انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی پروژه های داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 21 اسفند 1396
بسمه تعالي

انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی پروژه های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی- گروه مطالعاتی فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا

یکی از مهم ترین صنایع در دنیا صنعت داروسازی، ساخت تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد که به دلیل اثرگذاری بر سلامت انسانها و جوامع بشری همواره از مهمترین ارکان نظام سلامت در دنیا بوده است. امروزه این صنایع به عنوان یکی از صنایع کلیدی و استراتژیک در جهان مطرح است و برخورداری از سطح بالای توانمندی در این بخش به منزله توسعه یافتگی کشورها محسوب می‎شود. همچنین ۳۰ الی ۵۰ درصد از هزینه های بیمارستانی مربوط به دارو و تجهیزات پزشکی است، از این رو صنایع تجهیزات پزشکی نقش اساسی در اقتصاد بیمارستانی دارد. ۳۰ تا ۴۰درصد تجهیزات پزشکی کشور ایران توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین می شود، که ارزش این میزان تجهیزات تولید شده ۴۰۰میلیون دلار است و در مقابل ۶۰ تا ۷۰درصد تجهیزات پزشکی وارداتی است.
با توجه به اهمیت این بخش از صنایع در دنیا و بازار بسیار خوب داخلی و خارجی، گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا ( امکان سنجی پروژه های اقتصادی ) آمادگی خود را جهت همکاری صمیمانه با مدیران و سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت انجام مطالعات امکان سنجی و اجرایی این دسته از صنایع با هدف جذب سرمایه گذار و راه اندازی آنها اعلام می دارد، بخشی از خدمات گروه امپا به شرح ذیل می باشد.
شرح خدمات گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا در حوزه داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی:
1-مدلسازی و گزارش گیری مالی و اقتصادی پروژه های داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی به وسیله نرم افزار تخصصی کامفار نسخه 3 (Comfar III) به منظور ارزیابی طرح های سرمایه گذاری از نقطه نظر مالی و اقتصادی و ارائه دورنمایی از نتایج مالی و اقتصادی حاصل از تجاری سازی. بخشی از اطلاعاتی که با استفاده از نرم افزار کامفار در اختیار شما قرار خواهیم داد عبارتست از -بررسی های مالی - برآورد سرمایه گذاری ثابت - برآورد سرمایه در گردش - برآورد هزینه سالیانه تولید - برآورد استهلاک سالیانه سرمایه گذاری - برآورد کل سرمایة مورد نیاز طرح - برآورد قیمت تمام شده به تفکیک هزینه ها - تعیین منابع تأمین مالی طرح و هزینه های مالی آن - نرخ بازده داخلی IRR
- تعیین ارزش فعلی خالص (NPV)
تعیین دوره بازگشت سرمایه - تحلیل نقطه سربسر - انجام آنالیز حساسیت پروژه
2-انجام مطالعات مالی و اقتصادی یا Economic and Financial Investigation ، با هدف ارزیابی پتانسیل پروژه های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی که به عنوان يك بحش از شرط های اساسی و ضروري فرآيند تأمين مالي طرح های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد. اطلاعات کسب شده از بررسی های مالی و اقتصادی این بخش از پروژه های سرمایه گذاری بر اساس بررسی های گسترده تحقیقاتی و مطالعاتی داخلی و بین المللی جمع آوری و بسته به نوع سرمایه گذاری ارزیابی می گردد، بنابراین روند تصمیم گیری را برای مدیران و سرمایه گذاران تسهیل می کند.
3-انجام مطالعات فنی و تکنولوژیکی یا Technical Investigation، با هدف تجزیه و تحلیل انتقال تکنولوژی (شامل چگونگی انتقال تکنولوژی، عوامل موثر در انتخاب تکنولوژی)، انتخاب چگونگی تولید محصول و مابقی مشخصات فنی و تکنولوژیکی پروژه های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد. ارزیابی و تجزیه و تحلیل صحیح بر پایه منابع علمی و اطلاعات دقیق در این دسته از پروژه های اقتصادی در حوزه سلامت باعث می گردد که درک و شناخت کامل تری بر روی پروژه های اقتصادی در حوزه سلامت و بهداشت ایجاد بشود.
4-انجام مطالعات امکان سنجی یا Feasibility Investigation، با هدف ارائه دور نمایی از طرح های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد که در نتیجه بررسی های امکان سنجی مالی و اقتصادی پیش از سرمایه گذاری به منظور جلب نظر نهادهای سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه های داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد.
5-زمان بندی و کنترل پروژه با استفاده از نرم افزار Primavera به منظور مدیریت بین فعایت ها و منابع طرح های اقتصادی داروسازی، تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی می باشد که در راستای مدیریت صحیح هزینه ها می باشد تا پروژه در کم ترین زمان ممکن با بیشترین بازدهی به پایان برسد.
--انجام هر کدام از مطالعات که شامل مطالعات امکان سنجی، مطالعات بازار، مطالعات فنی، مطالعات مالی و اقتصادی، مطالعات زمان بندی و کنترل پروژه می شود صرفا با "عقد قرارداد " بین درخواست دهنده و گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا صورت می پذیرد
آگهی دهنده
حسین پناهی-گروه مطالعاتی امپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 965291
بازدید : 718
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
حسین پناهی-گروه مطالعاتی امپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com