ضد لغزش ترمز پله ترمز وان سُرگیر رمپ - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
كلينيك ايمني سوراِكس بعنوان نماينده رسمي كمبي ايتاليا در ايران ، ارائه دهنده محصولات ايمني و ضد لغزندگي از جمله نوارهاي ضد لغزش ، ترمز پله ، ترمز رمپ ، سُرگیر وان حمام ، نوارهاي هشدار دهنده و ضد لغزش و شب تاب ، نوارهاي ضد لغزش براي كاربري صنعتي و ... مي باشد.

نوارهاي ضد لغزش و ترمز پله سوراِكس علاوه بر داشتن گارانتي چسب و خدماتي از جمله مشاوره و بازديد رايگان ، تنها برندي در ايران است كه اقدام به ارائه نتيجه ازمايشات فني استاندارد ASTM امريكا روي محصولات خود نموده است كه نتايج اين ازمايشات توسط موسسه SGS سوئيس ارائه گرديده است .

نوارهاي ضد لغزش و ترمز پله ارائه شده در طرح ها و رنگ هاي متنوع در 2 نوع سايشي ( با رويه زبر مناسب جهت استفاده با كفش ) و غير سايشي ( با رويه PVC مناسب جهت استفاده با پاي برهنه) و در عرض هاي 2.5 سانتيمتر ( يك اينچ) و 5 سانتيمتر ( دو اينچ) و درمدل هاي عادي و شب نما ( شب تاب) به مشتريان عزيز عرضه مي گردد.

تكنولوژي و استاندارد ساخت نوارهاي ضد لغزش و ترمز پله سوراِكس (نماينده كمبي ايتاليا) بر اساس اخرين فن اوري و منطبق با بروزترين استانداردهاي اروپا و امريكا مي باشد و استفاده از اين نوارها بر اساس ائين نامه هاي HSE در امريكا و اروپا الزامي قلمداد مي شود. دوام اين محصولات به خاطر استفاده از مواد درجه يك و استاندارد بين 5 تا 7 سال با -تردد عادي ، مي باشد .

محصولات كلينيك ايمني Sorex با بهره گيري از بروزترين تكنولوژي در توليد، و پيشينه ي سي ساله ي تجارت موفق، امروز به يكي از قدرتمندترين برندها جهت رقابت با محصولات ايمني و بالاخص نوارهاي ضدلغزش در سطح جهان تبديل شده است.



گواهي تطبيق با استاندرد ASTM امريكا كه توسط مؤسسه بين المللي SGS سوئيس براي اين محصول صادر گرديده است، گواه بر كيفيت محصولات Sorex در مقابل ساير محصولات موجود در بازار ميباشد؛ همچنين اين موضوع باعث افزايش چشمگير قيمت هاي Sorex نشده و اين امكان را براي مشتريان ارجمند فراهم مي اورد كه با نازل ترين قيمت موجود اين محصولات را تهيه نمايند.



طبق اخرين امارها، سالانه در حدود ۵0۰۰۰ نفر در ايران در اثر لغزندگي در معابر لغزنده و فاقد پوشش هاي ضدلغزش بعضا دچار اسيب هاي جدي از ناحيه هاي مچ دست و پا، استخوان لگن، كتف، ناحيه فك و دهان و صدمات مغزي ميگردند كه ضرورت وجود اين گونه محصولات را در كليه معابر اعم از راه پله ها، رمپ ها، استخرها و غيره ملزوم مينمايد.



كاربري :



۱) راه پله و رمپ هاي ساختمانهاي مسكوني، اداري و تجاري

۲) محيط هاي كارگاهي و صنعتي

۳) استخرها و سالن هاي ورزشي

۴) حمام، سرويس بهداشتي، اشپزخانه و كليه سطوحي كه در اثر وجود اب لغزنده محسوب ميشوند.

۵) كليه معابري كه در شب از نور مناسبي برخوردار نيستند و در اثر تاريكي، مسير حركت غيرقابل تشخيص است. (سري نوارهاي ضدلغزش شب تاب)

۶) بيمارستان ها، زايشگاهها، مراكز نگهداري از سالمندان و كودكان

۷) مدارس و دانشگاهها و كليه محيط هاي اموزشي

۸) داخل قايق ها، كشتي ها، و ورودي هواپيماها

۹) اسكله ها، بنادر، ايستگاههاي قطار و فرودگاهها



اين محصولات در ابعاد و اندازه هاي مختلف، جهت كاربري ها و استفاده هاي گوناگوني بكار برده مي شوند كه به علّت ضخامت كمتر از ۱ ميلي متر و تقريبا هم سطحي با كف و چسبندگي فوق العاده، ايمن ترين محصول براي جلوگيري از لغزندگي مي باشند.



با توجه به مشكلات متعدد در سُرخوردن، در ابتدا استفاده از محصولات ضد لغزش براي از بين بردن اين معضلات، ضرورت پيدا مي كند، بطوريكه اتحاديه اروپا و انجمن HSE ( ايمني و بهداشت محيط ) استفاده از اين محصول را براي كليه اماكن الزامي نموده است.



باتوجه به مقدمه فوق الذكر و لزوم و اهميت حفظ نعمت سلامتي، به دور از هرگونه شعار، شما را ياري خواهيم كرد تا با از بين بردن لغزندگي سطوح، امنيت جاني خود و ديگران را تضمين كنيد و از استاندارد هاي جهاني (تامين امنيت جاني) بهره مند شويد.
آگهی دهنده
sorexclinic
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 962145
بازدید : 864
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
sorexclinic
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com